eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kondratowice › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń wielodniowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-23

Kondratowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń wielodniowych
Numer ogłoszenia: 168908 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Nowa 1, 57-150 Kondratowice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3926153, faks 071 3926015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopskondratowice.opsinfo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń wielodniowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania w zakresie zorganizowania szkoleń: Szkolenia - Zamawiający wymaga, aby: -Wykonawca zapewnił trenera-trenerów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, określonych w pkt. 8.2.3. Części I SIWZ, - szkolenia odbywały się w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w przedziale godzin od 9.00 do 18.00, przy czym w ostatnim dniu szkoleń wielodniowych zajęcia nie mogą trwać dłużej niż do godz. 16.00, - Wykonawca zapewnił dwie 15-minutowe przerwy kawowe w trakcie każdego dnia szkolenia oraz jedną przynajmniej półgodzinną przerwę obiadową w trakcie każdego dnia szkoleniowego, - szkolenia odbywały się na terenie gminy Kondratowice, - Wykonawca prowadził dziennik zajęć, listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, listy potwierdzające odbiór certyfikatów i dostarczył je Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia. - Wykonawca wykonał co najmniej 5 fotografii podczas każdego cyklu szkoleniowego. - Wykonawca zapewnił transport uczestników z miejscowości zamieszkania na miejsce szkolenia - Wykonawca ubezpieczył uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków Materiały szkoleniowe - Zamawiający wymaga, aby: - przekazane materiały szkoleniowe opatrzone były logotypem Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, w formie zapisu: Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, przygotowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego; Wykonawca przekazał Zamawiającemu na potrzeby dokumentacji projektowej jeden egzemplarz materiałów w formie papierowej oraz jeden w formie elektronicznej. Sala szkoleniowa - Zamawiający wymaga, aby: - Wykonawca zagwarantował w ramach szkoleń salę szkoleniową na terenie gminy Kondratowice, dostępną przez co najmniej 8 godzin dziennie dla grupy do 15 osób przy ułożeniu stołów w podkowę lub układ szkolny, z dostępem do zaplecza sanitarnego, wyposażonej w odpowiednie do charakteru sali nagłośnienie, ekran do wyświetlania multimediów oraz flipcharty z kartkami papieru i kompletem markerów. Wyżywienie - Zamawiający wymaga, aby: - Wykonawca zapewnił w trakcie poszczególnych szkoleń wyżywienie dla uczestników szkolenia w postaci: 1) obiadu, zgodnie z poniższym opisem: -zupa -ciepłe danie główne -kompot - 200 ml lub woda mineralna - 200 ml lub napój -podane w dzbankach 2) serwisu kawowego -w trakcie którego podawana będzie kawa, mleko do kawy, herbata, woda mineralna, ciasteczka - dwa razy w każdym dniu szkoleniowym, w czasie określonym w harmonogramie szkolenia; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzenia szkoleń objętych niniejszym zamówieniem, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że jest instytucją szkoleniową i posiada wpis do bazy internetowej www.inwestycjawkadry.pl

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4a do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4a do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełneniu warunków udziały w postępowaniu - załącznik nr 4a do SIWZ, wykaz wykonywanych zamówień - załącznik nr 5 do SIWZ, wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ oraz wykaza usług stanowiący podstawę do oceny oferty w oparciu o kryterium Doświadczenie Wykonawcy - liczba osób przeszkolnych - załącznik nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek pozostawania w sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4a do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oryginały lub potwierdzone za zgodność kopie dodatkowych dokumentów potwierdzających uprawnienia instytucji szkoleniowych w zakresie realizacji określonych kierunków szkoleń, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wykaz załączników: załącznik nr 1 - Formularz ofertowy załącznik nr 2 - Wzór umowy załącznik nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 4a- Oświadczenie o spełneniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP załącznik 4b - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP załącznik nr 5 - Wykaz wykonywanych zamówień załącznik nr 6 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia załącznik nr 7 - Wykaz - doświadczenie wykonawcy- liczba osób przeszkolonych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 20
  • 2 - doświadczenie Wykonawcy - 80

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zmiana przepisów prawnych - wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopskondratowice.opsinfo.pl oraz www.kondratowice.ibip.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kondratowicach ul. Nowa 1, 57-150 Prusy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 08:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kondratowicach ul. Nowa 1, 57-150 Prusy pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla 15 Beneficjentów Ostatecznych - uczestników projektu systemowego. Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby Projektu Szansa na lepsze życie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.