eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO SPECJALNEGO, ZABUDOWANEGO URZĄDZENIEM HAKOWYM I ŻURAWIEM ZA KABINĄ KIEROWCY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Kielce: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO SPECJALNEGO, ZABUDOWANEGO URZĄDZENIEM HAKOWYM I ŻURAWIEM ZA KABINĄ KIEROWCY
Numer ogłoszenia: 169247 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp. z o.o., ul. Piekoszowska 390, 25-645 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3461244, fax 041 3460373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgo.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO SPECJALNEGO, ZABUDOWANEGO URZĄDZENIEM HAKOWYM I ŻURAWIEM ZA KABINĄ KIEROWCY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: dostawę fabrycznie nowego samochodu ciężarowego specjalnego, zabudowanego urządzeniem hakowym i żurawiem za kabiną kierowcy o następujących parametrach/wyposażeniu: 1)Podwozie pod zabudowę urzadzeniem hakowym i żurawiem za kabiną kierowcy: [a.] Fabrycznie nowe (rok produkcji - 2007) [b.] Nośność podwozia min. 10 000 kG [c.] Kabina dzienna [d.] Trzy fotele w kabinie [e.] Pasy bezpieczeństwa dla kierowcy oraz pasażerów [f.] Kolor kabiny - pomarańczowy [g.] Tachograf [h.] Autoalarm [i.] Światła przeciwmgielne [j.] Koło zapasowe zabezpieczone przed kradzieżą - mocowanie boczne [k.] Zbiornik paliwa zamykany na klucz [l.] ABS [m.] Blokada mechanizmu różnicowego [n.] Sprzęg holowniczy ze wzmocnioną belką oraz instalacją elektryczną i pneumatyczną do przyczepy [o.] Silnik spełniający normę emisji spalin EURO4 [p.] Moc silnika min.240 KM [q.] Wyprowadzenie spalin nad kabinę kierowcy [r.] Skrzynia biegów - 6-biegowa [s.] Przystawka odbioru mocy do napędu żurawika oraz urządzenia hakowego [t.] Okno(a) w tylnej ściance kabiny umożliwiające sterowanie urządzeniem hakowym [u.] Zawieszenie pojazdu - resorowane [v.] Rozstaw osi min. 4600 mm [w.] Zwis tylny 1125¬-1725 mm [x.] Lustra szerokokątne do pracy w terenie miejskim [y.] Wyposażenie w lampę roboczą na dachu kabiny umożliwiającą pracę w warunkach wieczorowych i nocnych [z.] Wyposażenie w instalację radiową oraz radio w kabinie kierowcy [aa.] Wyposażenie w listwy oraz tylną belkę zabezpieczającą przed wjechaniem rowerzysty pod pojazd [bb.] Przednie zawieszenie - mechaniczne [cc.] Tylne zawieszenie - resory wzmocnione [dd.] Akumulatory -170 Ah (2 szt.) [ee.] Klimatyzacja kabiny kierowcy [ff.] Gwarancja na cały pojazd min. 24 m-ce licząc od daty odbioru przez Zamawiającego [gg.] Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w 24h 2)Urządzenie hakowe do kontenerów: [a.] Fabrycznie nowe (rok produkcji - 2007) [b.] Udźwig haka 8-10 Mg [c.] Długość zabudowy 4500 mm [d.] Wysokość do zaczepu w kontenerze - 1200 mm [e.] Masa urządzenia hakowego ~1500 kg [f.] Długość kontenera 3300 - 4500 mm (typu KP 7 - KP 10) [g.] Hydrauliczna blokada kontenera [h.] Sterowanie hakiem z kabiny kierowcy i z zewnątrz (ręczne, z lewej strony pojazdu) [i.] Gwarancja na urządzenie hakowe min.24 m-ce licząc od daty odbioru przez Zamawiającego [j.] Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w 24h [k.] Kolor urządzenia - pomarańczowy 3)Żurawik zamontowany za kabiną kierowcy: [a.] Fabrycznie nowe (rok produkcji - 2007) [b.] Max. wysięg ramienia - min. 8,5 m [c.] Min. udźwig przy wysięgu 8,5m - 550 kG [d.] Min. wysięg ramienia - 2,0 m [e.] Min. udźwig przy wysięgu 2,0m - 2800 kG [f.] Nogi podporowe ręcznie wysuwane i hydraulicznie opuszczane [g.] Sterowanie żurawiem z poziomu terenu z obu stron urządzenia [h.] Wyposażony w dodatkowe funkcje umożliwiające pracę z chwytakiem [i.] Hydrauliczny otwieracz do obsługi pojemników do selektywnej zbiórki odpadów [j.] Hydrauliczne zabezpieczenie żurawia przed przeciążeniem [k.] Głowica obrotowa i chwytak do materiałów sypkich o poj. min. 300 dm3 [l.] Możliwość zamontowania łyżki chwytakowej o poj. 0,2 m3 oraz wciągarki [m.] Kolor żurawia - czerwony [n.] Gwarancja na cały pojazd min. 24 m-ce licząc od daty odbioru przez Zamawiającego [o.] Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w 24h [p.] Wykonanie standardowych badań dozoru technicznego (UDT) dopuszczających dźwig do pracy Pozostałe warunki zamówienia: Miejsce dostawy - siedziba Zamawiającego. Dojazd do stacji napraw i serwisowania najbliższej siedzibie Zamawiającego - nie dalej niż 200 km od granicy administracyjnej m.Kielce po drogach publicznych dopuszczających przejazd pojazdów o masie i gabarytach odpowiadających przedmiotowi zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10.000,0 PLN (dziesięć tysięcy złotych) w formach dopuszczonych w Ustawie z dnia 29 styczna 2004 prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p.. 2) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie): (a) wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia polegające na dostawie pojazdów spec. lub maszyn budowlanych. Za zamówienia wykonane Zamawiający uznaje takie, dla których wydane zostało potwierdzenie odbioru lub dokument równoważny. (b) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, a w szczególności Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości, co najmniej 200 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000 PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), (b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), (c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), (d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); (e) oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, wystarczy wspólnie złożone oświadczenie, przy czym winno być ono podpisane przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania Zamówienia w sprawie niniejszego zamówienia). (f) kopię polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (g) wykaz wykonanych zamówień sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz) oraz dokumenty potwierdzające, że zmówienia te zostały wykonane należyciewykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie pojazdów spec. lub maszyn budowlanych. Za zamówienia wykonane Zamawiający uznaje takie, dla których wydane zostało potwierdzenie odbioru lub dokument równoważny. (h) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości 200 000 PLN Stosownie do treści par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: (a) w pkt. (a), (b) i (d) - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (i) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (ii) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (iii) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; (b) w pkt. (c) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 PZP. 2) stosownie do treści par. 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 1(a)(i) i (iii) oraz 1(b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1(a)(ii) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) jeżeli, stosownie do treści par. 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 2 stosuje się odpowiednio. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 1 i pkt. 2 mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Dodatkowo dokumenty, o których mowa w pkt. 2, muszą być przetłumaczone na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Wartości i dane ekonomiczne i finansowe przedstawione przez Wykonawcę muszą być podane w PLN, a w przypadku Wykonawców spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w walucie ich kraju. Zamawiający dokona przeliczenia wartości i danych finansowych przedstawionych przez Wykonaców spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły: (spełnia - nie spełnia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgo.kielce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Spółka z o.o. adres: ul. Piekoszowska 390, PL 25-645 Kielce tel. (+48) (41)346 12 43÷44, faks (+48) (41) 346 03 73.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Spółka z o.o. adres: ul. Piekoszowska 390, PL 25-645 Kielce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.