Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-17
Wrocław: Remont pomieszczeń w budynku P-14 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Braci Gierymskich 164 we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 168816 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182, fax 071 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwr.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynku P-14 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Braci Gierymskich 164 we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane remontu pomieszczeń w budynku P-14 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Braci Gierymskich 164 we Wrocławiu, wyszczególnione w Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, obejmujące: roboty ogólnobudowlane: rozbiórkowe, murowe, betonowe, izolacyjne, tynkarskie i okładziny, stolarkę budowlaną, kładzenie płytek ściennych, kładzenie i wykładanie podłóg, roboty malarskie, budowlane i wykończeniowe; elektryczne: instalowanie rozdzielni elektrycznych i roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych; sanitarne: demontaż instalacji i urządzeń sanitarnych, montaż instalacji wody zimnej i c.u., kanalizacji sanitarnej wewnętrznej, instalacji centralnego ogrzewania, wentylacji. Wartość zamówienia poniżej 211 000 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 500,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to znaczy: a) dysponują kadrą techniczną posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, niezbędnych do wykonania robót w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej wraz z potwierdzeniem członkostwa tych osób we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego (minimum po jednej osobie w każdej branży ), b) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) minimum 2 robót polegających na wykonaniu remontu ogólnobudowlanego o wartości co najmniej 250 000 zł brutto, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty: dokument nr 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów), dokument nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku oferty wspólnej w.w oświadczenie składa Lider wskazany w Pełnomocnictwie, dokument nr 2a - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 2a do SIWZ). W przypadku oferty wspólnej w.w oświadczenie składają wszyscy Partnerzy, dokument nr 3 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), w tym minimum po jednej osobie w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej z uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, wraz z potwierdzeniem członkostwa tych osób we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego, dokument nr 4 - oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie: uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie osób wskazanych w dokumencie nr 3 (minimum po jednej osobie w każdej branży) oraz zaświadczeń o wpisie ww. osób na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, dokument nr 5 - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - minimum 2 roboty. (Wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). dokument nr 6 - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Wrocławska BZP, 50 -370 Wrocław, ul. Norwida 9/1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 11:30, miejsce: Politechnika Wrocławska Biuro Zamówień Publicznych, 50-370 Wrocław, ul. Norwida 9/1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów zużywalnych i odczynników dla Grupy Badawczej Immunoterapii (5 Zadań)
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMÓW STUDENCKICH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
- Remont tarasu, pomieszczenia pod tarasem i przebudowa instalacji hydrantowej w budynku Przedszkola nr 71 przy ul. Kiełczowskiej 31-33 we Wrocławiu
- Dostawa respiratora dla Oddziału Intensywnej Terapii Noworodka Szpitala Specjalistycznego im. A.Falkiewicza we Wrocławiu
- "Remont systemów wentylacji mechanicznej Aereco oraz wymiana nasad Turbowent na nieruchomościach należących do TBS WROCŁAW SP. Z O.O." Zamówienie podzielone na dwa zadania.
- SZP/242-109/2024 Dostawa analizatora gazu syntezowego w ramach potrzeb Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: "Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym" - etap I
- ZP.271.9.2024 Miejski Klub Dziecięcy w Pruszczu
- Rozbudowa drogi gminnej nr 135512 B Bargłów Dworny - Bargłów Kościelny - Nowiny Bargłowskie, Gmina Bargłów Kościelny
- "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łopuchowie"
- Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu.
- Budowa biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków w Grabowie w formule zaprojektuj i wybuduj etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.