eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bardo › roboty budowlane związane z remontem drogi transportu rolnego położonej częściowo na działce o numerze ewidencyjnym gruntów 14 - obręb Bardo i na działce o numerze ewidencyjnym gruntów 241 - obręb Potworów



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Bardo: roboty budowlane związane z remontem drogi transportu rolnego położonej częściowo na działce o numerze ewidencyjnym gruntów 14 - obręb Bardo i na działce o numerze ewidencyjnym gruntów 241 - obręb Potworów
Numer ogłoszenia: 168836 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Bardo, ul. Rynek 2, 57-256 Bardo, woj. dolnośląskie, tel. 074 8171478.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bardo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane związane z remontem drogi transportu rolnego położonej częściowo na działce o numerze ewidencyjnym gruntów 14 - obręb Bardo i na działce o numerze ewidencyjnym gruntów 241 - obręb Potworów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, tj. remontu drogi transportu rolnego położonej częściowo na działce o numerze ewidencyjnym gruntów 14 - obręb Bardo i na działce o numerze ewidencyjnym gruntów 241 - obręb Potworów. Klasa techniczna drogi L - funkcja transportu rolnego. Szerokość jezdni - 3,00 m, pobocze ziemne o szerokości 0,5 m. Spadek poprzeczny jednostronny. Długość w/w drogi przeznaczonej do remontu wynosi 1437 mb. Profil podłużny - spadki podłużne przedmiotowej drogi przewidziane są zgodnie z ukształtowaniem terenu. Na całym odcinku remontowanej drogi przyjęto spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunkach zgodnych z przekrojami konstrukcyjnymi. Przekrój konstrukcyjny w km 0+000 - 0+137: warstwa ścieralna z masy bitumicznej o gr. 4 cm, podbudowa zasadnicza gr. 8 cm, podbudowa pomocnicza o gr. 15 cm, warstwa odsączająca o gr. 10 cm, oraz podłoże gruntowe. Przekrój konstrukcyjny w km 0+137 - 1+437: górna warstwa nawierzchni tłuczniowej o gr. 8 cm, dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej gr. 15 cm, warstwa odcinająca o gr. 10 cm, podłoże gruntowe. Pobocza należy wykonać z materiału uzyskanego z korytowania w miejscach gdzie są one zaniżone, a zawyżone pobocza w ilości 330 m2 i gr. 0,3 m należy ściąć. W km od 0+139 - 0+233 obustronnie należy przeprowadzić ścięcie skarp w celu uzyskania miejsca do wbudowania warstw konstrukcyjnych, oraz usytuowania obustronnie poboczy. Elementy odwodnienia - w km 0+104,8 do 0+155 należy ułożyć po lewej stronie drogi korytka betonowe na ławie fundamentowej gr. 15 cm o łącznej długości 60 m. Na odcinku od połączenia z ulicą Spacerową należy przedłużyć krawężnik na długości 45 m z obniżeniem na zjazdach, w celu skierowania wód opadowych do istniejącej kanalizacji burzowej. Z uwagi na brak możliwości odwodnienia rowami, odwodnienie pozostaje jak dotychczas tj. zgodnie z przyjętymi spadkami. Powierzchnie zjazdów z mas bitumicznych: zjazd nr 1 - 94,5 m2, zjazd nr 2 - 61,5 m2, zjazd nr 3 - 30 m2, zjazd nr 4 - 75 m2, łącznie powierzchnia zjazdów bitumicznych wynosi 261 m2. Na połączeniach tych zjazdów z istniejącymi drogami należy ułożyć krawężnik betonowy na płasko, na podsypce cementowo - piaskowej, w sposób zabezpieczający masę bitumiczną przed działaniem kół pojazdów. Powierzchnie zjazdów o nawierzchni tłuczniowej: zjazd nr 5 - 53 m2, zjazd nr 6 - 25 m 2, zjazd nr 7 i 8 - 50 m2, zjazd nr 9 - 20 m2, zjazd nr 10 - 33 m2, zjazd nr 11 - 80 m2, łącznie powierzchnia zjazdów o nawierzchni tłuczniowej wynosi 261 m2. Ogólna powierzchnia remontowanej drogi - 4311 m2, w tym: powierzchnia o nawierzchni bitumicznej - 411 m2, powierzchnia zjazdów bitumicznych - 261 m2, powierzchnia o nawierzchni powierzchniowo utrwalonej 258 m2, powierzchnia o nawierzchni tłuczniowej - 3642 m2, powierzchnia zjazdów o nawierzchni tłuczniowej - 261 m2, ułożenie koryt ściekowych betonowych na ławie betonowej B-15 gr. 15 cm - 61 mb, ułożenie krawężników betonowych typ uliczny na ławie betonowej - 56 mb. Przed rozpoczęciem robót należy geodezyjnie wyznaczyć oś remontowanej drogi, oraz miejsce posadowienia koryt. Należy również zachować następujący tok zadań: przyjęcie placu budowy od inwestora, przyjęcie od inwestora dokumentów i wewnętrznego dziennika budowy, uzgodnienie z inwestorem warunków zajęcia pasa drogowego, poinformowanie inwestora i inspektora nadzoru o rozpoczęciu robót. Podstawowym warunkiem należytego wykonania robót jest przestrzeganie reżimu technologicznego w tym m.in. wyznaczenie geodezyjne podstawowych parametrów i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wyasfaltowanego odcinka drogi w obszarze istniejącej mapy zasadniczej, wraz ze wpisem do wyżej wymienionego dziennika budowy, stosowanie materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie, zgodnych z obowiązującymi przepisami i normami, prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i zgodnie ze sztuką budowlaną, oraz współpraca z inwestorem i inspektorem nadzoru

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadam uprawnienia do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, czynności zgodnie z wymogami ustawowymi, 2. Posiadam niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegam wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, który stanowi: w ust. 1: - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) wykonawców, w stosunku, do których otwarto likwidację lub, których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3. W ust. 2. - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą składamy następujące dokumenty: a) nr 1 - Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i wynikające z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych -wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; b) nr 2 - Formularz cenowy potwierdzający spełnienie wymagań zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia - -wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, oraz kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biuletyn.abip.pl/bardo-gmina/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bardo ul. Rynek 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 10:00, miejsce: UMiG Bardo ul. Rynek 2 (sekretariat główny).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 25.08.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.