eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Przedmiotem zamówienia jest Remont i rewaloryzacja elewacji frontowej wraz z mansardem budynku przy Pl.B.Chrobrego 34 w Kłodzku Zamawiający Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy Pl.B.Chrobrego 34, ul.Niska 1 w Kłodzku, w imieniu której występuje Zakła



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Kłodzko: Przedmiotem zamówienia jest Remont i rewaloryzacja elewacji frontowej wraz z mansardem budynku przy Pl.B.Chrobrego 34 w Kłodzku Zamawiający : Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy Pl.B.Chrobrego 34, ul.Niska 1 w Kłodzku, w imieniu której występuje : Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Spółka z o.o. w Kłodzku.
Numer ogłoszenia: 169732 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Sp. z o. o. w Kłodzku, ul. Grunwaldzka 29, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 647 21 30, fax 074 647 29 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamg.bip.um.klodzko.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wspólnota Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest Remont i rewaloryzacja elewacji frontowej wraz z mansardem budynku przy Pl.B.Chrobrego 34 w Kłodzku Zamawiający : Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy Pl.B.Chrobrego 34, ul.Niska 1 w Kłodzku, w imieniu której występuje : Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Spółka z o.o. w Kłodzku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont i rewaloryzacja elewacji frontowej wraz z mansardem budynku przy Pl.B.Chrobrego 34 w Kłodzku.KOD CPV 45453000-7; 45261910-6 2. Prace będące przedmiotem przetargu zostaną wykonane na podstawie Projektu remontu i rewaloryzacji elewacji frontowej wraz z mansardem budynku przy Pl.B.Chrobrego 34 - do wglądu w siedzibie Zakładu Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko spółka z o.o. w Kłodzku przy ul.Grunwaldzkiej 29 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 14.00. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określa przedmiar robót stanowiący z projektem ww dokumentację budowlaną przedmiotu zamówienia. 4. Każdy z wykonawców winien dokonać wizji na obiekcie, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 5. Koszty wizji lokalnej poniesie wykonawca.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Postępowanie będzie prowadzone zgodnie z procedurą przetargu nieograniczonego przewidzianego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający : 1. warunki określone w art.22 ustawy - prawo zamówień publicznych tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art.26 ust.1 załączam dokumenty wyszczególnione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie dokumentów jakich może żądać Zamawiający oraz formę w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Z dnia 24.05.2006r. Nr 87 poz.605) § 1 ust.1 pkt 2 2. warunki kwalifikacyjne : a) wykonania w okresie ostatnich pięciu lat robót o równoważnym charakterze i wielkości jak przedmiot zamówienia, na obiektach zabytkowych w ilości co najmniej czterech, b) kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi określonymi przepisami Prawa Budowlanego z co najmniej 2-letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferta winna zawierać następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków : 1) Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), zawierający następujące załączniki : 1.1. Załącznik nr 1 - Oświadczenie wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia : a) Oświadczenie, że wykonawca posiada pozwolenie i uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli przepisy nakładają na strony obowiązek posiadania takich pozwoleń i uprawnień, b) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, c) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, e) Oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń, f) Oświadczenie, że wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą do upływu terminu jej ważności, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się do podpisania umowy w przypadku wyboru swojej oferty w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, g) Oświadczenie, że wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania prac w wymaganym czasie, h) Oświadczenie, że wykonawca dokonał wizji w obiekcie objętym zakresem zamówienia, i) Oświadczenie, że akceptuje wzór umowy (rozdział D). 1.2. Do Załącznika nr 1 należy dołączyć co najmniej niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) : a) aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. UWAGA : Dokument wymieniony w pkt a może być przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. 1.3. Wszystkie oferty muszą dodatkowo zawierać następujące informacje i dokumenty : a) Załącznik nr 2 - Informacje na temat doświadczenia w wykonywaniu prac o podobnym charakterze i podobnej wielkości - wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym na obiektach zabytkowych w ilości co najmniej czterech, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (protokół odbioru robót), b) Załącznik nr 3 - Kwalifikacje i doświadczenie kluczowych pracowników proponowanych do udziału w tym zadaniu - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami o ich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, spełniających warunki kwalifikacyjne odnośnie kierownika robót, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, c) Załącznik nr 4 - Cena oferty z załączonym kosztorysem ofertowym. Wszystkie wymienione wyżej oświadczenia stanowić będą integralną część oferty. 2) W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez konsorcjum winno być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania : a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, odrębnie dla każdego podmiotu, b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, to znaczy - podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamg.bip.um.klodzko.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Spółka z o.o. w Kłodzku ul. Grunwaldzka 29 57-300 Kłodzko..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 08:30, miejsce: Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Spółka z o.o. w Kłodzku ul. Grunwaldzka 29 (pokój nr 10) 57-300 Kłodzko..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.