eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 801 Warszawa - Karczew - Wilga - Dęblin - Puławy od km 102+645 do km 103+845 długości 1,200 km odcinek Stężyca - Dęblin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-27

Puławy: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 801 Warszawa - Karczew - Wilga - Dęblin - Puławy od km 102+645 do km 103+845 długości 1,200 km odcinek Stężyca - Dęblin.
Numer ogłoszenia: 168780 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach , ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, faks 081 8863163.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 801 Warszawa - Karczew - Wilga - Dęblin - Puławy od km 102+645 do km 103+845 długości 1,200 km odcinek Stężyca - Dęblin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: a) frezowanie nawierzchni bitumicznej, głęb śr. 4 cm - 1.800,00 m2 b) dwukrotne skropienie nawierzchni asfaltem - 14.520,00 m2 c) ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego 0/16 mm wg PN-S-96025/2000 grubości 4 cm - 732,0 Mg d) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/16 mm wg PN-S-96025/2000 grubości 5 cm - 7.200,00 m2 e) zatoka autobusowa z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm Behaton szary - 114,00 m2 f) chodnik z kostki bruk. beton. gr. 6 cm Behaton rubin - 153,00 m2 g) ścieżka rowerowa z kostki jw., lecz bezfazowej - 510,00 m2 h) zjazdy publiczne i indywidualne - 822,94 m2 i) zjazdy do pól - 396,22 m2 j) umocnienie poboczy na szerokości 1,5 m kruszywem łamanym 0÷31,5 - 3.472,50 m2 k) oznakowanie poziome - 210,90 m2 l) bariery ochronne stalowe - 420,00 mb m) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 1.200,00 mb 2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej, w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. 3.Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót: D.00.00.00; D.01.00.00; D.01.01.01; D.01.02.04; D.02.00.01; D.02.01.01; D.02.03.01; D.04.01.01; 04.02.01; D.04.03.01; D.04.04.00; D.04.04.02; D.04.04.04; D.04.05.00; D.04.05.01; D.04.06.01; D.04.08.01; D.05.03.05; D.05.03.11; D.05.03.23a; D.06.01.01; D.06.03.01; D.06.04.01; D.07.01.01; D.07.02.01; D.07.05.01; D.08.01.01; D.08.02.02; D.08.03.01. 4.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z § 19, § 20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133 z późniejszymi zmianami) 5. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania harmonogramu rzeczowo - finansowego robót, PZJ (programu zapewnienia jakości) oraz planu (BIOZ) zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. (Prawo budowlane) wraz z późniejszymi zmianami, które przed przystąpieniem do wykonywania robót winien przedłożyć do akceptacji w siedzibie RDW w Puławach. 6. Przekazanie placu budowy Wykonawcy przez Zamawiającego nastąpi po przedłożeniu Zamawiającemu zatwierdzonego projektu organizacji ruchu i zgłoszeniu gotowości Wykonawcy do wykonania robót. 7. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru ostatecznego. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy PZP).Wartość zamówienia wynosi: 1 164 122,18 zł netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 30 000,00 zł. (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne Dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: a) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. b) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. c) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. f) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) Dysponowanie osobą zdolna do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami drogowymi oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia zdolnej do wykonania zamówienia. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. budowa, rozbudowa lub remont drogi z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. 3) Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia potencjału technicznego, wymienionymi poniżej: LP. Nazwa i typ jednostki sprzętowej Wymagana minimalna ilość sztuk 1. Koparka 0,25 m3 1 2. Koparka przedsiębierna 0,40 m3 1 3. Koparka przedsiębierna 0,60 m3 1 4. Samochód samowyładowczy do 5 ton 2 5. Samochód samowyładowczy 5-10 ton 1 6. Wywrotki do mas bitumicznych 5 do 10 ton 4 7. Ciągnik siodłowy z naczepą 1 8. Walce drogowe 3 9. Zagęszczarki płytowe 2 10. Ładowarka 1 11. Rozściełacz do mas bitumicznych 1 12. Wytwórnia do mas bitumicznych o wydajności 100-160 Mg/h* 1 13. Skrapiarka do bitumu 1 14. Szczotki mechaniczne 1 15. Sprężarka powietrza spalinowa 4-5 m3/min 1 16. Frezarka 1 17. Równiarka samojezdna 74 kW (100 KM) 1 18. Samojezdna ścinarka poboczy URM-70 1 19. Żuraw samochodowy 1 20. Malowarka do znakowania dróg 1 * Uwaga! Zamawiający wymaga wskazania lokalizacji wytwórni mas bitumicznych. Lokalizacja winna spełniać warunek czasu transportu mas bitumicznych od momentu załadowania do momentu rozpoczęcia rozładunku ( do 2 godz.). W przypadku wątpliwości spełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie możliwość praktycznego sprawdzenia. Odległość należy liczyć od wytwórni do najdalszego miejsca robót po drogach umożliwiających przejazd samochodów o ładowności minimum 10 ton. 3.Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz minimum 1 roboty, o której mowa w pkt. V.2 ppkt.2) zrealizowanej przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że robota ta została wykonana należycie. 4) Wykaz osób o których mowa w pkt. V.2 ppkt. 1), przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z załączonymi kserokopiami odpowiednich uprawnień branży drogowej, oraz kserokopiami aktualnych zaświadczeń odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku udostępnienia osoby/osób zdolnej/ych do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jej/ich udostępnienia. 5) Wykaz potencjału technicznego o którym mowa w pkt. V.2 ppkt. 3 SIWZ. W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia. 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) z załączonym kosztorysem ofertowym sporządzonym przez Wykonawcę na podstawie przedmiaru robót . 3) Wstępny harmonogram robót. 4) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy . 5) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiajacego pok. nr 11, cena materiałów przetargowych 53,00 zł brutto lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 08:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ul. Składowa 1a; 24-100 Puławy pok. nr 12. Otwarcie ofert w dniu 22.06.2009r. godz. 08.30 pok. nr 11..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (0-81) 886 31 63; 886 41 03 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną , każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami. 1. W sprawach technicznych - inż. Zdzisław Minda, tel. ( 0-81) 886-31-63 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Artur Wiak, tel. (0-81) 886-31-63 UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem nr (0-81) 886 31 63; 886 41 03 lub pocztą elektroniczną na adres: e-mail: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protestach dotyczących SIWZ i rozstrzygnięciach tych protestów, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.