Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-15
Piła: Budowa chodnika przy drodze powiatowej:
1) nr 1162P w m. Węglewo
2) we wsi Wysoka Mała
3) we wsi Stare
Numer ogłoszenia: 168850 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, faks 067 2109332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika przy drodze powiatowej: 1) nr 1162P w m. Węglewo 2) we wsi Wysoka Mała 3) we wsi Stare.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane oznaczone tytułem: Budowa chodnika przy drodze powiatowej: 1) nr 1162P w m. Węglewo 2) we wsi Wysoka Mała 3) we wsi Stare. 2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na trzy części. 2.1 Pierwsza część zamówienia Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1162P w m. Węglewo W ramach tej części zamówienia należy wykonać przebudowę drogi polegającą na dobudowaniu chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1162P w m. Węglewo. Istniejący pas chodnikowy na projektowanym odcinku posiada nawierzchnię gruntową. Długość projektowanego odcinka wynosi 492 m. Planuje się budowę chodnika o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm oraz wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej gr. 8 cm. Na projektowanym odcinku występują kolizje z istniejącym uzbrojeniem, tzn. słup telekomunikacyjny do przestawienia, słupy energetyczne do przestawienia. Ponadto należy wykarczować pnie drzew. W miejscach występowania dużej ilości sieci uzbrojenia podziemnego roboty ziemne należy wykonywać ręcznie. 2.2 Druga część zamówienia Budowa chodnika przy drodze powiatowej we wsi Wysoka Mała W ramach tej części zamówienia należy dobudować chodnik w istniejącym pasie drogowym wzdłuż ulicy na długości ok. 165 m. Obiekt zlokalizowany jest po prawej stronie drogi powiatowej nr 1184P jadąc z m. Grabówno do m. Wysoka. Planuje się budowę chodnika o szerokości 1,5 m usytuowanego bezpośrednio przy krawędzi jezdni o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm. Na szerokości działki, na której znajduje się budynek sklepu (ok. 16,5 m) chodnik należy wykonać z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z chudego betonu z uwzględnieniem możliwości przejazdu przez chodnik na wysokości sklepu. Zakończenie chodnika obrzeżem betonowym 8 x 30 cm. Należy wykonać zjazdy indywidualne z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z chudego betonu. Przewiduje się wykonanie zatoki autobusowej przy przystanku o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z chudego betonu. W pasie drogowym przebiega kabel telefoniczny i sieć wodociągowa. W obrębie kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym roboty ziemne wykonywać ręcznie. 2.3 Trzecia część zamówienia Budowa chodnika przy drodze powiatowej we wsi Stare W ramach tej części zamówienia należy wykonać dobudowę chodnika w m. Stare gm. Wysoka na długości 120 m, po prawej stronie drogi powiatowej nr 1060P w istniejącym pasie drogowym wzdłuż ulicy. Przewiduje się budowę chodnika o szerokości 1,5 m usytuowanego bezpośrednio przy krawędzi jezdni, o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm. Ograniczenie chodnika obrzeżem betonowym 8 x 30 cm. Kostka betonowa, krawężniki i obrzeża zapewnia Zamawiający. Materiał jest złożony przy placu budowy. W ciągu projektowanego chodnika nie przewiduje się budowy zjazdów. W pasie drogowym przebiega sieć wodociągowa, kabel telefoniczny oraz sieć kanalizacji sanitarnej. W obrębie kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym roboty ziemne wykonywać ręcznie. 2.4 Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 8 do SIWZ. 5. W związku z tym, że cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową, Wykonawca winien obliczyć ją na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, uwzględniając wszystkie koszty, jakie jest w stanie przewidzieć, że poniesie w trakcie realizacji zamówienia. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 7. Wykonawca nie może udzielić gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty na okres krótszy niż 12 miesięcy. 8. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego oraz utrzymania istniejących obiektów na terenie objętym robotami, w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. 9. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 10. Zamawiający dopuszcza przy udziale podwykonawców wykonanie pierwszej części zamówienia. 11. Warunki zapłaty (dla każdej części zamówienia): - Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT. - Termin zapłaty faktury - do 21 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu. - Zapłata za fakturę będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem końcowym robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.21.33.11-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej jedną robotę budowlaną, gdzie przedmiotem zamówienia było wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej: a) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na pierwszą część - o wartości nie mniejszej niż 90 000 złotych (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz udokumentuje, że wykonał ją zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ją ukończył, b) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na drugą część - o wartości nie mniejszej niż 60 000 złotych (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) oraz udokumentuje, że wykonał ją zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ją ukończył, c) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na trzecią część - o wartości nie mniejszej niż 15 000 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych) oraz udokumentuje, że wykonał ją zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ją ukończył, d) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część zamówienia - o wartościach określonych dla tych części zamówienia, o które ubiega się Wykonawca.