eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Modernizacja budynku Kinoteatru przy ul. Katedralnej 18 w Kwidzynie II ETAP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Kwidzyn: Modernizacja budynku Kinoteatru przy ul. Katedralnej 18 w Kwidzynie II ETAP
Numer ogłoszenia: 169414 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kwidzyńskie Centrum Kultury, ul. 11 Listopada 13, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 279 35 28, 055 279 34 24, fax 055 279 35 28, 055 279 20 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: kck.ckj.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Kinoteatru przy ul. Katedralnej 18 w Kwidzynie II ETAP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja budynku kinoteatru przy ul. Katedralnej 18 w Kwidzynie II ETAP - w zakresie wymiany stolarki i ślusarki drzwiowej i okiennej, wykonania projektowanych ścian, sufitów i posadzki, robót wyburzeniowych i nadproży, przebudowa kasy, remont łazienki oraz pomieszczeń garderoby. Zakres robót został przedstawiony w załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z pomocniczym przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania odbioru robót budowlanych. Zakres robót II etapu modernizacji budynku Kinoteatru w Kwidzynie obejmuje: wymianę stolarki i ślusarki drzwiowej i okiennej w całym budynku, wykonanie projektowanych ścian, sufitów i posadzek, roboty wyburzeniowe, nadproża, remont łazienki oraz pomieszczeń garderoby, przebudowa pomieszczenia kasy. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane materiały, które będą używane w realizacji ww. zadania posiadały ważną aprobatę techniczną dopuszczającą do stosowania. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie materiałów równoważnych od materiałów podanych w dokumentacji i przedmiarze robót. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż podczas prac modernizacyjnych obiekt Kinoteatru będzie musiał być udostępniony publicznie a tym samym będą odbywały się w nim zaplanowane projekcje, wystawy i zajęcia. Wykonawca musi tak zorganizować roboty aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie obiektu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, złożą pisemną ofertę (na załączonym druku) wraz z kosztorysem ofertowym, akceptują wzór umowy przedstawiony na załączniku A do SIWZ, wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty tożsame o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł, dysponują personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia tj.: min. po 1 osobie posiadającej uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: wypełniony formularz ofertowy (na załączonym druku), kosztorys ofertowy (na podstawie dołączonej do SIWZ dokumentacji i przedmiaru robót). Przedmiar robót należy traktować jedynie pomocniczo. Sporządzony kosztorys winien zawierać, co najmniej wypełnione kolumny takie jak: Lp, podstawa wyceny, opis pozycji, ilość, cena jednostkowa, wartość wycenianej pozycji, należy również podsumować wszystkie pozycje kosztorysu z podaniem wartości ogółem poszczególnych elementów robót. W kosztorysie należy podać wysokość czynników cenotwórczych min. takich jak: cena roboczogodziny, wysokość % narzutów do Ko, Kz i zysku, oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 1-3 Pzp (złożone na formularzu ofertowym), oświadczenie, że podpisana zostanie umowa bez zmian w formie zaproponowanej przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem A do niniejszej specyfikacji (złożone na formularzu ofertowym), aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. z dniem 21.07.2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających lub protokół odbioru końcowego wykonanych robót) przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego. Dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie minimum 2 roboty tożsame realizowane na obiektach kubaturowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł, wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na Załączniku nr 2 do formularza ofertowego, potwierdzony niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w tym przede wszystkim uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej). W przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 31.12.1994 r. również zaświadczenie lub decyzję Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, wykaz prac których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 3 do formularza ofertowego, oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 4 Pzp (złożone na Załączniku nr 4 do formularza ofertowego), aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a w przypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę na poszczególne zadania nie mniejszą niż 300 000,00 zł. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kck.ckj.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: strony internetowej kck.ckj.edu.pl lub w siedzibie Zamawiajacego w Kwidzyńskim Centrum Kultury ul. 11 Listopada 13, 82-500 Kwidzyn, pokój nr 17..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Kwidzyńskie Centrum Kultury ul. 11 Listopada 13, 82-500 Kwidzyn, sekretariat pok nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.