Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-26
Radomsko: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku ul.Tysiąclecia 2, 97-500 Radomsko ogłasza przetarg nieograniczony na Obsługę wypłaty świadczeń dla bezrobotnych, w tym wszystkich zadań realizowanych w ramach środków finansowych pochodzących z budżetu Unii Europejskiej dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku i Filii w Przedborzu.
Numer ogłoszenia: 16973 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku , ul. Tysiąclecia 2, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 683 73 56, faks 044 683 73 59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupradomsko.i-bip.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku ul.Tysiąclecia 2, 97-500 Radomsko ogłasza przetarg nieograniczony na Obsługę wypłaty świadczeń dla bezrobotnych, w tym wszystkich zadań realizowanych w ramach środków finansowych pochodzących z budżetu Unii Europejskiej dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku i Filii w Przedborzu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku ul.Tysiąclecia 2, 97-500 Radomsko, tel/fax. 683-73-55 do 58, e-mail: lora@up.gov.pl ogłasza przetarg nieograniczony o udzielenie zamówienia o wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na Obsługę wypłaty świadczeń dla bezrobotnych, w tym wszystkich zadań realizowanych w ramach środków finansowych pochodzących z budżetu Unii Europejskiej dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku i Filii w Przedborzu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy: - Wykonawca będzie bankiem w świetle prawa bankowego - musi posiadać uprawnienia do wykonywania czynności bankowych objętych przedmiotem zamówienia publicznego 2) posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - musi posiadać oddział lub filie w Radomsku i/lub w Przedborzu, - powinien posiadać odpowiednie urządzenia i systemy służące do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej : - musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia 5) złożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą brać udział jedynie banki działające w systemie bankowości elektronicznej jak również gwarantujące otwarcie i prowadzenie rachunków zastrzeżonych bez pełnomocnictw dla bezrobotnych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych dokumentów zostanie przez Zamawiającego dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o dokumenty i oświadczenia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki zostały spełnione przez Wykonawcę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy biorący udział w przetargu winni złożyć oświadczenie: - Oświadczenie na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (dla wykonawców będących osobami fizycznymi) wg Załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych wg Załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z późn. zm., Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1) Aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej i realizacji usług będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą 29 sierpnia 2007r. Prawo bankowe. 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24ust. 1 pkt 2 ustawy; W przypadku: Podmiotów działających wspólnie - umowa, regulująca ich współpracę, zawierającą oznaczenie: - stron umowy ze wskazaniem lidera, - celu gospodarczego, dla którego została zawarta, - czasu trwania umowy, - sposobu prowadzenia spraw, - zasad reprezentacji, - zakresu działania poszczególnych stron, - sposobu ustania współpracy podmiotów, - solidarnej odpowiedzialności stron umowy. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. W przypadku gdy osoby podpisujące ofertę i jej załączniki nie figurują w dokumentach wymienionych powyżej Wykonawca do oferty załączyć musi pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię pełnomocnictwa, treść dokumentu powinna dokładnie określać zakres umocowania. 3) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 4) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie ofertowe (wzór stanowi załącznik nr1). 6) projekt umowy na realizację przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione ww. warunki, to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wystarczającym powodem odrzucenia oferty może być brak któregokolwiek z wymaganych w SIWZ elementów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na bieżącym rachunku bankowym - 30
- 3 - Prowizja od wypłacoych świadczeń dla bezrobotnych - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupradomsko.i-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
ul. Tysiąclecia 2, 97-500 Radomsko
pokój nr 9 tel.44 683 73 56.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku ul. Tysiąclecia 2, 97-500 Radomsko pokój nr 16 - SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa wypłaty świadczeń dla bezrobotnych, w tym wszystkich zadań realizowanych w ramach środków finansowych pochodzących z budżetu Unii Europejskiej dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa wypłaty świadczeń dla bezrobotnych, w tym wszystkich zadań realizowanych w ramach środków finansowych pochodzących z budżetu Unii Europejskiej dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku o wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na bieżącym rachunku bankowym - 30
- 3. Prowizja od wypłaconych świadczeń dla bezrobotnych - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa wypłaty świadczeń dla bezrobotnych, w tym wszystkich zadań realizowanych w ramach środków finansowych pochodzących z budżetu Unii Europejskiej dla Filii PUP w Przedborzu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa wypłaty świadczeń dla bezrobotnych, w tym wszystkich zadań realizowanych w ramach środków finansowych pochodzących z budżetu Unii Europejskiej dla Filii PUP w Przedborzu - przetarg nieograniczony o udzielenie zamówienia o wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. OOpłata za realizację, polecenia przelewu do innych banków - 30
- 3. Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na bieżącym rachunku bankowym - 30
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów - procedura powtórzona 2.
- "Roboty budowlane na osadach Nadleśnictwa Radomsko"
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego dla oddziału ginekologiczno- położniczego w Szpitalu Powiatowym w Radomsku
- Przebudowa ul. Pajdaka i ul. Grota Roweckiego w Radomsku
- Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów
- Remont ul. Ciepłej, ul. Ks. A. Turleja, ul. Budowlanych i ul. Energetyków w Radomsku
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu powiatu opoczyńskiego i jednostek organizacyjnych
- Dostawa samochodów osobowych dla UMiG Mirsk w formie leasingu operacyjnego
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.