Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-17
Warszawa: Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego Warszawa-Bemowo
przy ul.Białobrzeskiej 53 a w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 169050 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Warszawa-Bemowo, ul. Białobrzeska 53a, 02-325 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5708836, fax 022 6689379.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.waw.pl/USWBemowo
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego Warszawa-Bemowo przy ul.Białobrzeskiej 53 a w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w trzykondygnacyjnym budynku Urzędu Skarbowego Warszawa-Bemowo przy ul.Białobrzeskiej 53a w Warszawie polegająca na: a)wymianie stolarki okiennej PCV zespolonej na stolarkę z nieplastyfikowanego PCV o konstrukcji profilu ramy i okna minimum trzykomorowej. b)wymianie parapetów zewnętrznych na parapety z blachy stalowej ocynkowanej grubości 0,55mm c)naprawie uszkodzonych przy wymianie stolarki i parapetów tynków na ościeżach zewnętrznych oraz wewnętrznych, d)malowaniu tynków ościeży wewnętrznych farbą emulsyjną, e)malowaniu farbą elewacyjną tynków ościeży zewnętrznych, f)wywozie i utylizacji zdemontowanych materiałów. Zamówienie będzie wykonane zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną i przedmiarem robót(załącznik nr1)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1Ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy-Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawca w odniesieniu do realizowanej roboty powinien spełniać następujące warunki: a) przedstawić udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej w budynku użyteczności publicznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę odpowiadającą swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje). b) osoba wykonująca zamówienie na stanowisku kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów art.12 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.Prawo budowlane(tekst jednolity w Dz.U.z 2006r.nr 156 ,poz.1118z późn.zm)w specjalnosci konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę, z określonym w nich terminem ważności oraz wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c)przedstawić ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia robót budowlanych. 3.Ocena spełnienia tych warunków będzie polegac na sprawdzeniu( na zasadzie spełnia-nie spełnia)czy Wykonawcy złożyli wymagane oświadczenia i dokumentywymienione w części IV SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca obowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego treść zawarta jest w załączniku nr 3niniejszego SIWZ.Jeżeli oferta będzie złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinna ona zawierać oddzielne oświadczenie każdego z nich. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio:że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia robót budowlanych. 8.Dokumenty potwierdzające wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej w budynku użyteczności publicznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę odpowiadającą swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje). 9.Dokument potwierdzający ,że osoba wykonująca zamówienie na stanowisku kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane, w rozumieniu przepisów art.12 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (tekst jednolity w Dz.U.z 2006r nr 156 ,poz 1118 z późn.zm) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę, z określonym w nich terminem ważności oraz wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 10.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3,4 i punkcie 6 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji właściwego organu, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 11.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu związkowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Dokumenty powyższe powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski. 12.W przypadku, gdy w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie będzie występował pełnomocnik, wymagany jest oryginał pełnomocnictwa podpisany przez osobę uprawnioną, figurującą w rejestrze działalności lub zaświadczeniu działalności gospodarczej jako osoba uprawniona.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.waw.pl/USWBemowo
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Warszawa-Bemowo ul.Białobrzeska 53 a 02-325 Warszawa pokój 136 w godz.8.00-16.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy Warszawa-Bemowo ul.Białobrzeska 53 a 02-325 Warszawa pokój nr 136.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51; 53; 55 i Ciepielowskiej 13 w Warszawie.
- Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostką medyczną (system OPTIMED NXT)
- Prace remontowe elewacji budynku biura przepustek, budynku garaży oraz roboty budowlane na terenie zielonym znajdującym się na terenie Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Warszawie
- Usługa zabudowy 138 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą podczas targów ISM MIDDLE EAST 2024 w dniach 24 - 26 września 2024 r. w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
- Dostawa i montaż układów klimatyzacji i wentylacji do sali kalibracyjnej RTG (nr ZP001/2024/CLOR)
- Dostawa agregatów prądotwórczych dźwiękochłonnych o mocy 250 kVA ASzWoj-PK-ZZP.261.14.2024.SO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych "Orlik" w Kozłowie
- Poprawa efektywności energetycznej placówek oświatowych: Przedszkole Miejskie nr 1 Kostrzyn, SP2 Kostrzyn, SP Gułtowy, SP Czerlejno, SP Iwno wraz z rozbudową SP Siekierki Wielkie
- Termomodernizacja budynków przedszkoli w Mieście Orzesze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.