eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Remont budynku wielofunkcyjnego nr 13 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w kompleksie koszarowym w Koszalinie realizowane przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 11/WOG/RB/Infrastr./14

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-20

Koszalin: Remont budynku wielofunkcyjnego nr 13 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w kompleksie koszarowym w Koszalinie realizowane przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 11/WOG/RB/Infrastr./14
Numer ogłoszenia: 168702 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124100 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. 4 Marca, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, faks 94 3456244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku wielofunkcyjnego nr 13 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w kompleksie koszarowym w Koszalinie realizowane przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 11/WOG/RB/Infrastr./14.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są remont budynku wielofunkcyjnego nr 13 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w kompleksie koszarowym w Koszalinie realizowane przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie w oparciu o Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załączniki nr 2 do SIWZ. 2. Zakres robót remontowych obejmuje: skucie elementów betonowych, wywóz gruzu i elementów z rozbiórki, uporządkowanie terenu, rozbiórka chodników; demontaż parapetów zewnętrznych; rozbiórka pokrycia dachu w części ujętej do remontu; pokrycia dachu w części remontowanej blacho dachówką; wymiana obróbek blacharskich, pasów nadrynnowych; demontaż i ponowny montaż rynien i rur spustowych, z uzupełnieniem w urządzenia do czyszczenia i z zabezpieczeniem rynien w odpowiednie zbiorniczki zamontowane na odpływach rynien; wymiana parapetów zewnętrznych we wszystkich oknach - kolor brąz; szpachlowanie ścian zewnętrznych klejem z zatopieniem siatki zbrojącej, malowanie dwukrotne ścian elewacji farbami fasadowymi z zachowaniem podanych kolorów; wymiana słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikami oraz lampami; montaż i demontaż rusztowań rurowych przyściennych do wymaganej wysokości, zgodnie z przepisami bhp; naprawa nawierzchni chodników przy budynku; wykonanie nawierzchni parkingowych przy budynku; wywóz gruzu i uporządkowanie terenu budowy; wykonanie instalacji odwadniającej budynku; odbudowa muru kamiennego przy budynku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.26.14.00 - Pokrywanie 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych LEŚ Paweł Leś, Żydowo 88 a, 76-012 Żydowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 299981,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 190000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 190000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 282926,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.