eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stok Lacki etap II ul. Dolina Helenki i Sosnowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-15

Siedlce: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stok Lacki etap II ul. Dolina Helenki i Sosnowa
Numer ogłoszenia: 16889 - 2009; data zamieszczenia: 15.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce , ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 633 25 40 wew. 56, faks 025 6323630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stok Lacki etap II ul. Dolina Helenki i Sosnowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami i przepompowniami ścieków w miejscowości Stok Lacki etap II ul. Dolina Helenki i Sosnowa Gm. Siedlce woj. mazowieckie. Zakres robót obejmuje: - kolektor grawitacyjny z rur PVC O 200 mm z robotami ziemnymi, odwodnieniem uzbrojeniem i przejściem przez przeszkody - 2 017,0 mb - rurociąg tłoczny z rur PE O 90 mm z robotami ziemnymi, odwodnieniem, uzbrojeniem oraz próbami ciśnieniowymi - 524,0 mb - przepompownia ścieków sieciowa z robotami towarzyszącymi - 1 kpl. - przyłącza kanalizacyjne PCV O 160 mm z robotami ziemnymi, odwodnieniem i uzbrojeniem - 444,0 mb./64 szt. - roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe w pasie drogowym i posesjach - obiekt kpl. - obsługa geodezyjna - obiekt kpl. - zajęcie pasa drogowego - obiekt kpl. - kamerowanie kolektorów grawitacyjnych PVC 160 mm i 200 mm - obiekt kpl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać niżej wymienione warunki: A) Wypełnić druk OFERTA (załącznik nr 1 do oferty), który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego do niniejszej specyfikacji. Wykonawca powinien dołączyć do oferty wypełniona tabelę elementów zawierającą ceny jednostkowe i wartość poszczególnych elementów robót - załącznik nr 2 do oferty; B) Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 3 do oferty Sporządzić wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. W wykazie należy uwzględnić roboty kontynuowane z podaniem ich wartości , stopnia zaawansowania i umownego terminu zakończenia Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 3 roboty tożsame o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł każda. Roboty tożsame to roboty związane z budową kanalizacji sanitarnej (sieć, przyłącza, przepompownie). Wykazane roboty tożsame powinny wykazywać wykonanie co najmniej 10 km kanalizacji sanitarnej w (tym 2 km rurociągów tłocznych z rur PE łączonych metodą zgrzewania) i 3 przepompownie ścieków i muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. C) Potencjał kadrowy - załącznik nr 4 do oferty Sporządzić wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - minimum 12 osób w tym jeden kierownik robót koordynujący całość robót. Wymagania stawiane kierownikowi budowy: - posiadanie uprawnień w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, - aktualna przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek dotyczący potencjału kadrowego podmioty te mogą spełniać łącznie. D) Potencjał techniczny - załącznik nr 5 do oferty Sporządzić wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wykonawca powinien dysponować podanym niżej sprzętem (własnym, dzierżawionym, wynajętym) w ilości nie mniejszej niż: - koparka jednonaczyniowa kołowa o poj. łyżki 0,25 m3 - szt. 1; - koparko - spycharka - szt. 1; - koparka gąsienicowa o poj. 0,4 m3 - szt. 1; - samochód samowyładowczy do 10 t - szt. 1; - igłofiltry z zestawem pompowym - 1 kpl.; - urządzenie do przecisków-przewiertów -1 kpl.; - urządzenie do zgrzewania rur PE - 1 kpl.; - urządzenie do zagęszczania gruntu - szt. 1; - wibromłotu do zapuszczania grodzic - szt. 1; - zestawy (wypraski) do umacniania ścian wykopów; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. E) Potencjał ekonomiczny - załącznik nr 6 do oferty Bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informację (Potencjał ekonomiczny - załącznik nr 6 do oferty) określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: A) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień C) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. D) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 (dla osób fizycznych i podmiotów zbiorowych) ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E) Informacja banku, stwierdzającą, że Wykonawca posiada na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. F) Oświadczenie informujące, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 7 do oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. G) Polisa lub inny dokument stwierdzający ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. H) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. I) Zaświadczenie (wydane w trakcje ostatnich 3 miesięcy) z właściwej Gminy, że oferent nie zalega w płaceniu podatków lokalnych. J) Wypełniony, zaparafowany i podpisany przez osobę upoważnioną druk umowy - załącznik nr 8 do oferty. K) Oświadczenie oferenta, że warunki umowy przyjmuje bez zastrzeżeń. L) Dokumenty wymienione w CZĘŚCI III pkt. 1 A - E; M) Wypełnione przedmiary robót;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 50 zł można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Oferty proszę składać w Urzędzie Gminy Siedlce ul. Asłanowicza 10, pok. Nr 10 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.