eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › modernizacja systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN w budynku nr 5.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Kraków: modernizacja systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN w budynku nr 5.
Numer ogłoszenia: 169733 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, Wawel 8, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4225155, fax 012 4215177.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN w budynku nr 5..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja systemu SSWiN w budynku nr 5 (kompleksową wymiana) polegająca na m.in.: demontażu istniejącego systemu, montażu nowych elementów na istniejącej sieci kablowej w tym montażu: 1 sztuki centrali CS6 wraz terminalem; 36 sztuk elementów adresowych ADI-M; 22 sztuk detektorów podczerwieni; 27 sztuk czujników drzwiowych; programowaniu i integracji z istniejącymi systemami bezpieczeństwa, uruchomieniu i testowaniu.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Oryginalny kod CPV: 50.90.00.00 - Usługi instalacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. przedłożą; -aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia- kopia załączona do wniosku; -koncesję MSWiA (na podstawie art. 16 i art. 3 pkt. 2 w związku z art. 55 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (Dz. U.05.145.1221 + zmiany) - kopia koncesji załączona do oferty, -poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego firmy lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dla osoby lub osób zajmujących się programowaniem, systemów bezpieczeństwa (na podstawie ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych- Dz. U 05.196.1631 ze zmianami) b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także muszą wykazać, iż dysponują zespołem zdolnym do wykonania zamówienia, to jest załączyć listę osób i/lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, tj: -posiadają autoryzację (zaświadczenie) wydaną przez producenta a dotyczącą przygotowania w zakresie montażu i programowania systemu SiPass, CS6, CZ10, LMS - kopia załączona do oferty, -pracownicy Wykonawcy posiadają licencję zabezpieczenia technicznego I stopnia a osoby kierujące pracami licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia j.w. - kopie licencji załączone do oferty -osoba kierująca robotami związanymi z systemem bezpieczeństwa posiada aktualne zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych organizowanego przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych (ROZPORZĄDZENIE MINISTRA KULTURY z dnia 15 października 2003 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów w muzeach przed pożarami, kradzieżami i innymi niebezpieczeństwami grożącymi zniszczeniem lub utratą muzealiów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia -Dz.U.03.193.1892) - kopia zaświadczenia załączona do oferty, -wykonali w okresie ubiegłych trzech lat (od sierpnia 2004 r do sierpnia 2007r) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie (2) realizacje tożsamych prac o analogicznym z przedmiotem zamówienia charakterze, tj. dwie instalacje SSWiN o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto, każda. Jako potwierdzenie prac sporządzą wykaz robót, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, inwestora(zamawiającego) wraz z tel. kontaktowym oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na potwierdzenie, czego złożą oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy na potwierdzenie, czego złożą oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia. Dokumenty, wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy osobę/y. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/ nie spełnia. Do składania ofert zamawiający zaprosi 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli warunki te spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi tych, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania warunków, tj. tych pięciu którzy wykażą największą ilość zrealizowanych prac (tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia tj. instalacja SSWiN o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda i przedłożą dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. Za każdą dodatkową (powyżej dwóch) instalację o wartości brutto przekraczającej 100.000,00 zł Wykonawca otrzyma 1 pkt
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie że wykonawcy: ad a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. przedłożą; -aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia- kopia załączona do wniosku; -koncesję MSWiA (na podstawie art. 16 i art. 3 pkt. 2 w związku z art. 55 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (Dz. U.05.145.1221 + zmiany) - kopia koncesji załączona do oferty, -poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego firmy lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dla osoby lub osób zajmujących się programowaniem, systemów bezpieczeństwa (na podstawie ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych- Dz. U 05.196.1631 ze zmianami) ad b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także muszą wykazać, iż dysponują zespołem zdolnym do wykonania zamówienia, to jest załączyć listę osób i/lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, tj: -posiadają autoryzację (zaświadczenie) wydaną przez producenta a dotyczącą przygotowania w zakresie montażu i programowania systemu SiPass, CS6, CZ10, LMS - kopia załączona do oferty, -pracownicy Wykonawcy posiadają licencję zabezpieczenia technicznego I stopnia a osoby kierujące pracami licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia j.w. - kopie licencji załączone do oferty -osoba kierująca robotami związanymi z systemem bezpieczeństwa posiada aktualne zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych organizowanego przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych (ROZPORZĄDZENIE MINISTRA KULTURY z dnia 15 października 2003 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów w muzeach przed pożarami, kradzieżami i innymi niebezpieczeństwami grożącymi zniszczeniem lub utratą muzealiów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia -Dz.U.03.193.1892) - kopia zaświadczenia załączona do oferty, -wykonali w okresie ubiegłych trzech lat (od sierpnia 2004 r do sierpnia 2007r) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie (2) realizacje tożsamych prac o analogicznym z przedmiotem zamówienia charakterze, tj. dwie instalacje SSWiN o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto, każda. Jako potwierdzenie prac sporządzą wykaz robót, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, inwestora(zamawiającego) wraz z tel. kontaktowym oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. ad c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na potwierdzenie, czego złożą oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia ad d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy na potwierdzenie, czego złożą oświadczenie,że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekaże wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z oświadczeniami i dokumentami należy składać w siedzibie zamawiającego, bud. Nr 8 pok. 19 Kancelaria Ogólna..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia winien zawierać m. in. dokładne dane Wykonawcy. Zamawiający nie wymaga użycia określonego formularza do zgłaszanych przez Wykonawców wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i załączniki muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. Wniosek pod rygorem uznania za nieważny musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.