eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Przedmiotem zamówienia jestremont dróg gruntowych położonych na terenie Nadleśnictwa Sobibór, polegający na profilowaniu korony drogi uzupełnieniu wyrw kruszywem żwirowym i wyrównaniu, zagęszczeniu nasypu, wykonaniu odwodnień z rur z polietylenu o średnic

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Włodawa: Przedmiotem zamówienia jest: remont dróg gruntowych położonych na terenie Nadleśnictwa Sobibór, polegający na profilowaniu korony drogi uzupełnieniu wyrw kruszywem żwirowym i wyrównaniu, zagęszczeniu nasypu, wykonaniu odwodnień z rur z polietylenu o średnicy 60 cm i długości 7 mb.
Numer ogłoszenia: 169807 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Sobibór, Sobibór 103, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5719811, fax 082 5719840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www.lublin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: remont dróg gruntowych położonych na terenie Nadleśnictwa Sobibór, polegający na profilowaniu korony drogi uzupełnieniu wyrw kruszywem żwirowym i wyrównaniu, zagęszczeniu nasypu, wykonaniu odwodnień z rur z polietylenu o średnicy 60 cm i długości 7 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: remont dróg gruntowych położonych na terenie Nadleśnictwa Sobibór, polegający na profilowaniu korony drogi uzupełnieniu wyrw kruszywem żwirowym i wyrównaniu, zagęszczeniu nasypu, wykonaniu odwodnień z rur z polietylenu o średnicy 60 cm i długości 7 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O powyższe zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące minimalne warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r, 2. spełniają wymogi art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych a w szczególności: 2.1) występują w obrocie prawnym oraz prowadzą działalności gospodarczą w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, 2.2) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o podobnym charakterze i rozmiarze, nie mniejszym niż 100 tys. złotych każda, jednocześnie odpowiednio potwierdzone, że zostały należycie wykonane, 3. W przypadku wspólnego (konsorcjum) ubiegania się o zamówienie Wykonawcy: 3.1) ustanowią lidera, 3.2) spełniają warunki z pkt. 1, 2 każdy oddzielnie, 3.2) spełniają pozostałe punkty łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny tych warunków na podstawie następujących dokumentów: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), 3. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja oddzielnie dotyczy osób fizycznych-właścicieli, współwłaścicieli, oddzielnie dotyczy urzędujących członków władz osób prawnych), 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji, 7. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, robót budowlanych z podaniem ich wartości, dat wykonania, miejsca wykonania, dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie( referencje lub protokóły odbioru robót lub opinie-dotyczące ww. robót), 8. oświadczenie o spełnianiu wymogów z art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych, W przypadku składania oferty wspólnej: 9. pełnomocnictwa podmiotów występujących wspólnie, z którego treści będzie wynikał zakres umocowania i równocześnie będzie ono zobowiązaniem tych podmiotów do solidarnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu zamówienia 10. oświadczenie o spełnianiu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy-Prawo Zamówień Publicznych dla poszczególnych wykonawców ubiegających się wspólnie. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku braku jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, Zamawiający wezwie Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie, do ich uzupełnienia lub poprawienia dokumentów i oświadczeń.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lublin.lasy.gov.pl/sobibor/index.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Sobibór 22-200 Włodawa, Sobibór 103 pokój nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Sobibór 22-200 Włodawa, Sobibór 103 pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.