eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Gminy Wieliczka w 2016 r.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-11-18

Wieliczka: ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Gminy Wieliczka w 2016 r.
Numer og³oszenia: 168987 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka , ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. ma³opolskie, tel. 12 263 41 00, faks 12 278 68 60.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Gminy Wieliczka w 2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Gminy Wieliczka w 2016 r. w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie miêdzy innymi: przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek listowych, paczek pocztowych, przesy³ek kurierskich, przekazów pieniê¿nych oraz zwrotów przesy³ek niedorêczonych. 2 Szczegó³owe zasady realizacji przedmiotu zamówienia okre¶lone zosta³y w Formularzu cenowym (za³±cznik nr 1a do SIWZ), Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 6 do SIWZ) oraz w projekcie umowy (Za³±cznik nr 7 do SIWZ). 3 Wykonawca, powinien posiadaæ w ca³ym okresie wykonywania zamówienia wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzony przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej. W tym okresie Wykonawca zobowi±zuje siê przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu do okazania ww. wpis na ka¿de jego ¿±danie. 4 Wykonawca winien posiadaæ w ca³ym okresie wykonywania zamówienia umowê ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, obejmuj±cej przedmiot zamówienia. W tym okresie Wykonawca zobowi±zuje siê przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu do okazania ww. umowê ubezpieczenia na ka¿de jego ¿±danie. 5. Okre¶lone w formularzu cenowym rodzaje i liczba przesy³ek w ramach ¶wiadczonych us³ug s± szacunkowe i mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego, na co Wykonawca wyra¿a zgodê, tym samym o¶wiadczaj±c, ¿e nie bêdzie dochodzi³ z tego tytu³u roszczeñ. Do kalkulacji ilo¶ci przesy³ek, okre¶lonych w formularzu cenowym Zamawiaj±cy przyj±³ ¶rednie roczne ilo¶ci przesy³ek ka¿dego rodzaju, z tym, ¿e Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zlecania us³ug w innej ilo¶ci lub innego rodzaju bez zwiêkszania jednak kwoty wynagrodzenia ³±cznego okre¶lonego w umowie na podstawie z³o¿onej oferty. Faktyczne ilo¶ci zrealizowanych przesy³ek mog± odbiegaæ od podanych ¶rednich ilo¶ci. 6 Kody klasyfikacji Wspólnego S³ownika Zamówieñ: 1) 64100000-0 Us³ugi pocztowe i kurierskie 2) 64110000-0 Us³ugi pocztowe 3) 64120000-3 Us³ugi kurierskie.

II.1.5)

V przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp polegaj±cych na wykonaniu us³ug jak w zamówieniu podstawowym do wysoko¶ci 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 64.10.00.00 - Us³ugi pocztowe i kurierskie 64.11.00.00 - Us³ugi pocztowe 64.12.00.00 - Us³ugi kurierskie .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± wpis do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (tj.: Dz. U. z 2012r., poz.1529).

