Ogłoszenie z dnia 2012-08-03
Zawadzkie: Realizacja robót dodatkowych związanych z Remontem drogi gminnej nr 105631O ul. Lubliniecka w Zawadzkiem w ramach programu wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój - w ramach 50 % umowy zasadniczej, o których mowa w protokole konieczności z dnia 19.07.2012r.
Numer ogłoszenia: 169357 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawadzkie, ul. Dębowa 13, 47-120 Zawadzkie, woj. opolskie, tel. 77 462 31 00, faks 77 462 31 75; 462 31 76.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja robót dodatkowych związanych z Remontem drogi gminnej nr 105631O ul. Lubliniecka w Zawadzkiem w ramach programu wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój - w ramach 50 % umowy zasadniczej, o których mowa w protokole konieczności z dnia 19.07.2012r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Realizacja robót dodatkowych związanych z Remontem drogi gminnej nr 105631O ul. Lubliniecka w Zawadzkiem w ramach programu wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój - w ramach 50 % umowy zasadniczej, o których mowa w protokole konieczności z dnia 19.07.2012r. nieobjętych zamówieniem podstawowym, nie przekraczających w ramach zamówień dodatkowych łącznie z niniejszym zamówieniem 50% wartości realizowanego zamówienia ( umowa podstawowa nr ZPK 272.1.2.2012 z dnia 10.04.2012r.), niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie ( jakie nastąpi w terminie do dnia 31.07.2012r.) stało się konieczne na skutek sytuacji niemozliwej wcześniej do przewidzenia, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo -Dostępność - Rozwój.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwem Usługowo-Handlowym M+ Spółka z o.o., ul. Strzelecka 13B, 47-230 Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4239,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5214,70
Oferta z najniższą ceną: 5214,70 / Oferta z najwyższą ceną: 5214,70
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z protokołem konieczności z dnia 19.07.2012r. zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym, nie przekraczających w ramach zamówień dodatkowych łączbnie z niniejszym zamówieniem 50% wartości realizowanego zamówienia. Wykonanie robót dodatkowych jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało sie konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Budowa żłobka w gminie Pełczyce
- Modernizacja infrastruktury sportowej w Gminie Jejkowice
- Rozbudowa i budowa dróg gminnych Nr 300161W relacji Rzewin - Galominek - Pawłowo oraz drogi Nr 300156W relacji Pawłowo - Galomin.
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków Typu AquaPrim-SRB w Jeziorach Dolnych na terenie Gminy Brody
- Budowa Skateparku w Nowym Dworze Gdańskim
więcej: Roboty na placu budowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.