eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Przebudowa Sali nr 7 na pracownię do nauki zawodu elektryka oraz Sali elektrycznej na bibliotekę wraz z malowaniem pomieszczeń na warsztatach oraz wymiana posadzek w salach ZSTiO w Limanowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-24

Limanowa: Przebudowa Sali nr 7 na pracownię do nauki zawodu elektryka oraz Sali elektrycznej na bibliotekę wraz z malowaniem pomieszczeń na warsztatach oraz wymiana posadzek w salach ZSTiO w Limanowej.
Numer ogłoszenia: 16942 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Limanowej, ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3375360, fax 018 3375880.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Sali nr 7 na pracownię do nauki zawodu elektryka oraz Sali elektrycznej na bibliotekę wraz z malowaniem pomieszczeń na warsztatach oraz wymiana posadzek w salach ZSTiO w Limanowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zkres zadania składa się z dwóch części i obejmuje następujące elementy robót: Zadanie częściowe nr I 1. Przebudowa aktualnej Sali elektrycznej na bibliotekę, w tym: - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - wykucie drzwi wejściowych, - uzupełnienie tynków, - uzupełnienie posadzek z płytek gresowych, - malowanie ścian i sufitu, - malowanie grzejników, - montaż drzwi wejściowych. 2. Wykonanie ścianki z płyt gipsowo - kartonowych w korytarzu budynku warsztatów 3. Wymianę drzwi wejściowych do Sali nr 7 4. Malowanie Sali nr 7 5. Malowanie korytarza na warsztatach szkolnych 6. Malowanie Sali nr 10 na warsztatach szkolnych. Zadanie częściowe nr II 1. Zerwanie istniejących posadzek z płytek PCV, 2. Wzmocnienie istniejących wylewek i wykonanie wylewki samopoziomującej 3. Wykonanie posadzki z wykładzin rulonowych PCV o parametrach technicznych opisanych w załączniku, 4. Wykonanie cokolików z wykładziny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie, Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, Wykaz wykonanych robót budowlanych, Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pokój nr 233, II piętro, budynek B.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 10:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, pokój nr 148 Kancelaria Ogólna, I piętro, budynek B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa Sali nr 7 na pracownię do nauki zawodu elektryka oraz Sali elektrycznej na biblitekę wraz z malowaniem pomieszczeń na warsztatach ZSTiO w Limanowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zkres zadania obejmuje następujące elementy robót: 1. Przebudowa aktualnej Sali elektrycznej na bibliotekę, w tym: - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - wykucie drzwi wejściowych, - uzupełnienie tynków, - uzupełnienie tynków, - uzupełnienie posadzek z płytek gresowych, - malowanie ścian i sufitu, - malowanie grzejników, - montaż drzwi wejściowych. 2. Wykonanie ścianki z płyt gipsowo - kartonowych w korytarzu budynku warsztatów 3. Wymianę drzwi wejściowych do Sali nr 7 4. Malowanie Sali nr 7 5. Malowanie korytarza na warsztatach szkolnych 6. Malowanie Sali nr 10 na warsztatach szkolnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana posadzek w salach Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr II 1. Zerwanie istniejących posadzek z płytek PCV, 2. Wzmocnienie istniejących wylewek i wykonanie wylewki samopoziomującej 3. Wykonanie posadzki z wykładzin rulonowych PCV o parametrach technicznych opisanych w załączniku, 4. Wykonanie cokolików z wykładziny..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.