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany udokumentować, że dysponuje następującym sprzętem, niezbędnym do realizacji robót: - zagęszczarka, - piła do cięcia betonu, - koparka lub koparko-ładowarka, - środki transportowe. Jeżeli Wykonawca w wykazie sprzętu ( zał. nr 5) wykaże sprzęt należący do innego podmiotu, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie właściciela sprzętu o udostępnieniu tego sprzętu Wykonawcy na czas realizacji zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem robót posiadającym uprawnienia określone ustawą Prawo budowlane. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na pierwszą część zamówienia, wymaga się, aby prace elektryczne zostały wykonane przez elektryka z uprawnieniami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia i w tym względzie udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Pełnomocnictwo do podpisania oferty i umowy jeżeli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie pierwszej części zamówienia - Informacja o zleceniu robót podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Termin zakończenia robót może ulec zmianie w przypadku: 1) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót będących przedmiotem umowy, 2) zmian w zakresie rzeczowym robót wprowadzonych przez Zamawiającego. 2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w innych niż wymienione w ust. 1 okolicznościach jeżeli ich wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia przez Zamawiającego w dniu zawarcia umowy. 3. Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile
al. Niepodległości 37
64-920 Piła
pokój 304.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1162P w m. Węglewo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części zamówienia należy wykonać przebudowę drogi polegającą na dobudowaniu chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1162P w m. Węglewo. Istniejący pas chodnikowy na projektowanym odcinku posiada nawierzchnię gruntową. Długość projektowanego odcinka wynosi 492 m. Planuje się budowę chodnika o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm oraz wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej gr. 8 cm. Na projektowanym odcinku występują kolizje z istniejącym uzbrojeniem, tzn. słup telekomunikacyjny do przestawienia, słupy energetyczne do przestawienia. Ponadto należy wykarczować pnie drzew. W miejscach występowania dużej ilości sieci uzbrojenia podziemnego roboty ziemne należy wykonywać ręcznie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa chodnika przy drodze powiatowej we wsi Wysoka Mała.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części zamówienia należy dobudować chodnik w istniejącym pasie drogowym wzdłuż ulicy na długości ok. 165 m. Obiekt zlokalizowany jest po prawej stronie drogi powiatowej nr 1184P jadąc z m. Grabówno do m. Wysoka. Planuje się budowę chodnika o szerokości 1,5 m usytuowanego bezpośrednio przy krawędzi jezdni o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm. Na szerokości działki, na której znajduje się budynek sklepu (ok. 16,5 m) chodnik należy wykonać z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z chudego betonu z uwzględnieniem możliwości przejazdu przez chodnik na wysokości sklepu. Zakończenie chodnika obrzeżem betonowym 8 x 30 cm. Należy wykonać zjazdy indywidualne z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z chudego betonu. Przewiduje się wykonanie zatoki autobusowej przy przystanku o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z chudego betonu. W pasie drogowym przebiega kabel telefoniczny i sieć wodociągowa. W obrębie kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym roboty ziemne wykonywać ręcznie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.21.33.11-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa chodnika przy drodze powiatowej we wsi Stare.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części zamówienia należy wykonać dobudowę chodnika w m. Stare gm. Wysoka na długości 120 m, po prawej stronie drogi powiatowej nr 1060P w istniejącym pasie drogowym wzdłuż ulicy. Przewiduje się budowę chodnika o szerokości 1,5 m usytuowanego bezpośrednio przy krawędzi jezdni, o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm. Ograniczenie chodnika obrzeżem betonowym 8 x 30 cm. Kostka betonowa, krawężniki i obrzeża zapewnia Zamawiający. Materiał jest złożony przy placu budowy. W ciągu projektowanego chodnika nie przewiduje się budowy zjazdów. W pasie drogowym przebiega sieć wodociągowa, kabel telefoniczny oraz sieć kanalizacji sanitarnej. W obrębie kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym roboty ziemne wykonywać ręcznie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- ZAKUP STERYLIZATORA PAROWEGO
- Świadczenie usług psychologa w celu przeprowadzenia pogłębionej diagnozy u dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej w ramach projektu
- Koszenie terenów zieleni gminnej w 2024 r. (zadanie 1 i 2)
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA OSIEDLU KOSZYCE K1-K2 W PILE - Etap IV -
- Zakup i montaż platformy przyschodowej wewnętrznej i zewnętrznej
- Adaptacja i modernizacja części budynku, położonego w Pile przy al. Powstańców Wielkopolskich 182 pod kątem wykorzystania do działań socjoterapeutycznych, sportowo-rekreacyjnych itp.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa pumptracku i zagospodarowanie terenu w Osiecku
- Budowa pumptracku i zagospodarowanie terenu w Osiecku
- CUW.26.6.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
- PRZEBUDOWA UL. KOŚCIUSZKI (DROGA GMINNA NR 118251D), PÓŁNOCNO-WSCHODNIEJ CZĘŚCI RYNKU (DROGA GMINNA NR 118274D) ORAZ UL. KLASZTORNEJ (DROGA GMINNA NR 118248D) W ZIĘBICACH
- "Budowa Karpackiego ogrodu sensorycznego wraz z architekturą towarzyszącą na terenie Parku dworskiego w formule zaprojektuj i wybuduj ".
- Budowa boisk sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Targowej Górce
więcej: Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.