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wype³niony formularz oferty - sporz±dzony wed³ug formularza stanowi±cego Za³. nr 1 do SIWZ. 2. Wskazanie tej czê¶ci zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcy - sporz±dzone wed³ug formularza stanowi±cego Za³. nr 5 do SIWZ. Niez³o¿enie za³±cznika nr 5 do oferty jest rozumiane przez Zamawiaj±cego, ¿e Wykonawca nie zamierza powierzyæ ¿adnej czê¶ci zamówienia podwykonawcy. 3.Wype³niony Formularz cenowy sporz±dzony wed³ug formularza stanowi±cego za³. nr 1 a do SIWZ. Brak za³±czonego do oferty wype³nionego formularza cenowego bêdzie podstaw± do odrzucenia oferty z uwagi na niezgodno¶æ z SIWZ. Wykonawca zobowi±zany jest do wyceny wszystkich pozycji wymienionych w formularzu cenowym, szczególnie do wyceny wszystkich cen jednostkowych netto, podania stawki i warto¶ci podatku VAT, cen brutto za us³ugi. Brak ceny jednostkowej (i) lub stawki podatku VAT, którejkolwiek pozycji wymienionej w formularzu cenowym bêdzie równie¿ podstaw± do odrzucenia oferty z uwagi na niezgodno¶æ oferty z SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Liczba osób (OS) zatrudnionych na podstawie umowy o pracê w przeliczeniu na pe³ny etat - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadku (art. 144 ust. 1 uPzp): a) zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, b) pro¶by Wykonawcy o udzia³ lub zmianê podwykonawców, c) zmianê terminu wykonywania umowy wynikaj±c± z przed³u¿aj±cych siê procedur administracyjnych (np. zwi±zanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnieñ lub decyzji), d) zmniejszenie ilo¶ci zamówienia wynikaj±ce z faktu, i¿ realizacja tej czê¶ci sta³a siê dla zamawiaj±cego nieuzasadniona spo³ecznie lub ekonomicznie. e) wszelkich zmian wynikaj±cych z konieczno¶ci dostosowania warunków ju¿ zawartej umowy do nowych uregulowañ prawnych. f) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w zwi±zku z ustawow± zmian± stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Wydzia³ Zamówieñ Publicznych ul. Sienkiewicza 2 pok. 10 I p., faks (012) 278-68-60 w godz. 08:00-16:00..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.11.2015 godzina 09:50, miejsce: Urz±d Miasta i Gminy Wieliczka, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1 - sekretariat Burmistrza.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 1. SIWZ wraz z za³±cznikami udostêpniona jest bezp³atnie na stronie internetowej www.wieliczka.eu. 2. Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolno¶ciach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawc± za szkodê zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek okre¶lony w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp, mo¿e byæ spe³niony ³±cznie przez tych Wykonawców, natomiast w zakresie art. 24 ust. 1 uPzp ka¿dy z cz³onków konsorcjum lub spó³ki cywilnej nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na jego podstawie. 5. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie z³o¿onych przez Wykonawcê dokumentów i o¶wiadczeñ wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formu³y: z³o¿y³ dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków/ nie z³o¿y³ dokumentów potwierdzaj±cych spe³niania warunków. 6. Uwaga. W przypadku, gdy z³o¿one przez Wykonawców dokumenty, o¶wiadczenia dotycz±ce warunków udzia³u w postêpowaniu zawieraj± dane/informacje w innych walutach ni¿ okre¶lono w nin. SIWZ, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu og³oszenia nie zosta³ opublikowany ¶redni kurs walut przez NBP, Zamawiaj±cy przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przez dniem publikacji og³oszenia o zamówieniu. Kursy walut dostêpne s± pod nastêpuj±cym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm Zamawiaj±cy bêdzie korzysta³ z Archiwum kursów ¶rednich - tabela A http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx 7. Dokumenty s± sk³adane w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotycz±cych odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów s± po¶wiadczane za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê lub te podmioty. 8. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym Wykonawca sk³ada wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 9. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamawiaj±cy mo¿e siê zwróciæ do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych przed³o¿onego dokumentu. 10. W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, ka¿dy ze wspólników musi z³o¿yæ dokumenty wymienione w punkcie III.4.2. oraz listê kapita³ow±/o¶wiadczenie zgodnie z pkt III.4.4. Pozosta³e dokumenty bêd± traktowane wspólnie. wspólnicy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia, okre¶lon± w art. 366 Kodeksu cywilnego. Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em notarialnie do reprezentowania wykonawców wspólnie wystêpuj±cych w postêpowaniu. 11. Wszystkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane bêd± w formie pisemnej. Dopuszcza siê porozumiewanie za pomoc± faksu lub drog± elektroniczn±. Strona, która otrzymuje dokumenty lub informacje faksem lub drog± elektroniczn± zobowi±zana jest na ¿±danie strony przekazuj±cej dokument lub informacjê do niezw³ocznego potwierdzenia ich otrzymania. Pracownikami upowa¿nionymi do kontaktowania siê z wykonawcami jest: w zakresie merytorycznym - Mieczys³awa Wnêk - Su³ek, Sylwia Kot Wydzia³ Administracji i Kadr ul. Sienkiewicza 2 pok. 9 I p faks (012) 278-68-60 w godz. 08:00-16;00. w zakresie formalnym - Dorota Mêka, Adam Konieczny Wydzia³ Zamówieñ Publicznych ul. Sienkiewicza 2 pok. 10 I p., faks (012) 278-68-60 w godz. 08:00-16:00. Przez dokument przes³any drog± elektroniczn±, Zamawiaj±cy rozumie przes³any skan dokumentu sporz±dzonego pisemnie i podpisanego przez osobê uprawnion±. Strona, która otrzymuje w/w dokumenty lub informacje drog± elektroniczn±, zobowi±zana jest na ¿±danie strony przekazuj±cej dokument lub informacjê do niezw³ocznego potwierdzenia ich otrzymania. adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.