eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pierzchnica › Przebudowa dróg gminnych w SkrzelczycachSkrzelczyce Granice na długości 418 mb i Skrzelczyce Podchojny na odcinku 546 mb

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-20

Pierzchnica: Przebudowa dróg gminnych w Skrzelczycach: Skrzelczyce Granice na długości 418 mb i Skrzelczyce Podchojny na odcinku 546 mb
Numer ogłoszenia: 168862 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pierzchnica , ul. 13 Stycznia 6, 26-015 Pierzchnica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 35-38-046, faks 041 35-38-046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pierzchnica.bip.jur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w Skrzelczycach: Skrzelczyce Granice na długości 418 mb i Skrzelczyce Podchojny na odcinku 546 mb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w Skrzelczycach: Skrzelczyce Granice na długości 418 mb i Skrzelczyce Podchojny na odcinku 546 mb. Zakres robót: I. droga Skrzelczyce Granice na odcinku 418 mb - oczyszczenie istniejącej nawierzchni z kruszywa kamiennego na krawędziach drogi za pomocą równiarki oraz ręcznie o szerokości po 0,50 m z każdej strony - 418,00 m2, - ścinanie poboczy mechanicznie, gr. warstwy ścinanej 10 cm wraz z odwiezieniem ścinki na odkład- 296,00 m2, - rozebranie części przelotowej przepustu z rur żelbetowych 1 O 60 cm z uprzednim odkopaniem dwóch przepustów i odwozem gruzu przepust w km 0+010-7,0 m, przepust w km 0+318 7,0 m-14,00 mb, -wykonanie części przelotowej (odtworzenie) przepustu rurowego z rur żelbetowych O 60 cm na ławie fundamentowej z chudego betonu o grubości 40 cm, klasa obciążenia A, przepust w km 0+010-7,0 m,przepust w km 0+318-7,0 m - 14,00 mb, - wykonanie ścianek czołowych przepustów z betonu lub z prefabrykatów dla 1 O 60 cm 4 ścianki*1,2 m3- 4,80 m3, 4 szt., - rozebranie części przelotowej przepustu z rur betonowych 1 O 50 cm z uprzednim odkopaniem pięciu przepustów i odwozem gruzu przepusty zjazdowe do pól 10 szt. po 5,0 m każdy- 50,00 mb, - wykonanie części przelotowej przepustu rurowego pod zjazdami z rur betonowych fi 50 cm w miejsce uszkodzonych 10 szt. po 5,0 m każdy - 50,00 mb, - wykonanie ścianek czołowych przepustów z żelbetu lub z prefabrykatów 10*2szt.- 20 szt., - wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie, gr. po zagęszczeniu średnia 15 cm - 263,34 m3, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o gr. 3 cm - 1 705,44 m2, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 4 cm - 1 672,00 m2, - wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego stabilizowanego o grubości 22 cm (mieszanka optymalna 0/31,5 mm) - 418,00m2, - oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp, grubość namułu 30 cm,strona lewa 418,0 mb,strona prawa 418,0 mb - 836,00 mb II. droga Skrzelczyce Podchojny, na odcinku 546 mb - oczyszczenie istniejącej nawierzchni z kruszywa kamiennego na krawędziach drogi za pomocą równiarki oraz ręcznie o szerokości po 0,50 m z każdej strony - 296,00 m2, - ścinanie poboczy mechanicznie, gr. warstwy ścinanej 10 cm wraz z odwiezieniem ścinki na odkład- 296,00 m2, - koryto wykonywane na całej szerokości jezdni mechanicznie w gruncie kat. I-III, głębokość koryta 35 cm,- nadmiar do wbudowania w pobocze - 787,50 m2, - wykonanie i zagęszczanie warstwy odcinającej z piasku średnioziarnistego na całej szerokości na nawierzchni o grubości warstwy 15 cm - 787,50 m2, - wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie, gr. po zagęszczeniu średnia 15 cm - 145,75 m3, -Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicz. (0/31,5 mm), grub. po zagęsz. 20 cm - 787,50 m2, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o gr. 3 cm - 1 681,68 m2, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 1- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 4 cm - 1 638,00 m2, - wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego stabilizowanego o grubości 10 cm (mieszanka optymalna 0/31,5 mm) - 546,00 m2, Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania zawarte są w załącznikach do niniejszej specyfikacji: a) opis i STWiORB- zał. nr 1A i 1B do SIWZ b) przedmiary robót - zał. nr 2 do SIWZ W Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dotyczącej warstw konstrukcyjnych z mieszanek mineralno-asfaltowych Wytyczne Techniczne WT -2 2008, zostały zastąpione Wytycznymi Technicznymi WT-2 2010. Z STWiORB - zał. nr 1B należy uwzględnić jedynie drogę Skrzelczyce Podchojny..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% polegających na powtórzeniu zakresu robót wymienionych w umowie podstawowej

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie lub przebudowie dróg o wartości minimum 100 000,00 złotych brutto (sto tysięcy zł) każda, w ramach dwóch różnych umów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje osobą; - Jednego Kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami drogowymi, min. 1 rok doświadczenia zawodowego liczonego od uzyskania uprawnień. Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo Budowlane.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum - 100 000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub uzupełniających zostanie pomniejszone wynagrodzenie umowne za roboty zaniechane, które nie zostały wykonane z uwagi na zlecenie zakresu dodatkowego w oparciu o kosztorys ofertowy. 2. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót w trakcie i końcowych tj.: 2.1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: 2.1.1. klęski żywiołowe; 2.1.2. warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych; 2.2 błędy w dokumentacji mające wpływ na realizację robót; 2.3 wstrzymanie robót przez Zamawiającego; 2.4 konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 3. Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami; 3.1 Zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku materiału lub urządzenia oferowanego; 3.2 Przyjęcie nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów wykonania robót lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w § 10 wzoru umowy - załącznik nr 8 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pierzchnica.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pierzchnica ul. 13- go Stycznia 6; 26-015 Pierzchnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pierzchnica ul. 13- go Stycznia 6; 26-015 Pierzchnica sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.