eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Łask w 2012 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-18

Łask: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Łask w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 16945 - 2012; data zamieszczenia: 18.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łask , ul. Warszawska 14, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6768300, faks 043 6768388.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Łask w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Łask, w podziale na części I i II. 2. Część I - Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w granicach administracyjnych Łasku. 2.1. Zakres robót: 2.1.1. Remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową z obcięciem krawędzi (śr. grubość ubytku 4 cm) w przewidywanej ilości 1000 m2, obejmuje: - obcięcie krawędzi uszkodzenia na głębokość, która umożliwi wyrównanie jego dna i nadanie uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej o pionowych ściankach, - oczyszczenie uszkodzonej nawierzchni, - zagruntowanie dna i brzegów ubytku, - wypełnienie ubytku mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco, - zagęszczenie mieszanki walcem drogowym, - zaspoinowanie łączeń łaty asfaltowej, - uprzątnięcie i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu. 2.1.2. Remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową bez obcięcia krawędzi (śr. grubość ubytku 4 cm) w przewidywanej ilości 1000 m2, obejmuje: - oczyszczenie uszkodzonej nawierzchni, - zagruntowanie dna i brzegów ubytku, - wypełnienie ubytku mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco, - zagęszczenie mieszanki walcem drogowym, - zaspoinowanie łączeń łaty asfaltowej, - uprzątnięcie i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu. 3. Część II - Remont nawierzchni dróg gminnych na terenach wiejskich gminy Łask. 3.1. Zakres robót obejmuje: 3.1.1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi w przewidywanej ilości 300 m2 obejmuje: - oczyszczenie uszkodzonego miejsca z usunięciem rumoszu na pryzmę, - ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, - wypełnienie ubytku mieszanką mineralno-bitumiczną, - zagęszczenie ułożonej mieszanki mineralno-bitumicznej, - zaspoinowanie łączeń naprawianych ubytków bitumem, - uprzątnięcie i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu. 3.1.2. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych w przewidywanej ilości 200 m2 obejmuje: - oczyszczenie uszkodzonego miejsca z usunięciem rumoszu na pryzmę, - skropienie bitumem oczyszczonego dna i ścianek krawędzi naprawianego miejsca, - rozścielenie kruszywa jedną lub dwiema warstwami w zależności od głębokości uszkodzenia, - skropienie bitumem rozścielonego kruszywa, - rozsypanie drobnego kruszywa, - ubicie bądź uwałowanie poszczególnych warstw kruszywa uprzednio rozścielonego w uszkodzonym miejscu. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłaszania ubytków do naprawy w całym okresie obowiązywania umowy. 5. Drogi do wykonania remontu zostaną określone w protokole przekazania placu budowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić remont cząstkowy nawierzchni w taki sposób, by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie koszty z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 7. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu robót składających się na to zamówienie

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego spełniający ponadto warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. remont/konserwację/budowę drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 PLN brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego spełniający ponadto warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tj.: Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować: - otaczarką do produkcji mieszanki mineralno-asfaltowej lub przewoźnym zespołem do produkcji mieszanki mineralno-asfaltowej (Część I); - piłą spalinową do cięcia nawierzchni asfaltowej (Część I); - frezarką do betonu (Część I); - sprężarką o wydajności 2-5 m3 powietrza na minutę, przy ciśnieniu 0,3 do 0,8 Mpa (Część I); - lekkim walcem wibracyjnym (Część I); - termosem do mas bitumicznych (Część I); - lekkim walcem wibracyjny (Część II); - termosem do mas bitumicznych (Część II); - remonterem drogowym lub skrapiarką do emulsji asfaltowych (Część II).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego spełniający ponadto warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W jej treści, która nie podlega negocjacjom, podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia oraz dopuszczalne zmiany postanowień umowy. Dopuszcza się ponadto w porozumieniu z Wykonawcą wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie niepowodującym istotnych zmian przedstawionych warunków handlowych niekorzystnych dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lask.pl/archiwum/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łasku, ul. Warszawska 14, 98-100 Łask.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Łasku, ul. Warszawska 14, 98-100 Łask. W przypadku osobistego doręczenia oferty: parter - sala 100 Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w granicach administracyjnych Łasku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w granicach administracyjnych Łasku. Zakres robót: 1. Remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową z obcięciem krawędzi (śr. grubość ubytku 4 cm) w przewidywanej ilości 1000 m2, obejmuje: - obcięcie krawędzi uszkodzenia na głębokość, która umożliwi wyrównanie jego dna i nadanie uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej o pionowych ściankach, - oczyszczenie uszkodzonej nawierzchni, - zagruntowanie dna i brzegów ubytku, - wypełnienie ubytku mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco, - zagęszczenie mieszanki walcem drogowym, - zaspoinowanie łączeń łaty asfaltowej, - uprzątnięcie i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu. 2. Remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową bez obcięcia krawędzi (śr. grubość ubytku 4 cm) w przewidywanej ilości 1000 m2, obejmuje: - oczyszczenie uszkodzonej nawierzchni, - zagruntowanie dna i brzegów ubytku, - wypełnienie ubytku mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco, - zagęszczenie mieszanki walcem drogowym, - zaspoinowanie łączeń łaty asfaltowej, - uprzątnięcie i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni dróg gminnych na terenach wiejskich gminy Łask.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Remont nawierzchni dróg gminnych na terenach wiejskich gminy Łask. Zakres robót obejmuje: 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi w przewidywanej ilości 300 m2 obejmuje: - oczyszczenie uszkodzonego miejsca z usunięciem rumoszu na pryzmę, - ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, - wypełnienie ubytku mieszanką mineralno-bitumiczną, - zagęszczenie ułożonej mieszanki mineralno-bitumicznej, - zaspoinowanie łączeń naprawianych ubytków bitumem, - uprzątnięcie i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu. 2. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych w przewidywanej ilości 200 m2 obejmuje: - oczyszczenie uszkodzonego miejsca z usunięciem rumoszu na pryzmę, - skropienie bitumem oczyszczonego dna i ścianek krawędzi naprawianego miejsca, - rozścielenie kruszywa jedną lub dwiema warstwami w zależności od głębokości uszkodzenia, - skropienie bitumem rozścielonego kruszywa, - rozsypanie drobnego kruszywa, - ubicie bądź uwałowanie poszczególnych warstw kruszywa uprzednio rozścielonego w uszkodzonym miejscu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.