eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Adaptacja strychu na pracownie przedmiotowe wraz z wymianą pokrycia dachu i likwidacją eternitu w Zespole Szkół Plastycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Dąbrowa Górnicza: Adaptacja strychu na pracownie przedmiotowe wraz z wymianą pokrycia dachu i likwidacją eternitu w Zespole Szkół Plastycznych
Numer ogłoszenia: 169177 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, fax 032 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja strychu na pracownie przedmiotowe wraz z wymianą pokrycia dachu i likwidacją eternitu w Zespole Szkół Plastycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: adaptację strychu na pracownie przedmiotowe wraz z wymianą pokrycia dachu (likwidacja eternitu) w Zespole Szkół Plastycznych w Dąbrowie Górniczej, ul. Kosmonautów 8. Rozbudowa dotyczyć będzie wykorzystania istniejącego strychu na poddasze użytkowe. W związku z tym, że pokrycie dachowe zawiera azbest, Wykonawca musi stosować się do zapisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649) oraz zapewnić transport odpadów zawierających azbest do miejsca unieszkodliwienia specjalistycznym sprzętem, zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie zakresu i sposobu stosowania przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych do transportu odpadów niebezpiecznych (Dz.U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1986). Wykonawca przekaże odpady zawierające azbest do unieszkodliwienia podmiotom gospodarczym posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwienia odpadów azbestowych poprzez składowanie: - deponowanie odpadów zawierających azbest musi odbywać się na podstawie zawartej umowy z zarządcą lub właścicielem składowiska posiadającego zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów azbestowych; - odbiór i przekazanie odpadów do unieszkodliwienia musi odbywać się na podstawie Karty przekazania odpadów do unieszkodliwiania (składowania) Wykonawca zapewni załadunek i wyładunek odpadów zawierających azbest z zachowaniem wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz program szkolenia w zakresie bezpieczeństwa użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216 poz. 1824). Wykonawca zapewni zatrudnionym przy załadunku, transporcie i wyładunku odpadów warunki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz środki ochrony indywidualnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 sierpnia 2003 r. w sprawie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity z 2003 r. Dz. U. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.). Wykonawca zapewni transport odpadów zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity z 2003r. Dz. U. Nr 58 poz. 515 z późn. zm.) w sposób umożliwiający zanieczyszczenie dróg i terenów użyteczności publicznej oraz nie stwarzający zagrożenia dla środowiska. Podczas prowadzenia robót rozbiórkowych płyt eternitowych oraz transportu na miejsce składowania należy przestrzegać obowiązujących procedur postępowania z wyrobami zawierającymi azbest, a w szczególności: - zabezpieczenie obiektu i terenu wokół obiektu; - izolowanie miejsca pracy; - wytwarzanie odpadów; - pakowanie odpadów; - wykonanie niezbędnych pomiarów czynników rakotwórczych w czasie prowadzenia prac; - oznakowanie odpadów; - wystawienie dokumentów ewidencyjnych odpadów; - karta ewidencji odpadu; - karta przekazania odpadu; - przygotowanie odpadów do odbioru; - oczyszczenie pola prac i otoczenia terenu robót z pozostałości azbestu; - prowadzenie rejestru prac w kontakcie z substancjami rakotwórczymi; - przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonania prac i oczyszczenia z azbestu; - składanie corocznych informacji do wojewódzkiego inspektora sanitarnego dotyczącej pracy w kontakcie z czynnikami rakotwórczymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust.1 Pzp w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.Spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp 1.2.Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 1.3.Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branżach: konstrukcyjno-budowlanej; instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (minimum 1 osoba z każdej branży) oraz poświadczą ich przynależność do branżowej Izby Inżynierów Budownictwa, ewentualnie właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. 1.4.a.Oświadczą, że będą realizować demontaż azbestu w oparciu o decyzję Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej, zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest, wydaną na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach tj. Dz.U. z 2007r., Nr 39, poz.251 b.Oświadczą, że odpady azbestowe zostaną przetransportowane, przyjęte i unieszkodliwione zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach tj. Dz.U. z 2007r., Nr 39, poz.251 oraz oświadczą, że niezwłocznie przedłożą oryginał karty przekazania odpadów do unieszkodliwienia (składowania), nie później jednak niż przed terminem złożenia faktury końcowej. 1.5 W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykażą wykonanie w tym czasie maksimum 3 robót budowlanych o łącznej wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł brutto, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przez poprzednich Zamawiających. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie przez Wykonawcę: robót budowlanych w zakresie remontów i adaptacji pomieszczeń użytku publicznego. Uwaga: jeżeli zakres wykazanych i udokumentowanych robót budowlanych jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie robót wskazać wartość prac odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia. 1.6Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. 1.7Wykonawcy winni wnieść wadium w wysokości 50.000,00 zł na warunkach określonych w pkt 13 SIWZ. Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków)dokumenty - według formuły; spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w punkcie 10 SIWZ Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty: 1.1Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające szczegółowy zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej notarialnie. 1.2 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - (ZAŁĄCZNIK NR 3) - wskazana data podpisania oświadczenia. 1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wskazana data podpisania dokumentu. Wymagane załączenie kserokopii uprawnień budowlanych do kierowania robotami w branżach: konstrukcyjno-budowlanej; instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych z potwierdzeniem przynależności do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa, ewentualnie właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego - min. 1 osoba w każdej branży (jak w pkt 10.1.3) - (ZAŁĄCZNIK NR 5). 