eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przebudowa i rozbudowa pawilonu szpitalnego nr XI wraz z towarzyszącymi podjazdami i parkingiem na terenie Szpitala im. J. Babińskiego w Łodzi przyul. Aleksandrowskiej 159 (I etap).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Łódź: Przebudowa i rozbudowa pawilonu szpitalnego nr XI wraz z towarzyszącymi podjazdami i parkingiem na terenie Szpitala im. J. Babińskiego w Łodzi przyul. Aleksandrowskiej 159 (I etap).
Numer ogłoszenia: 168937 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, fax 042 6528620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa pawilonu szpitalnego nr XI wraz z towarzyszącymi podjazdami i parkingiem na terenie Szpitala im. J. Babińskiego w Łodzi przyul. Aleksandrowskiej 159 (I etap)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i rozbudowa pawilonu szpitalnego nr XI wraz z towarzyszącymi podjazdami i parkingiem na terenie Szpitala im. J. Babińskiego w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159 (I etap). 1. Zakres robót obejmuje: Roboty budowlane w zakresie ogólnobudowlanym, instalacji: elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji, teleinformatycznych - prawa strona budynku. 2. Pawilon Nr XI mieści się w obiekcie szpitalnym w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159. 3. Zakres prac do wykonania: - Wymiana instalacji elektrycznej: a) tablice rozdzielcze; b) piony zasilające; c) oprzewodowanie; d) osprzęt elektryczny. - Wymiana instalacji c.o.: a) wymiana pionów i poziomów; b) montaż podejść wraz z zaworami odcinającymi; c) montaż grzejników. - Wymiana instalacji wod.-kan.: a) wymiana pionów i poziomów instalacji wodociągowej; b) wymiana pionów kanalizacyjnych; c) montaż zaworów odcinających; d) wykonanie podejść pod osprzęt sanitarny; e) montaż osprzętu. - Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej. - Wykonanie instalacji niskoprądowej (telefony, komputery, domofony, kamery), montaż osprzętu w/w instalacji. - Roboty remontowo-budowlane: a) wyburzenie ścianek i postawienie nowych; b) wymiana posadzek; c) wymiana okładzin ściennych; d) uzupełnienie i wymiana tynków wewnętrznych; e) wymiana stolarki drzwiowej; f) malowanie pomieszczeń w technice emulsyjnej i olejnej. 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo określają załączniki: - przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - stanowiąca załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - dokumentacja projektowa przebudowy i rozbudowy Pawilonu Nr XI - stanowiąca załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy i 00/100 zł)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Nr 223, poz.1655) który: a) posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności i czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego. b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Nr 223, poz.1655) który: a) posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności i czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: · złożyli aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: · wykonali w ciągu ostatnich 5 lat roboty budowlane w obiektach użyteczności publicznej, o podobnym charakterze, o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000.000 zł i zakresie jak roboty, będące przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumenty potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 · dysponowali osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie - dotyczy kierownika budowy oraz kierowników robót, również z zaświadczeniem o wpisaniu na listę członków właściwej listy samorządu zawodowego. · przedstawili wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 · poinformowali o podwykonawcach, jeśli wykonawca zamierza podzielić zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia z potwierdzeniem tych kwalifikacji, a także zakresu i wartości mających wykonać część zamówienia - załącznik nr 5 c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: · posiadali środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości 1.000.000 zł na realizację zamówienia, · posiadali ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (polisa na OC deliktowe i OC kontraktowe sumy gwarancyjnej nie mniej niż 500.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia). d) nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655). W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: · złożyli oświadczenie, że nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat lub, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. · złożyli oświadczenie, że nie zalegają z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. · przedstawili aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy-Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. · przedstawili aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy-Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spec. Psych. ZOZ - budynek administracyjny B, pok. 212 (II piętro), 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Spec. Psych. ZOZ - pok. 201 , budynek administracyjny A, 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.