eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › kompleksowa wymiana okien z drewnianych na PCV w budynku Urzêdu Kontroli Skarbowej w Opolu przy ul. Drzyma³y 22

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-06-15

Opole: kompleksowa wymiana okien z drewnianych na PCV w budynku Urzêdu Kontroli Skarbowej w Opolu przy ul. Drzyma³y 22
Numer og³oszenia: 169238 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Kontroli Skarbowej , ul. Drzyma³y 22, 45-342 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4017800, 4017811, faks 0-77 4566811.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: ww.uksopole.cil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: kompleksowa wymiana okien z drewnianych na PCV w budynku Urzêdu Kontroli Skarbowej w Opolu przy ul. Drzyma³y 22.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa wymiana okien drewnianych na PCV w klasie A, w ilo¶ci 222 szt. o wspó³czynniku U=wg szczegó³owego zestawienia dla ka¿dego okna U=0,5 < a < 1,1W/(m2 K), szyba dwukomorowa U < 0,6, wyposa¿one w nawiewniki higroskopowe o przep³ywie od 20 do 50 m3/h 10 Pa, oraz wymiana parapetów wewnêtrznych na PCV. Kolor okna zewn±trz z³oty d±b. G³ówny przedmiot zamówienia: CPV 44.22.11.00 - Okna CPV 45.42.11.32 -Instalowanie okien CPV 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej CPV 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (za³. Nr 7 do SIWZ), 2.Przedmiar robót. (za³ 8 do SIWZ), 3.zestawienie stolarki okiennej wraz z parametrami i opisem, (za³ 9 do SIWZ), 4.wykaz stolarki okiennej - rysunki techniczne, (za³ 10 do SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • wed³ug ewentualnych potrzeb wyniklych w trakcie realizacji zamówienia

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 44.22.11.00 - Okna 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: a) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania: b) posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie, c) dysponuj± odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, a ponadto: e) z³o¿± o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia, f) zaoferuj± termin p³atno¶ci nie krótszy ni¿ 30 dni od daty otrzymania faktury oraz protoko³u odbioru robót, g) zapoznaj± siê ze SIWZ oraz wszystkimi za³±cznikami stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ i nie wnios± do niej ¿adnych zastrze¿eñ, a tak¿e zaakceptuj± warunki zamówienia, h) bêd± zwi±zani ofert± przez okres 30 dni od up³ywu terminu sk³adania ofert, i) udziel± na ca³o¶æ przedmiotu zamówienia min. 60 miesiêczn± gwarancjê jako¶ci, która obejmie zarówno jako¶æ wykonanych robót jak i jako¶æ zastosowanych materia³ów i surowców, j) uwzglêdni± zmiany i dodatkowe ustalenia wynik³e w trakcie procedury przetargowej - o ile takie bêd± mia³y miejsce, k) zaakceptuj± warunki umowne Zamawiaj±cego, l) posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotê minimum 500.000z³. Ocena spe³nienia wy¿ej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia-nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wymaganych w SIWZ. Z tre¶ci za³±czonych o¶wiadczeñ lub dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ ww warunki zosta³y spe³nione przez Wykonawcê. Z postêpowania zostan± wykluczeni Wykonawcy nie spe³niaj±cy warunków okre¶lonych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy zawiadomi niezw³ocznie Wykonawcê o wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, podaj±c uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertê Wykonawcy wykluczonego uznaje siê za odrzucon±.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • za³±cznik nr 4 do SIWZ wykaz wykonanych robót w ci±gu ostatnich 5 lat

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • spe³nianienie wymogu z art. 22 ust. 1 p. z. p. Ocena spe³niania warunku na podstawie za³±czonych dokumentów (spe³nia nie spe³nia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Osoby zdolne: O¶wiadczenie o spe³nianiu wymogu z art. 22 ust. 1 p. z. p. Ocena spe³niania warunku na podstawie za³±czonych dokumentów (spe³nia nie spe³nia) oraz Za³±cznik nr 5 i 6 - wykaz osób posiadaj±cych uprawnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O¶wiadczenie o spe³nianiu wymogu z art. 22 ust. 1 p. z. p. Ocena spe³niania warunku na podstawie za³±czonych dokumentów (spe³nia nie spe³nia), ¿e znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. Posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotê minimum 500.000z³.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    1) aprobata techniczna ITB na okna z kszta³towników PCV, 2) certyfikat zgodno¶ci na jednoramowe okna z kszta³towników z PCV, 3) certyfikat zgodno¶ci uprawniaj±cy do oznaczenia wyrobu znakiem CE na okucia do okien z PCV, 4) krajowa deklaracja zgodno¶ci na kszta³towniki stalowe, giête na zimno, 5) atest higieniczny PZH na profile okienne z PCV, 6) orzeczenie o niezapalno¶ci profili PCV, zgodnie z PN-B 02874:1996, 7) ¶wiadectwo autoryzacji producenta przez dostawców profili PCV i okuæ obwiedniowych, 8) ¶wiadectwo badañ dla szyby zespolonej dwukomorowej o wspó³czynniku przenikania Udo 0,6 W/(m2*K), 9) tabele z wyliczeniami U ca³kowitego dla okna, dla ka¿dej pozycji wraz z podanymi parametrami dla profili i szyb parametrem wyliczonymi zgodnie ze wzorem podanym w Aprobacie Technicznej wg której produkowane s± okna Wykonawcy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

op³acona polisa, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na 500.000 z³;

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Nieprzekraczalny wspó³czynnik U dla ka¿dego okna - 10
  • 3 - Gwarancja min 5 lat - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uksopole.cil.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Kontroli Skarbowej 45-342 Opole, ul. Drzyma³y 22.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Kontroli Skarbowej 45-342 Opole, ul. Drzyma³y 22, pok. 111.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.