1.5 Oświadczenie, że demontaż azbestu będzie realizowany w ramach Decyzji Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej ważnej na czas trwania tych robót, (decyzja wydana na podstawie przepisów ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r. Dz.U. z 2007 r., Nr 39, poz.251) - decyzja zostanie dostarczona najpóźniej przed przekazaniem placu budowy. ZAŁĄCZNIK NR 9 1.6 Oświadczenie, że odpady azbestowe zostaną przetransportowane, przyjęte i unieszkodliwione zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach tj. Dz.U. z 2007r., Nr 39, poz.251 - umowa zostanie dostarczona najpóźniej w dniu przekazania placu budowy oraz oświadczenie, że oryginał karty przekazania odpadów do unieszkodliwienia (składowania) zostanie dostarczony niezwłocznie, jednak nie później niż przed terminem złożenia faktury końcowej - ZAŁĄCZNIK NR 9 1.7Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy należy przedstawić wykaz robót wykonanych w tym czasie), obejmujących wykonanie maksimum 3 robót budowlanych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł brutto, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, których należyte wykonanie będzie potwierdzone przez poprzednich Zamawiających. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie przez Wykonawcę: robót budowlanych w zakresie remontów i adaptacji pomieszczeń użytku publicznego. Uwaga: jeżeli zakres wykazanych i udokumentowanych robót budowlanych jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie robót wskazać wartość prac odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia. ZAŁĄCZNIK NR 4 1.8Dokument potwierdzający, że robota budowlana, o której mowa w punkcie 1.7 została wykonana należycie (maksimum 3 - np. referencje). 1.9Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2) - wskazana data podpisania oferty 1.10Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną, polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarem jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych bez podatku od towarów i usług. Zamawiający wymaga załączenia do oferty zbiorczego zestawienia kosztorysów z podaniem wartości poszczególnych kosztorysów (wg kolejności jak w przedmiarach robót). Suma zestawienia powinna równać się cenie ofertowej. Cenę ofertową (netto, VAT, brutto) należy podawać do dwóch miejsc po przecinku. Ponadto zamawiający wymaga podania danych wyjściowych do kosztorysowania, tj.: stawki robocizny kosztorysowej Rg = ........................................... zł wskaźnika narzutów kosztów zakupu Kz = ................ % liczonych od M wskaźnika narzutów kosztów pośrednich Kp = ................ % liczona od R+S wskaźnika narzutów zysku Zysk = .......... % liczony od R+S+Kp Dane wyjściowe do kosztorysowania - ZAŁĄCZNIK NR 8 1.11 Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. 1.12 Ponadto do oferty należy dołączyć: a.oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wygrania postępowania na własny koszt w okresie realizacji umowy, ubezpieczy i zapewni ciągłość ubezpieczenia w zakresie ubezpieczenia wszystkich ryzyk budowy i montażu (CAR-EAR) na warunkach opartych na tzw. standardzie monachijskim w zakresie sekcji I, przy zastosowaniu zakresu oraz warunków standardowo stosowanych na polskim rynku ubezpieczeniowym. Ubezpieczonymi będą Zamawiający, Wykonawca oraz podwykonawcy i Poddostawcy lub ich przedstawiciele, którym wykonanie umowy powierzają. W przypadku, gdy wydłużenie okresu realizacji umowy nastąpi z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, koszt wszystkich koniecznych ubezpieczeń uzupełniających, w szczególności przedłużenia okresu ubezpieczenia ponosi Wykonawca. b.oświadczenie, że Wykonawca na własny koszt, w okresie realizacji umowy i na własny koszt ubezpieczy i zapewni ciągłość ubezpieczenia (lub spowoduje taki stan) na wszystkie podane niżej ryzyka: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Przedmiotem ubezpieczenia będzie odpowiedzialność cywilna za szkody rzeczowe i osobowe oraz następstwa tych szkód wynikłe ze zdarzeń powstałych w czasie i-lub w związku z wykonywaniem umowy. Ubezpieczenie pokrywać będzie w szczególności: uszkodzenie ciała, rozstrój zdrowia lub śmierć oraz stratę lub uszkodzenie mienia osób trzecich powstałe w związku z realizacją umowy, w tym także w odniesieniu do pracowników (OC pracodawcy). c. oświadczenie, że wszystkie dokumenty potwierdzające zawarcie umów ubezpieczenia w powyższym zakresie oraz dowody opłacenia składki (rat składki) Wykonawca dostarczy do Zamawiającego natychmiast po zawarciu umów ubezpieczenia, jednak nie później niż dniu przekazania placu budowy ZAŁĄCZNIK NR 6 d. kserokopie potwierdzenia wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 13 SIWZ 1.13 Uwagi: 1.Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1 oraz 1.3 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 4.2nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.13 ppkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt 1.13 ppkt 4.1 oraz 4.2 stosuje się odpowiednio. 6.Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń wynikającą z art. 297 Kodeksu karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 Kpk. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 7.Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp spowoduje wykluczenie go z postępowania. 8.Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, informacja z zebrania wykonawców, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu. 9.Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich składania 10.Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21 41-300 Dąbrowa Górnicza Wydział Inwestycji Miejskich, pokój nr 222, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21 41-300 Dąbrowa Górnicza Wydział Inwestycji Miejskich, pokój nr 222, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10 niniejszej SIWZ, przy czym w przypadku wymogów dot. potencjału ekonomicznego i kadrowego, a także doświadczenia realizacyjnego wystarczające jest łączne ich spełnianie. 2 Dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 1.1 oraz 1.3 Wykonawcy składają odrębnie, natomiast w pkt 1.4 do 1.12 SIWZ łącznie, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.2 SIWZ winno zostać podpisane wspólnie na jednym druku przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku dokumentu wymienionego w pkt 1.11 Zamawiający dopuszcza także możliwość złożenia jednej wspólnej polisy. 3 Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4 Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.