eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › III etap rozbudowy i modernizacji budynku Samodzielnego Publicznego Ośrodka Rehabilitacyjno-Terapeutycznego dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu przy ul. Królewieckiej 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2007-03-15

POZYCJA 16980

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Elbląg: III etap rozbudowy i modernizacji budynku Samodzielnego Publicznego Ośrodka Rehabilitacyjno-Terapeutycznego dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu przy ul. Królewieckiej 2 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Ośrodek Rehabilitacyjno-Terapeutyczny dla Dzieci i Młodzieży, do kontaktów: Marzena Stachewicz, ul. Królewiecka 2, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2327450, fax 055 2362411, e-mail: sport_elblag@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.spor-t.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Eko-Inwest s.c., Andrzej Zegzuła, Zbigniew Jurasiński, ul. Polna 18, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2370498, fax 055 2361460, e-mail: e-inwest@wp.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Eko-Inwest s.c., Andrzej Zegzuła, Zbigniew Jurasiński, ul. Polna 18, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2361460, fax 055 2361460, e-mail: e-inwest@wp.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: III etap rozbudowy i modernizacji budynku Samodzielnego Publicznego Ośrodka Rehabilitacyjno-Terapeutycznego dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu przy ul. Królewieckiej 2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Elbląg, ul. Królewiecka 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kolejny III etap rozbudowy i modernizacji budynku Samodzielnego Publicznego Ośrodka Rehabilitacyjno-Terapeutycznego dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu przy ul. Królewieckiej 2, polegający na: wykonaniu zewnętrznych (docieplenie + elewacja) i wewnętrznych (wymiana grzejników) robót termomodernizacyjnych, przebudowie poziomów kanalizacji sanitarnej w piwnicy, budowie nowego przyłącza kanalizacji sanitarnej, budowie nowych przyłączy i sieci grawitacyjnej kanalizacji deszczowej oraz budowie drenażu opaskowego wraz z przepompownią i rurociągiem tłocznym. Wszystkie roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro. Zakres zamówienia: a) Zewnętrzne roboty termomodernizacyjne b) Wewnętrzne roboty termomodernizacyjne c) Przebudowa poziomów kanalizacji sanitarnej w piwnicy d) Budowa przyłączy i sieci grawitacyjnej kanalizacji deszczowej, drenażu opaskowego, przepompowni wód deszczowych i drenażowych oraz rurociągu tłocznego e) Roboty odtworzeniowe po robotach budowlano-montażowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 6

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. oraz SIWZ, tj.: - dysponują wolnymi aktywami płynnymi i/lub kredytami w wysokości nie mniejszej niż 10% zaoferowanej w ofercie ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN, - zrealizowali w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 (jedno) zamówienie, polegające na kompleksowym wykonaniu jn. wyspecyfikowanych robót w obiekcie użyteczności publicznej, tj.: a) docieplenie ścian zewnętrznych i wykonanie elewacji o powierzchni min. 1000 m kw., b) wymiana stolarki okiennej o powierzchni min. 100 m kw., c) wykonanie odwodnienia obiektu budowlanego o powierzchni zabudowy min. 600 m kw. w postaci drenażu opaskowego z pompowym odprowadzeniem wód gruntowych do odbiornika, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. kierownikami robót w specjalnościach budowlanych: konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i instalacji centralnego ogrzewania z doświadczeniem zawodowym w danej branży minimum 5 lat, - akceptują warunki umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą, a wyszczególnionych w SIWZ wg kryterium "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN; 6) wykaz kadry - kierowników robót spełniających warunek konieczny plus uprawnienia budowlane, tj. uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o którym mowa w ustawie Prawo budowlane - potwierdzony stosownym i aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym: minimum 1 (jedno) zamówienie spełniające warunek konieczny plus potwierdzenie, że roboty te zostały należycie wykonane; 8) oświadczenie - zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy; 9) oświadczenie - zobowiązanie do podpisania umowy (zgodnie ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A-10 do SIWZ); 10) parafowany bez zastrzeżeń wzór umowy - stanowiący ZAŁĄCZNIK NR A-11 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spor-t.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto zamawiającego nr 47 1020 1752 0000 0602 0056 7339. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.04.2007, godzina 09:30, Samodzielny Publiczny Ośrodek Rehabilitacyjno-Terapeutyczny dla Dzieci i Młodzieży, 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka 2 - gabinet dyrektora - I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.