eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzychód › Modernizacja kotłowni w DPS Piłka - Zamyślin w Piłce wraz z wykonaniem projektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Międzychód: Modernizacja kotłowni w DPS Piłka - Zamyślin w Piłce wraz z wykonaniem projektu
Numer ogłoszenia: 169980 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu, ul. 17 Stycznia 143, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7488726.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-miedzychodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kotłowni w DPS Piłka - Zamyślin w Piłce wraz z wykonaniem projektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kotłowni w DPS Piłka - Zamyślin w Piłce wraz z wykonaniem projektu. W zakres zamówienia wchodzi : a. wykonanie projektu zmodernizowanej kotłowni wraz z uzgodnieniami, b. dostawa nowych kotłów c.o. miałowych, o mocy około 500 kW c. demontaż istniejących 4 kotłów c.o., d. montaż nowych kotłów wraz z oprzyrządowaniem, e. malowanie pomieszczeń i inne prace ogólnobudowlane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.22.12.20 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 44.62.12.20 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 74.23.21.20 - Usługi projektowania systemów grzewczych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wymagane jest złożenie wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci , którzy spełniają warunki określone w art. 22 i nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 19 stycznia 2004 r. (Dz. U. 2004 nr 19 poz. 177 z późn. zm.) , co potwierdzą stosownym oświadczeniem oraz złożeniem wymaganych dokumentów. Warunkiem jest: posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (projektant musi posiadać stosowne uprawnienia, kierownik budowy musi posiadać stosowne uprawnienia i należeć do Izby Inżynierów Budownictwa), znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (niezaleganie w ZUS i Urzędzie Skarbowym, dysponowanie środkami w wysokości min. 1 mln zł, ubezpieczenie OC na kwotę min.1 mln zł), doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac o podobnym charakterze w ostatnich pięciu latach (2003 - 2007) - potwierdzone wykazem wykonania minimum 3 robót modernizacji kotłowni o łącznej wartości minimum 1 mln zł każda, właściwa jakość wykonanych robót potwierdzona co najmniej trzema referencjami do robót z przedłożonego wykazu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnianiu wymogów ustawowych, dokument o prowadzeniu działalności gospodarczej, wykaz robót z ostatnich 5 lat (2003- 2007), z wykonywaniem co najmniej 3 robót modernizacji kotłowni o łącznej wartości min. 1 mln zł każda, , co najmniej 3 referencje do robót z przedłożonego wykazu , dokumenty potwierdzające uprawnienia projektanta, dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika budowy i przynależność do IIB, zaświadczenia o niezaleganiu w ZUS i Urzędzie Skarbowym, poświadczenie z banku o możliwości dysponowania środkami w wysokości min. 1 mln zł., poświadczenie zawarcia ubezpieczenia OC na kwotę min. 1 mln zł .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Strona BIP : www.powiat.miedzychod.samorzady.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Promocji i Rozwoju w Starostwie Powiatowym , 64-400 Międzychód , ul. 17 Stycznia 143.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Międzychodzie , 64-400 Międzychód ul. 17 Stycznia 143 pok. 207.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.