eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Wargowo, gmina Oborniki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-17

Oborniki: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Wargowo, gmina Oborniki.
Numer ogłoszenia: 168950 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach, ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, fax 061 6559101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Wargowo, gmina Oborniki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami we wsi Wargowo, gmina Oborniki. Planowane roboty to m.in.: budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC Ø 200 mm, klasy ciężkiej - 4.629,00 m, budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej (przykanaliki) z rur PVC Ø 160 mm, klasy ciężkiej - 573,00 m, studnie rewizyjne Ø 1000 mm - 95 szt., studzienki inspekcyjne Ø 425 mm - 80 szt. przepompownia ścieków z polimerbetonu (Hc= 5m, Dn 1500 mm) - 1 kpl., budowa sieci kanalizacji tłocznej PE 90 - 6,00 m, przepompownia ścieków o wydajności - 20,7 m3/d, ułożenie nawierzchni na drodze gminnej i powiatowej z betonu asfaltowego gr. 5 cm na długości wykonanej kanalizacji - 1.236,00 m2. Sieć kanalizacji sanitarnej należy wykonać z rur PCV klasy S typ SDR-34 SN8 Ø 200 mm łączonych na uszczelkę gumową. Na trasie sieci zaprojektowano studzienki rewizyjne z kręgów betonowych kl. B 40 W8 Ø 1000 z przejściami szczelnymi tworzącymi kinezę wewnętrzną studni z tworzyw sztucznych tworząc monolit wraz z włazem żeliwnym typu ciężkiego z wypełnieniem betonowym. Przyłącza kanalizacyjne zostaną wykonane z rur PCV klasy S typ SDR-34 SN8 Ø 160 mm, które należy zakończyć studzienkami inspekcyjnymi wykonanymi z PCV Ø 425 mm przykrytymi włazami żeliwnymi z wypełnieniem betonowym. Rurociąg tłoczny należy wykonać z rur PE Ø 90 mm. Ponadto zaprojektowano przepompownię ścieków o wydajności 20,7 m3/d wykonaną z polimerbetonu o średnicy studni Ø 1500 mm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:Złożą ofertę i zaakceptują istotne postanowienia umowy.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postę-powania o udzielenie zamówienia tj. 17.09.2007 r., wykonali minimum dwie roboty budowlane odpo-wiadające swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa kanalizacji sanitarnej o wartości każdej z robót min. 2.000.000,00 zł brutto. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:kierownik budowy - min. 1 osoba mająca min. 5-letnie doświadczenie zawodowe przy wykony-waniu robót o porównywalnym profilu technicznym, posiadający uprawnienia do pełnienia samo-dzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej, wod-no-kanalizacyjnej, wodno-melioracyjnej lub innej pokrewnej, w zakresie kierowania robotami bu-dowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, pozostali pracownicy (operatorzy maszyn budowlanych, pracownicy wykwalifikowani, pracowni-cy niewykwalifikowani, kierowcy itp.) - min. 20 osób mających min. 3-letnie doświadczenie za-wodowe przy wykonywaniu robót o porównywalnym profilu technicznym, posiadający odpo-wiednie uprawnienia oraz przeszkolenie w zakresie bhp. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (lub jej równowartość).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:Formularz ofertowy (Załącznik nr 2 specyfikacji).Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót przedłożony przez Zamawiającego, zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót, który stanowi za-łącznik Dokumentacji projektowej (Załącznik nr 1 SIWZ). Szczegółowe wymagania dotyczące spo-rządzenia kosztorysu ofertowego określa Dział VI ustęp 3 specyfikacji. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącz-nik nr 3 specyfikacji).Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępo-wania o udzielenie zamówienia tj. 17.09.2007 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do-kumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 4 specyfikacji). Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania za-mówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 5 specyfikacji).Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy kierownika budowy) tj.:decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie m.in. kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przed-miot zamówienia, zaświadczenie potwierdzające aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie.Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl(bip.oborniki.pl)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Funduszy pokój nr 219, II piętro..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 06.11.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.