Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-18
Kraków: modernizacja systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN w budynku nr 5.
Numer ogłoszenia: 169733 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, Wawel 8, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4225155, fax 012 4215177.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN w budynku nr 5..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja systemu SSWiN w budynku nr 5 (kompleksową wymiana) polegająca na m.in.: demontażu istniejącego systemu, montażu nowych elementów na istniejącej sieci kablowej w tym montażu: 1 sztuki centrali CS6 wraz terminalem; 36 sztuk elementów adresowych ADI-M; 22 sztuk detektorów podczerwieni; 27 sztuk czujników drzwiowych; programowaniu i integracji z istniejącymi systemami bezpieczeństwa, uruchomieniu i testowaniu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Oryginalny kod CPV: 50.90.00.00 - Usługi instalacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. przedłożą; -aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia- kopia załączona do wniosku; -koncesję MSWiA (na podstawie art. 16 i art. 3 pkt. 2 w związku z art. 55 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (Dz. U.05.145.1221 + zmiany) - kopia koncesji załączona do oferty, -poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego firmy lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dla osoby lub osób zajmujących się programowaniem, systemów bezpieczeństwa (na podstawie ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych- Dz. U 05.196.1631 ze zmianami) b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także muszą wykazać, iż dysponują zespołem zdolnym do wykonania zamówienia, to jest załączyć listę osób i/lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, tj: -posiadają autoryzację (zaświadczenie) wydaną przez producenta a dotyczącą przygotowania w zakresie montażu i programowania systemu SiPass, CS6, CZ10, LMS - kopia załączona do oferty, -pracownicy Wykonawcy posiadają licencję zabezpieczenia technicznego I stopnia a osoby kierujące pracami licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia j.w. - kopie licencji załączone do oferty -osoba kierująca robotami związanymi z systemem bezpieczeństwa posiada aktualne zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych organizowanego przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych (ROZPORZĄDZENIE MINISTRA KULTURY z dnia 15 października 2003 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów w muzeach przed pożarami, kradzieżami i innymi niebezpieczeństwami grożącymi zniszczeniem lub utratą muzealiów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia -Dz.U.03.193.1892) - kopia zaświadczenia załączona do oferty, -wykonali w okresie ubiegłych trzech lat (od sierpnia 2004 r do sierpnia 2007r) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie (2) realizacje tożsamych prac o analogicznym z przedmiotem zamówienia charakterze, tj. dwie instalacje SSWiN o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto, każda. Jako potwierdzenie prac sporządzą wykaz robót, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, inwestora(zamawiającego) wraz z tel. kontaktowym oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na potwierdzenie, czego złożą oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy na potwierdzenie, czego złożą oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia. Dokumenty, wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy osobę/y. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/ nie spełnia. Do składania ofert zamawiający zaprosi 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli warunki te spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi tych, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania warunków, tj. tych pięciu którzy wykażą największą ilość zrealizowanych prac (tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia tj. instalacja SSWiN o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda i przedłożą dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. Za każdą dodatkową (powyżej dwóch) instalację o wartości brutto przekraczającej 100.000,00 zł Wykonawca otrzyma 1 pkt
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie że wykonawcy: ad a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. przedłożą; -aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia- kopia załączona do wniosku; -koncesję MSWiA (na podstawie art. 16 i art. 3 pkt. 2 w związku z art. 55 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (Dz. U.05.145.1221 + zmiany) - kopia koncesji załączona do oferty, -poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego firmy lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dla osoby lub osób zajmujących się programowaniem, systemów bezpieczeństwa (na podstawie ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych- Dz. U 05.196.1631 ze zmianami) ad b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także muszą wykazać, iż dysponują zespołem zdolnym do wykonania zamówienia, to jest załączyć listę osób i/lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, tj: -posiadają autoryzację (zaświadczenie) wydaną przez producenta a dotyczącą przygotowania w zakresie montażu i programowania systemu SiPass, CS6, CZ10, LMS - kopia załączona do oferty, -pracownicy Wykonawcy posiadają licencję zabezpieczenia technicznego I stopnia a osoby kierujące pracami licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia j.w. - kopie licencji załączone do oferty -osoba kierująca robotami związanymi z systemem bezpieczeństwa posiada aktualne zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych organizowanego przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych (ROZPORZĄDZENIE MINISTRA KULTURY z dnia 15 października 2003 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów w muzeach przed pożarami, kradzieżami i innymi niebezpieczeństwami grożącymi zniszczeniem lub utratą muzealiów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia -Dz.U.03.193.1892) - kopia zaświadczenia załączona do oferty, -wykonali w okresie ubiegłych trzech lat (od sierpnia 2004 r do sierpnia 2007r) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie (2) realizacje tożsamych prac o analogicznym z przedmiotem zamówienia charakterze, tj. dwie instalacje SSWiN o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto, każda. Jako potwierdzenie prac sporządzą wykaz robót, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, inwestora(zamawiającego) wraz z tel. kontaktowym oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. ad c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na potwierdzenie, czego złożą oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia ad d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy na potwierdzenie, czego złożą oświadczenie,że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekaże wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z oświadczeniami i dokumentami należy składać w siedzibie zamawiającego, bud. Nr 8 pok. 19 Kancelaria Ogólna..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia winien zawierać m. in. dokładne dane Wykonawcy. Zamawiający nie wymaga użycia określonego formularza do zgłaszanych przez Wykonawców wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i załączniki muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. Wniosek pod rygorem uznania za nieważny musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Rewitalizacja i zabezpieczenie konserwatorskie części obszaru Fortu nr 2 Kościuszko - Bastion III wraz z terenem otaczającym - działka nr 535/4 obręb 11 jedn. Ewid. Krowodrza - Etap III
- ZP.57.2024 - Dostawa olejów silnikowych, przekładniowych i hydraulicznych, środków smarnych oraz płynów eksploatacyjnych.
- Opracowanie projektu wraz z wykonaniem instalacji odciągowej zanieczyszczonego powietrza dla 8 stanowisk produkcji katalizatora cerowego Łukasiewicz - ICIMB, 02-676 Warszawa ul. Postępu 9
- Remont 7 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 7 części.
- Dostawa wraz z instalacją ogniw fotowoltaicznych w budynkach mieszkalnych ul. Lipińskiego 18, Grota Roweckiego 17 w Krakowie.
- Wykonanie remontu chodników ul. Grota - Roweckiego 11 (kl. III), Grota - Roweckiego 37 (kl. I - III) i drogi wewn. ul. Kobierzyńska 99 (mienie) w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów przejścia granicznego w Ustce
- Remont ośrodka zdrowia w miejscowości Rzewnie
- Zaprojektowanie i przebudowa na potrzeby Adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Biobanku w CWBK - w ramach URCMC tworzonych w ramach projektu pn.: "URCMC wraz z Biobankiem CWBK UM w Lublinie"
- 41.24Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Poprawa stanu ochrony zdrowia poprzez modernizację, przebudowę i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu......"
- Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, w ramach projektu pt. "Realizacja programów rozwojowych szkół z terenu gminy Ulan-Majorat" w podziale na części
- "Odrestaurowanie auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Raciborzu"
więcej: Alarmy antywłamaniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.