eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w granicach norm sanitarno-epidemiologicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Toruń: Świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w granicach norm sanitarno-epidemiologicznych
Numer ogłoszenia: 169465 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. Ks. Jerzego Popiełuszki, ul. Ligi Polskiej 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6574290, fax 056 6574290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpo-torun.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w granicach norm sanitarno-epidemiologicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń oraz wykonywania innych prac porządkowo-czystościowych w granicach norm sanitarno-epidemiologicznych dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu w okresie od 16.10. 2007r. do 31.12.2009r. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia - wg określenia zawartego w Załączniku Nr 3 w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (pięć tysięcy zł). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Toruniu, Pl. 18 Stycznia 4. Bank Millennium S.A. O/TORUŃ, 18 1160 2202 0000 0000 6172 2938.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokument określony w rozdziale IV pkt.1 c SIWZ. 2/posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokumenty (wykaz dostaw + referencje) określone w rozdziale IV pkt.1 e, g, i SIWZ. 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokument (polisa) określony w rozdziale IV pkt.1 k SIWZ. 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on oświadczenie określone w rozdziale IV pkt.1 b SIWZ oraz dokumenty określone w rozdziale IV pkt.1 d, i, j, ł SIWZ .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać n/w dokumenty: a/ wypełniony formularz ofertowy (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ) b/ oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ) c/ aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . d/ aktualne zaświadczenia wydane przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że Oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e/ wykaz wykonanych (lub aktualnie wykonywanych) usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, zamawiających oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli załączony wykaz będzie zawierał co najmniej 4 usługi wykonane lub wykonywane w tym czasie odpowiadające wartościowo przedmiotowi niniejszego zamówienia i dotyczące świadczenia usług porządkowo-czystościowych w zakładach opieki zdrowotnej oraz przedłoży minimum 3 pisemne referencje potwierdzające, że zamówienia te zostały lub są wykonywane z należytą starannością. f/ oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się stosować podczas realizacji niniejszego zamówienia środki czystości z atestem PZH oraz środki dezynfekcyjne wskazane przez zamawiającego w SIWZ. g/ wykaz narzędzi i urządzeń do wykonania niniejszego zamówienia jakimi dysponuje wykonawca. Zamawiając uzna, że Wykonawca posiada odpowiedni potencjał techniczny, jeśli posiada on co najmniej: - odkurzacze - 6 szt., maszynę myjąco-zbierającą - 2 szt., polerkę - 6 szt. - wózki serwisowe do sprzątania - 6 szt., zestaw do mycia okien - 3 szt. - pomocniczy sprzęt w postaci: mopów, wiader, szczotek. h/ wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i z odpowiednim doświadczeniem, jeżeli załączony wykaz będzie wskazywał, że minimum 6 zatrudnionych pracowników wykonuje usługi porządkowo-czystościowe pod kierownictwem Wykonawcy przez okres minimum 6 miesięcy, a osoba z personelu kierowniczego delegowana do nadzoru na świadczeniem usług u Zamawiającego posiada minimum 12-miesięczny staż w zakresie nadzoru nad świadczeniem usług porządkowo-czystościowych w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi normami sanitarno-epidemiologicznymi. i/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. j/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. k/ polisa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymagana minimalna kwota ubezpieczenia: 200.000 zł (dwieście tysięcy złotych). Przedłożona polisa musi być aktualna co najmniej na dzień składania ofert. Jednakże jeśli polisa obejmuje okres krótszy niż przewidywany termin realizacji zamówienia (przewiduje się, że zamówienie będzie realizowane w okresie od 16.10.2007- do 31.12.2009r.), Wykonawca zobowiązany jest złożyć dodatkowe pisemne oświadczenie, że we właściwym czasie przedłuży on okres trwania polisy na czas trwania umowy z zamawiającym. l / zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi opartymi na odpowiednich normach europejskich. Wymagana jest kserokopia certyfikatu ISO 9001:2000 w zakresie utrzymania czystości, lub inny dokument o charakterze równoważnym tj potwierdzający zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi opartymi na normach europejskich i dotyczący utrzymania czystości. ł/ potwierdzenie (dowód) wniesienia wadium m/oświadczenie, że Oferent akceptuje bez zastrzeżeń warunki przetargu określone w SIWZ. Powyższe dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez dostawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpo-torun.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. Ks. Jerzego Popiełuszki ul. Ligi Polskiej 8, 87-100 Toruń (sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 15:00, miejsce: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. Ks. Jerzego Popiełuszki ul. Ligi Polskiej 8, 87-100 Toruń (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.