eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizacji Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-04

Wrocław: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizacji Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 16940 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wiśniowa 36, 53-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3602181, faks 071 3732569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osk.wroc.pl/pub.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizacji Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji dla potrzeb Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu, al. Wiśniowa 36, 53-137 Wrocław zwanego dalej Zamawiającym. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku Nr 2 do SIWZ, który jest jej integralną częścią. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 pakietów. 1) Pakiet nr 1 - dostawa rękawów do sterylizacji plazmowej TYVEK. 2) Pakiet nr 2 - dostawa rękawów papierowo-foliowych do sterylizacji parą wodną. 3) Pakiet nr 3 - dostawa papieru opakowaniowego do sterylizacji. 4) Pakiet nr 4 - dostawa testów chemicznych i wskaźników do kontroli procesów sterylizacji. 5) Pakiet nr 5 - dostawa testów do dezynfekcji termicznej. 6) Pakiet nr 6 - dostawa wskaźników biologicznych 7) Pakiet nr 7 - dostawa Testów BOVIE-DICKA, zintegrowanego wskaźnika chemicznego 8) Pakiet nr 8 - dostawa akcesoriów do sterylizatora plazmowego STERRAD 100S 3. Zamawiający zastrzega sobie, że określone w załączniku Nr 2 ilości są wielkością szacunkową w zależności od potrzeb wynikających z działalności i bieżących potrzeb Zamawiającego, uzależnioną od ilości przyjętych i hospitalizowanych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z NFZ. Na podstawie wymienionych przesłanek określone w załączniku Nr 2 do SIWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb, są one wartościami maksymalnymi zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na całe poszczególne pakiety od 1 do 8. Nie dopuszcza się składania ofert na wybrane pozycje w pakiecie. 5. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz. 869 ze zm.). 6. Dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i używania są: 1) Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Zamawiający uzna za spełnienie tego wymogu, jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty dopuszczające zgodne z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych Dz.U.93 z 2004 r. poz. 896 tj. certyfikat CE lub deklaracja zgodności, a w przypadku, gdy wyrób medyczny jest wprowadzany po raz pierwszy na terenie Polski, również wpis do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z art. 52 i 54 cytowanej ustawy. (Zamawiający dopuszcza zastąpienie wymienionych dokumentów oświadczeniem Wykonawcy, że oferowane wyroby są opatrzone znakiem CE). 7. Okres przydatności do użycia przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostarczenia do Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: ( dotyczy pakietu nr 1 do nr 7) 1) materiały informacyjne (tj. katalogi, opisy) na podstawie których zostanie sprawdzona zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem wynikającym z SIWZ. Materiały te muszą potwierdzać opis każdej pozycji w zadaniu, do którego złożona jest oferta. Należy je przedstawić w języku polskim. 2) kompletną charakterystykę wydaną przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z PN EN 868..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Złożą ofertę, której treść odpowiada treści niniejszej SIWZ. 3. Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ łącznie ze wzorem umowy. 4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia / nie spełnia (druk ZP-17)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty oraz oświadczenia: 1) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Odpis koncesji, zezwolenia lub licencji - obrót handlowy produktami leczniczymi - farmaceutyki itp. 2) Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tzn. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Ustawy PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP - stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ. B. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dodatkowo przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt.2 ustawy PZP). Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna: Wykaz wykonanych, a ze względu na charakter niniejszego zamówienia również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (minimum 2 dostawy) - dokumenty te będą stanowić kolejne załączniki do oferty, wzór załącznik Nr 4 do SIWZ. Za dostawę odpowiadającą wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką dostawę, której wartość (netto) była większa lub równa 80% wartości oferty netto. Za dostawę odpowiadającą rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką, podczas realizacji której wykonywano dostawy dla jednostek służby zdrowia. C. Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt.3). Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu - stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ. 2) Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności (bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia) - aktualne przez okres związania umową lub przez okres związania ofertą i z dołączonym zobowiązaniem dostarczenia polisy na okres trwania umowy w przypadku wyboru oferty Wykonawcy. D. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia - Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentów dopuszczających do obrotu lub używania na terenie Polski. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) opis przedmiotu zamówienia /formularz asortymentowo-cenowy/ - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE zgodnie ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) - na każdy wyrób określony w załączniku nr 2 do SIWZ lub oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu lub używania na terenie Polski, 4) Deklarację zgodności produktu z normami europejskimi. Deklarację producenta towaru;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osk.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych. pok. 202, Budynek C -administracja szpitala, lub na pisemny wniosek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego Kancelaria Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu przy al. Wiśniowej 36, budynek C, I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa rękawów do sterylizacji plazmowej TYVEK.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa rękawów papierowo-foliowych do sterylizacji parą wodną.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa papieru opakowaniowego do sterylizacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa testów chemicznych i wskaźników do kontroli procesów sterylizacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa testów do dezynfekcji termicznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wskaźników biologicznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa Testów BOVIE-DICKA, zintegrowanego wskaźnika chemicznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa akcesoriów do sterylizatora plazmowego STERRAD 100S.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.