eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa wideobronchoskopu autofluorescencyjnego oraz wideogastroskopu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-17

Poznań: Dostawa wideobronchoskopu autofluorescencyjnego oraz wideogastroskopu
Numer ogłoszenia: 168874 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Chorób Płuc i Gruźlicy, ul. Szamarzewskiego 62, 60-569 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6654310, fax 061 6631088.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcchpig.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wideobronchoskopu autofluorescencyjnego oraz wideogastroskopu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wideobronchoskopu autofluorescencyjnego oraz wideogastroskopu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety, zaś jego szczegółowy opis zawiera formularz ofertowy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zamontować powyższy sprzęt w siedzibie zamawiającego oraz przeszkolić pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na całość przedmiotu zamówienia, jak i na poszczególne pakiety.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, C. Znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę stosownych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 9 poz. 177 z późn. zm.) - załącznik nr 2, - aktualne zaświadczenia z właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - ilustrowane foldery, katalogi producenta potwierdzające spełnianie parametrów technicznych określonych przez zamawiającego, - instrukcje obsługi oraz opis techniczny w języku polskim, - deklaracje zgodności CE, - oświadczenie, że oferowane wyroby zostały dopuszczone do obrotu handlowego na terenie RP i że wykonawca posiada wymagane prawem ważne dokumenty stwierdzające dopuszczenie ich do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do ww. dokumentów przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne a także w trakcie realizacji umowy, - potwierdzenie przez producenta wyłączności przedstawicielstwa oferenta w Polsce, - potwierdzenie przez producenta autoryzacji serwisu wykonawcy na terenie Polski, - wykazu wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - zamawiający wymaga min. 3 podobnych, potwierdzonych dostaw pod względem wartościowym i asortymentowym; - jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają m. in. z odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie do oferty pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być udzielone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcchpig.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Chorób Płuc i Gruźlicy, ul. Szamarzewskiego 62, 60-569 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Chorób Płuc i Gruźlicy, ul. Szamarzewskiego 62, 60-569 Poznań - Sekratariat Dyrektora Naczelnego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wideobronchoskopu autofluorescencyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Średnica zewnętrzna wziernika-max. 6,3 mm; Średnica kanału roboczego-min. 2,8 mm; Pole widzenia-min 120o; Długość robocza wziernika endoskopu-min. 600 mm; Minimalne wychylenia końcówki sondy wziernikowej- góra 180o, dół 130 o; Funkcja identyfikacji aparatu-TAK; Przyciski na głowicy aparatu do sterowania funkcjami procesora-TAK; Funkcja zatrzymania obrazu głównego z ruchomym obrazem dodatkowym -TAK; Współpraca z systemem autofluorescencyjnym-TAK; Rozdzielczość obrazu-min. 200.000 pikseli; Bezpieczne i bezpośrednie podłączenie do będącego na wyposażeniu szpitala procesora autofluorescencyjnego SAFE 3000. Możliwość wykorzystania posiadanego przez szpital systemu Endobase w procesie archiwizacji badań-TAK..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wideogastroskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wideogastroskop z kanałem roboczym-min. 2,8 mm; Średnica zewnętrzna sondy wziernikowej-max 9,8 mm; Pełna zanurzalność endoskopu-TAK; Chip typu color-TAK; Kąt widzenia-min. 140o; Minimalne wychylenia końcówki sondy wziernikowej a)góra b)dół c)prawo d)lewo a) 210o c) 100o b) 100o d) 100o; Programowalne przyciski na głowicy endoskopu-TAK, min. 4 przyciski; Głębia ostrości min. 4 mm -.100 mm-TAK; Funkcja identyfikacji endoskopu-TAK; Test szczelności-TAK, opisać; Bezpieczne i bezpośrednie podłączenie do będącego na wyposażeniu szpitala procesora: SAFE 3000 lub Exera CV145 -CES 145. Możliwość wykorzystania posiadanego przez szpital systemu Endobase w procesie archiwizacji badań-TAK.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.