eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Budowa chodnika przy drodze powiatowej1) nr 1162P w m. Węglewo 2) we wsi Wysoka Mała 3) we wsi Stare

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-15

Piła: Budowa chodnika przy drodze powiatowej: 1) nr 1162P w m. Węglewo 2) we wsi Wysoka Mała 3) we wsi Stare
Numer ogłoszenia: 168850 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, faks 067 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika przy drodze powiatowej: 1) nr 1162P w m. Węglewo 2) we wsi Wysoka Mała 3) we wsi Stare.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane oznaczone tytułem: Budowa chodnika przy drodze powiatowej: 1) nr 1162P w m. Węglewo 2) we wsi Wysoka Mała 3) we wsi Stare. 2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na trzy części. 2.1 Pierwsza część zamówienia Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1162P w m. Węglewo W ramach tej części zamówienia należy wykonać przebudowę drogi polegającą na dobudowaniu chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1162P w m. Węglewo. Istniejący pas chodnikowy na projektowanym odcinku posiada nawierzchnię gruntową. Długość projektowanego odcinka wynosi 492 m. Planuje się budowę chodnika o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm oraz wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej gr. 8 cm. Na projektowanym odcinku występują kolizje z istniejącym uzbrojeniem, tzn. słup telekomunikacyjny do przestawienia, słupy energetyczne do przestawienia. Ponadto należy wykarczować pnie drzew. W miejscach występowania dużej ilości sieci uzbrojenia podziemnego roboty ziemne należy wykonywać ręcznie. 2.2 Druga część zamówienia Budowa chodnika przy drodze powiatowej we wsi Wysoka Mała W ramach tej części zamówienia należy dobudować chodnik w istniejącym pasie drogowym wzdłuż ulicy na długości ok. 165 m. Obiekt zlokalizowany jest po prawej stronie drogi powiatowej nr 1184P jadąc z m. Grabówno do m. Wysoka. Planuje się budowę chodnika o szerokości 1,5 m usytuowanego bezpośrednio przy krawędzi jezdni o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm. Na szerokości działki, na której znajduje się budynek sklepu (ok. 16,5 m) chodnik należy wykonać z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z chudego betonu z uwzględnieniem możliwości przejazdu przez chodnik na wysokości sklepu. Zakończenie chodnika obrzeżem betonowym 8 x 30 cm. Należy wykonać zjazdy indywidualne z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z chudego betonu. Przewiduje się wykonanie zatoki autobusowej przy przystanku o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z chudego betonu. W pasie drogowym przebiega kabel telefoniczny i sieć wodociągowa. W obrębie kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym roboty ziemne wykonywać ręcznie. 2.3 Trzecia część zamówienia Budowa chodnika przy drodze powiatowej we wsi Stare W ramach tej części zamówienia należy wykonać dobudowę chodnika w m. Stare gm. Wysoka na długości 120 m, po prawej stronie drogi powiatowej nr 1060P w istniejącym pasie drogowym wzdłuż ulicy. Przewiduje się budowę chodnika o szerokości 1,5 m usytuowanego bezpośrednio przy krawędzi jezdni, o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm. Ograniczenie chodnika obrzeżem betonowym 8 x 30 cm. Kostka betonowa, krawężniki i obrzeża zapewnia Zamawiający. Materiał jest złożony przy placu budowy. W ciągu projektowanego chodnika nie przewiduje się budowy zjazdów. W pasie drogowym przebiega sieć wodociągowa, kabel telefoniczny oraz sieć kanalizacji sanitarnej. W obrębie kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym roboty ziemne wykonywać ręcznie. 2.4 Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 8 do SIWZ. 5. W związku z tym, że cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową, Wykonawca winien obliczyć ją na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, uwzględniając wszystkie koszty, jakie jest w stanie przewidzieć, że poniesie w trakcie realizacji zamówienia. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 7. Wykonawca nie może udzielić gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty na okres krótszy niż 12 miesięcy. 8. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego oraz utrzymania istniejących obiektów na terenie objętym robotami, w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. 9. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 10. Zamawiający dopuszcza przy udziale podwykonawców wykonanie pierwszej części zamówienia. 11. Warunki zapłaty (dla każdej części zamówienia): - Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT. - Termin zapłaty faktury - do 21 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu. - Zapłata za fakturę będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem końcowym robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.21.33.11-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej jedną robotę budowlaną, gdzie przedmiotem zamówienia było wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej: a) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na pierwszą część - o wartości nie mniejszej niż 90 000 złotych (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz udokumentuje, że wykonał ją zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ją ukończył, b) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na drugą część - o wartości nie mniejszej niż 60 000 złotych (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) oraz udokumentuje, że wykonał ją zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ją ukończył, c) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na trzecią część - o wartości nie mniejszej niż 15 000 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych) oraz udokumentuje, że wykonał ją zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ją ukończył, d) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część zamówienia - o wartościach określonych dla tych części zamówienia, o które ubiega się Wykonawca.