eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Budowa publicznej infrastruktury turystycznej w Bolciach (gmina Wiżajny) w ramach projektu pt.Modernizacja aktywnej przestrzeni publicznej dla aktywnych sąsiadów - etap II (LT-PL/193)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-20

Suwałki: Budowa publicznej infrastruktury turystycznej w Bolciach (gmina Wiżajny) w ramach projektu pt.: Modernizacja aktywnej przestrzeni publicznej dla aktywnych sąsiadów - etap II (LT-PL/193)
Numer ogłoszenia: 169376 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123842 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Suwalski, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5659200, faks 87 5664718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa publicznej infrastruktury turystycznej w Bolciach (gmina Wiżajny) w ramach projektu pt.: Modernizacja aktywnej przestrzeni publicznej dla aktywnych sąsiadów - etap II (LT-PL/193).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: Budowa publicznej infrastruktury turystycznej w Bolciach (gmina Wiżajny) w ramach projektu pt.: Modernizacja aktywnej przestrzeni publicznej dla aktywnych sąsiadów - etap II,(LT - PL-193). 1.Opis robót: W ramach powiatowej inwestycji w Bolciach, na podstawie posiadanej dokumentacji technicznej, zostaną wykonane łącznie 2 elementy: a) 1 element: parking z 2 budynkami i obiektami małej architektury oraz z drogą dojazdową;-parking o powierzchni 869 m2 , w tym droga dojazdowa o długości 92 m z parkingu do drogi gminnej, z ławkami do siedzenia (4 szt.), stojakami rowerowymi (3 szt.), koszami na śmieci (4 szt.); nawierzchnia parkingu oraz chodniki (76 m2) utwardzone z kostki betonowej, na podbudowie. Liczba stanowisk: 1 miejsce postojowe dla autokaru, 10 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, w tym 1 dla niepełnosprawnych. Na parkingu: ustawienie tablicy informacyjnej trójdzielnej zadaszonej na stelażu o łącznych wymiarach konstrukcji: 262 x 578 mm; wykonanie oświetlenia zmierzchowego (dwa słupy oświetleniowe, aluminiowe, anodowe naturalne SAL-9,8 bez wysięgnika na fundamentach prefabrykowanych, z oprawami oświetleniowymi sodowymi montowanymi na szczycie słupów. Zasilanie opraw oświetleniowych z szafki RE kablem YKY 3x6mm2, przejście kabla pod projektowaną jezdnią w osłonie rurowej), z dodatkowym przekaźnikiem czasowym wyłączającym lampy w godzinach nocnych; montaż wyświetlacza LED (zegar, temperatura, krótkie informacje); systemu monitoringu IT (umożliwiającego obserwację obrazu on-line na stronie internetowej Powiatu Suwalskiego, w tym maszt- słup do anteny monitoringu zewnętrznego, 5 kamer stałopozycyjnych typu dzień/noc (z przetwornikiem o rozdzielczości min 600 linii, cyfrową stabilizacją obrazu, z technologią redukcji szumów, dualnym sterowaniem zdalnym) wyposażonych w mechanicznie odsuwany filtr podczerwieni ICR oraz obiektywy asferyczne z korekcją w widmie podczerwieni. Kamery w obudowie metalowej, odpornej na wandalizm, z termostatem i grzałką elektryczną (z utrzymaniem warunków nie pozwalających na wykraplanie się pary wodnej na obiektywie). W zestawie należy dostarczyć zasilacz UPS ( moc czynna -720W, moc pozorna min. 1200 VA, napięcie wejściowe ok. 160V do264V + -2%, napięcie wyjściowe 230, wyposażony w system automatycznego załączania po powrocie napięcia sieci). Medium transmisyjnym jest kabel typu skrętka kat.5. Do zapisu zdarzeń zaprojektowano rejestrator cyfrowy 8 -kamerowy, wyposażony w dyski twarde o pojemności minimum 2000Gb każdy, z możliwością zarejestrowania i archiwizowania danych na nośnikach zewnętrznych pamięci, linie kablowe, elementy zasilania systemu z sieci 230V); - budynek sezonowej toalety (wc) o powierzchni zabudowy 37,58 m2, powierzchnia całkowita 15,33 m 2, kubatura = 109,21 m3; toaleta 2 stanowiskowa, w tym 1 dla niepełnosprawnych. Fundamenty pod ściany z bloczków betonowych, fundamenty pod słupy drewniane w formie stóp