Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-17
Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/20-2011/NA)
Numer ogłoszenia: 168937 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/20-2011/NA).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie obejmująca: Zadanie 1: dostawa laserowego urządzenia wielofunkcyjnego; Zadanie 2: dostawa drukarki wielkoformatowej z dodatkowy kompletem tuszy; Zadanie 3: dostawa komputera przenośnego; Zadanie 4: dostawa notebooka; Zadanie 5: dostawa zestawu komputerowego; Zadanie 6: dostawa zestawu komputerowego; Zadanie 7: dostawa drukarki laserowej; Zadanie 8: dostawa drukarki monochromatycznej (2szt.); Zadanie 9: dostawa komputera; Zadanie 10: dostawa drukarki; Zadanie 11: dostawa zestawu specjalistycznego (2szt.); Zadanie 12: dostawa projektora multimedialnego (3 szt.); Zadanie 13: dostawa notebooka (8 szt.); Zadanie 14: dostawa netbooka; Zadanie 15: dostawa monochromatycznego laserowego urządzenia wielofunkcyjnego; Zadanie 16: dostawa projektora multimedialnego; Zadanie 17: dostawa kserokopiarki monochromatycznej; Zadanie 18: dostawa rzutnika pisma; Zadanie 19: dostawa projektora multimedialnego; Zadanie 20: dostawa monochromatycznej drukarki laserowej; Zadanie 21: dostawa jednostki centralnej; Zadanie 22: dostawa notebooka; Zadanie 23: dostawa skanera; Zadanie 24: dostawa komputera; Zadanie 25: dostawa notebooka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowany towar ma być nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w II półroczu 2010 roku. Gwarancja będzie udzielona na okres minimum 24 miesięcy jeżeli nie przewidziano innego okresu w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis na czas trwania gwarancji. Czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki faxem: do godziny 10:00 - naprawa nastąpi w tym samym dniu, do godziny 15:00 - naprawa nastąpi w dniu następnym, naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu, Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0, 30.23.21.00-5, 30.21.30.00-5, 30.21.30.00-6, 32.32.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: Część 1 - 195,00 zł, słownie: sto dziewięćdziesiąt pięć złotych; Część 2 - 180,00 zł, słownie: sto osiemdziesiąt złotych; Część 3 - 85,00 zł, słownie: osiemdziesiąt pięć złotych; Część 4 - 50,00 zł, słownie: pięćdziesiąt złotych; Część 5 - 100,00 zł, słownie: sto złotych; Część 6 - 120,00 zł, słownie: sto dwadzieścia złotych; Część 7 - 10,00 zł, słownie: dziesięć złotych; Część 8 - 35,00 zł, słownie: trzydzieści pięć złotych; Część 9 - 30,00 zł, słownie: trzydzieści złotych; Część 10 - 15,00 zł, słownie: piętnaście złotych; Część 11- 230,00 zł, słownie: dwieście trzydzieści złotych; Część 12- 100,00 zł, słownie: sto złotych; Część 13- 395,00 zł, słownie: trzysta dziewięćdziesiąt pięć złotych; Część 14- 30,00 zł, słownie: trzydzieści złotych; Część 15- 20,00 zł, słownie: dwadzieścia złotych; Część 16- 40,00 zł, słownie: czterdzieści złotych; Część 17- 45,00 zł, słownie: czterdzieści pięć złotych; Część 18- 20,00 zł, słownie: dwadzieścia złotych; Część 19- 50,00 zł, słownie: pięćdziesiąt złotych; Część 20- 25,00 zł, słownie: dwadzieścia pięć złotych; Część 21- 70,00 zł, słownie: siedemdziesiąt złotych; Część 22- 80,00 zł, słownie: siedemdziesiąt złotych; Część 23- 25,00 zł, słownie: dwadzieścia pięć złotych; Część 24- 90,00 zł, słownie: dziewięćdziesiąt złotych; Część 25- 50,00 zł, słownie: pięćdziesiąt złotych. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto Zamawiającego nr 59 1140 1094 0000 2905 1600 1001 lub w jednej z poniżej podanych form: w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Sposób przekazania: Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W przypadku wniesienia wadium w innej formie, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, pl. M. Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 11:00, miejsce: UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, pl. M. Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1210.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa laserowego urządzenia wielofunkcyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laserowe urządzenie wielofunkcyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drukarki wielkoformatowej z dodatkowym kompletem tuszy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka wielkoformatowa z dodatkowym kompletem tuszy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa komputera przenośnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa notebooka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa zestawu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa zestawu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa drukarki laserowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa drukarki monochromatycznej(2szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka monochromatyczna (2szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa komputera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa drukarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa zestawu specjalistycznego (2szt).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw specjalistyczny (2szt).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa projektora multimedialnego (3 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny (3 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa notebooka (8szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook (8szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa netbooka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Netbook.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa monochromatycznego laserowego urządzenia wielofunkcyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monochromatyczne laserowe urządzenie wielofunkcyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa projektora multimedialnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa kserokopiarki monochromatycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kserokopiarka monochromatyczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa rzutnika pisma.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzutnik pisma.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawa projektora multimedialnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Dostawa monochromatycznej drukarki laserowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monochromatyczna drukarka laserowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Dostawa jednostki centralnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostka centralna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Dostawa notebooka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Dostawa skanera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Dostawa komputera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Dostawa notebooka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Robota budowlana polegająca na realizacji robót związanych z przebudową i remontem pomieszczeń II i III piętra, WOMP CPL-Segment "A" w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury wraz z doposażeniem .
- Modernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół im. Ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie
- Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego programu rozwojowego dla Pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwera plików NAS, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, monitorów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania biurowego
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa stanowiska identyfikacji wizualnej i druku 3D dla WIMiC- DE-dzp.272-261/24
- Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, serwerów i telefonów komórkowych dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.