eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabowo › Dostawa używanej koparko-ładowarki kołowej nie starszej jak rok produkcji 1999

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Grabowo: Dostawa używanej koparko-ładowarki kołowej nie starszej jak rok produkcji 1999
Numer ogłoszenia: 169012 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grabowo, ul. Wł. Sikorskiego 1, 18-507 Grabowo, woj. podlaskie, tel. 086 2790021, fax 086 2790021.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanej koparko-ładowarki kołowej nie starszej jak rok produkcji 1999.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa używanej koparko-ładowarki kołowej nie starszej jak rok produkcji 1999. Oferowany sprzęt powinien spełniać w/w parametry: Koparko ładowarka kołowa używana nie starsza jak rok produkcji 1999 (Caterpillar, JCB) - silnik diesla moc min.80KM - głębokość kopania min 5,5m - pojemność łyżki tylnej min. 0,15m sześć. - łyżka z zębami szer. min. 60cm - pojemność łyżki przedniej min.1m sześć. - szerokość łyżki przedniej min. 2m - łyżka przednia otwierana - napęd na cztery koła - most przedni wahliwy - most tylny z blokadą mech. różnicowego - hamulec postojowy i zasadniczy - skrzynia biegów manualna - podpory wysuwane hydraulicznie , sterowane z kabiny - wszystkie urządzenia sterowane z kabiny - kabina wyciszona - ergonomiczna, ogrzewana - przebieg maksymalnie 6000-7500 mtg - udokumentowany rok budowy , przebieg , przeglądy techniczne - maszyna po przeglądzie technicznym odpowiadająca Polskim Normom ,wolna od wad prawnych - dopuszczona do ruchu na polskich drogach - gwarancja na sprawne działanie koparko-ładowarki wyrażona w miesiącach (minimum 3 miesiace) jako należyte zabezpieczenie dla kupującego. Zamawiający wymaga ponadto: - załączenie specyfikacji technicznej, - możliwość obejrzenia maszyny wraz z pokazem jej działania - instrukcja obsługi i katalog części zamiennych w języku polskim - zaopatrzenie w części zamienne, Do oferty należy dołączyć zdjęcia Miejsce realizacji: Grabowo, ul. Sikorskiego 1, 18-507 Grabowo

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.00 - Koparki, czerparki i ładowarki i maszyny górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający następujące warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655), którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 pkt 1 - 3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE 1. formularz ofertowy Zał. Nr 1; 2. oświadczenie o spełnieniu przez oferenta warunków, o których mowa w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wg załącznika Nr 2. 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 dokonana zostanie wg zasady spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-grabow.pbip.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grabowo, ul. Sikorskiego 1, 18-507 Grabowo.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Grabowo, ul. Sikorskiego 1, 18-507 Grabowo.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.