żelbetowych, ściany z cegły ceramicznej licowej, słupy i konstrukcja więźby- drewniana. Sufit podwieszany rastrowy z profili z blachy aluminiowej malowanej fabrycznie w kolorze RAL 9006. Dach pokryty wiórem osikowym. Drzwi zewnętrzne stalowe z blachy nierdzewnej, wyposażone w zamek wrzutowy, zamek na klucz patentowy oraz samozamykacz. Budynek zaopatrzony w instalację elektryczną (oświetlenie na czujnik ruchu i żarówki energooszczędne), wodociągową i kanalizacyjną (wyposażenie instalacyjne ze stali nierdzewnej w wersji anty-wandal) z odpływem do projektowanego zbiornika szczelnego o poj. 6 m3; - wiata (deszczochron) o konstrukcji drewnianej (słupy drewniane na żelbetowych stopach), siedziska (na betonowych fundamentach), 3 stoliki drewniane; pow. zabudowy 27,13 m2 i kubaturze 106 m3; - oznakowanie parkingu i drogi dojazdowej znakami drogowymi; - budowa przyłącza kanalizacyjnego o dł. 4,5 m z budynku wc do projektowanego zbiornika szczelnego o pojemności 6m3, wodociągowego do wc z wiejskiej sieci wodociągowej, energetycznego. Realizacja budowy na fragmencie nieruchomości powiatowych -działka nr 12/5 oraz na fragmentach nieruchomości Gminy Wiżajny (działka nr 12/3) użyczonych Powiatowi do dyspozycji pod inwestycję. b) 2 element: ciąg pieszo-rowerowy wzdłuż dawnego pasa granicznego Polska-Litwa (długości 204 m, szer. 3 m, powierzchni 661 m2) z przepustem na cieku Czernica (2x średnica 1000 mm, dł. 7,9 m każdy) zakończony placem manewrowym (zatoczką rowerową) o wym. 22 x 5 m i stojakami na rowery (2 szt.). Nawierzchnia ścieżki z kruszywa naturalnego z domieszką gliny 4:1, o gr. 20cm. Każdy element powinien być oznakowany logotypami UE i Programu wg wzoru ustalonego z Zamawiającym. Realizacja budowy na fragmentach nieruchomości powiatowych (działki nr 1 i 2/1) oraz na fragmentach nieruchomości Gminy Wiżajny (działki nr 2/2 i 12/3) użyczonych Powiatowi do dyspozycji pod inwestycję. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w projekcie i przedmiarach.4. Zamawiający nie dopuszczał na etapie przetargu dokonywania zmian w rozwiązaniach technicznych i materiałowych w stosunku do dokumentacji projektowej za wyjątkiem zastosowania materiałów równoważnych o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 5. Wykonawca, nie powoływał się na rozwiązania równoważne. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę- nie był zastosowany. 6. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i wdrażany w ramach Celu 3: Europejska Współpraca Terytorialna Program Współpracy Transgranicznej Litwa- Polska 2007-2013. Wykonawca, w ciągu miesiąca od przejęcia palcu budowy, umieści w trzech miejscach uzgodnionych z Zamawiającym tablice inwestycyjne przekazane przez Zamawiającego, a dotyczące promocji projektu. 7. Zamawiający zastrzega, że zadanie jest częścią projektu i będzie ono realizowane równolegle z zadaniem inwestycyjnym Gminy Wiżajny. Wjazd z drogi wojewódzkiej nr 651 na teren objęty inwestycją będzie odbywał się przez drogę stanowiącą własność Gminy Wiżajny. Zamawiający informuje, że Gmina Wiżajny w ramach wspólnego z Powiatem Suwalskim projektu będzie realizowała remont drogi w III kwartale 2014 roku. Fakt ten Wykonawca powinien uwzględnić w harmonogramie. 8. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.25.12 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.12 - Kładzenie łupków dachowych 45.26.12.21 - Malowanie dachów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i wdrażany w ramach Celu 3: Europejska Współpraca Terytorialna Program Współpracy Transgranicznej Litwa- Polska 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany i Drogowy s.c. Wiesława Stankiewicz i Tomasz Stankiewicz, ul. Jasna 3, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 519586,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 610400,56

  • Oferta z najniższą ceną: 610400,56 / Oferta z najwyższą ceną: 610400,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.