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany udokumentować, że dysponuje następującym sprzętem, niezbędnym do realizacji robót: - zagęszczarka, - piła do cięcia betonu, - koparka lub koparko-ładowarka, - środki transportowe. Jeżeli Wykonawca w wykazie sprzętu ( zał. nr 5) wykaże sprzęt należący do innego podmiotu, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie właściciela sprzętu o udostępnieniu tego sprzętu Wykonawcy na czas realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem robót posiadającym uprawnienia określone ustawą Prawo budowlane. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na pierwszą część zamówienia, wymaga się, aby prace elektryczne zostały wykonane przez elektryka z uprawnieniami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia i w tym względzie udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Pełnomocnictwo do podpisania oferty i umowy jeżeli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie pierwszej części zamówienia - Informacja o zleceniu robót podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Termin zakończenia robót może ulec zmianie w przypadku: 1) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót będących przedmiotem umowy, 2) zmian w zakresie rzeczowym robót wprowadzonych przez Zamawiającego. 2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w innych niż wymienione w ust. 1 okolicznościach jeżeli ich wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia przez Zamawiającego w dniu zawarcia umowy. 3. Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 37 64-920 Piła pokój 304.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1162P w m. Węglewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części zamówienia należy wykonać przebudowę drogi polegającą na dobudowaniu chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1162P w m. Węglewo. Istniejący pas chodnikowy na projektowanym odcinku posiada nawierzchnię gruntową. Długość projektowanego odcinka wynosi 492 m. Planuje się budowę chodnika o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm oraz wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej gr. 8 cm. Na projektowanym odcinku występują kolizje z istniejącym uzbrojeniem, tzn. słup telekomunikacyjny do przestawienia, słupy energetyczne do przestawienia. Ponadto należy wykarczować pnie drzew. W miejscach występowania dużej ilości sieci uzbrojenia podziemnego roboty ziemne należy wykonywać ręcznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa chodnika przy drodze powiatowej we wsi Wysoka Mała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części zamówienia należy dobudować chodnik w istniejącym pasie drogowym wzdłuż ulicy na długości ok. 165 m. Obiekt zlokalizowany jest po prawej stronie drogi powiatowej nr 1184P jadąc z m. Grabówno do m. Wysoka. Planuje się budowę chodnika o szerokości 1,5 m usytuowanego bezpośrednio przy krawędzi jezdni o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm. Na szerokości działki, na której znajduje się budynek sklepu (ok. 16,5 m) chodnik należy wykonać z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z chudego betonu z uwzględnieniem możliwości przejazdu przez chodnik na wysokości sklepu. Zakończenie chodnika obrzeżem betonowym 8 x 30 cm. Należy wykonać zjazdy indywidualne z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z chudego betonu. Przewiduje się wykonanie zatoki autobusowej przy przystanku o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z chudego betonu. W pasie drogowym przebiega kabel telefoniczny i sieć wodociągowa. W obrębie kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym roboty ziemne wykonywać ręcznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.21.33.11-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa chodnika przy drodze powiatowej we wsi Stare.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części zamówienia należy wykonać dobudowę chodnika w m. Stare gm. Wysoka na długości 120 m, po prawej stronie drogi powiatowej nr 1060P w istniejącym pasie drogowym wzdłuż ulicy. Przewiduje się budowę chodnika o szerokości 1,5 m usytuowanego bezpośrednio przy krawędzi jezdni, o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm. Ograniczenie chodnika obrzeżem betonowym 8 x 30 cm. Kostka betonowa, krawężniki i obrzeża zapewnia Zamawiający. Materiał jest złożony przy placu budowy. W ciągu projektowanego chodnika nie przewiduje się budowy zjazdów. W pasie drogowym przebiega sieć wodociągowa, kabel telefoniczny oraz sieć kanalizacji sanitarnej. W obrębie kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym roboty ziemne wykonywać ręcznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.