eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Prace remontowe pomieszczeń w budynku Teatru i na terenie posesji Teatru im. J. Osterwy w Lublinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-15

Lublin: Prace remontowe pomieszczeń w budynku Teatru i na terenie posesji Teatru im. J. Osterwy w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 168622 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Juliusza Osterwy w Lublinie , ul. Narutowicza 17, 20-004 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5322935.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrosterwy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe pomieszczeń w budynku Teatru i na terenie posesji Teatru im. J. Osterwy w Lublinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie numer 1: - remont klatki schodowej oraz remont schodów zewnętrznych: wymiana (wymontowanie obecnych i montaż elementów granitowych w kolorze bordo) stopni, podstopnic, podestów schodów, wymiana poręczy, równanie ścian i sufitów, malowanie tych powierzchnie łącznie około 362,5 mkw, wymiana parapetów, wymiana oświetlenia, wymiany grzejników, odnowienia drzwi wejściowych, zamknięcie przestrzeni pod schodami celem wydzielania pomieszczenia gospodarczego, wyburzenie schodów zewnętrznych i zainstalowanie w to miejsce schodów przeciwpożarowych z kratownicy z poręczą, - remont pokoi gościnnych Teatru i sali prób: równanie ścian i sufitów, malowanie tych powierzchni - łącznie około 111,5 mkw, - remont sekretariatu i przyległych gabinetów: cyklinowanie i lakierowanie parkietu łącznie około 64 mkw, 2. Zadanie numer 2: równanie i malowanie podłogi scenicznej łącznie około 155 mkw, malowanie tylnej ściany sceny - łącznie około 263 mkw. 3. Zadanie numer 3: likwidacja skutków zalania z powodu nadmiernych opadów śniegu: zabezpieczenie balkonu III pietra przed przeciekaniem, remont ściany zewnętrznej pomiędzy balkonami, remont korytarza wewnętrznego przyległego do balkonów, celem usunięcia przyczyny i skutków zacieków z opadów atmosferycznych i zapieczenia przed dalszym zniszczeniem. Prace te obejmować w szczególności skucie tynków, skucie płytek na balkonie, położenie nowych tynków i ich malowanie, położenie nowej nawierzchni na balkonie. 4. Zadanie numer 4: zabezpieczenie ogrodzenia budynku od ulicy Kapucyńskiej - na długości około 14 metrów bieżących. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności, niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w: specyfikacji technicznej i przedmiarach robót, stanowiących Załączniki do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające do 50 % prac w zakresie równania i malowania powierzchni pomieszczeń.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca są obowiązani załączyć do oferty: 1) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA KULTURY z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, który w § 8.1 stanowi, iż nad pracami restauracyjnymi przy zabytkach nieruchomych nadzór mogą sprawować osoby, które odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, przy czym zgodnie z § 13 cytowanego rozporządzania osoby, które uzyskały zaświadczenie o kwalifikacjach na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz § 17-19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16, poz. 55), zachowują uprawnienia wskazane w tym zaświadczeniu w dotychczasowym zakresie w odniesieniu do prac konserwatorskich w rozumieniu rozporządzenia Ministra Kultury z 9/06/2004 r. 2) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierować zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia branżowe (część I - ogólnobudowlane, instalacja elektryczna i instalacja CO, część II, III i IV - ogólnobudowlane) oraz należą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa to jest: - decyzję odpowiedniej miejscowo Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa stwierdzającą uprawnienia budowlane, - zaświadczenie wystawione przez odpowiednią miejscowo Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa zaświadczającą, iż kierownik budowy jest członkiem Izby oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, obejmujące okresem co najmniej termin wykonywania przez Wykonawcę prac budowlanych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: a) wystąpienie robót dodatkowych lub zamiennych, których wykonanie zapewnia wykonanie zamówienia podstawowego, skutkujące zmianą zakresu robót i /lub przedłużeniem terminu realizacji zamówienia; b) względy organizacyjne leżące po stronie Zamawiającego skutkujące zmianą terminu realizacji zamówienia; c) zmiany technologii wykonania robót lub rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane rozwiązania są równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej będącej podstawą zamówienia, po akceptacji zmian przez Zamawiającego; d) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych, przy pracach zewnętrznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość wykonania, albo innych zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy; e) wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy robót; f) zmiana kierownika budowy; g) zmiana inspektora nadzoru. Każdorazowo wprowadzanie zmian potwierdzone jest w formie pisemnej protokołami konieczności zatwierdzonymi przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatrosterwy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Narutowicza 17, 20-004 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Teatru, Lublin, ul. Narutowicza 17, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 29.07.2010.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 001 NAZWA: Remont pomieszczeń Teatru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie numer 1: - remont klatki schodowej oraz remont schodów zewnętrznych: wymiana (wymontowanie obecnych i montaż elementów granitowych w kolorze bordo) stopni, podstopnic, podestów schodów, wymiana poręczy, równanie ścian i sufitów, malowanie tych powierzchnie łącznie około 362,5 mkw, wymiana parapetów, wymiana oświetlenia, wymiany grzejników, odnowienia drzwi wejściowych, zamknięcie przestrzeni pod schodami celem wydzielania pomieszczenia gospodarczego, wyburzenie schodów zewnętrznych i zainstalowanie w to miejsce schodów przeciwpożarowych z kratownicy z poręczą, - remont pokoi gościnnych Teatru i sali prób: równanie ścian i sufitów, malowanie tych powierzchni - łącznie około 111,5 mkw, - remont sekretariatu i przyległych gabinetów: cyklinowanie i lakierowanie parkietu łącznie około 64 mkw,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7, 45.26.25.12-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 002 NAZWA: Remont pomieszczeń Teatru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie numer 2: równanie i malowanie podłogi scenicznej łącznie około 155 mkw, malowanie tylnej ściany sceny - łącznie około 263 mkw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 003 NAZWA: Remont pomieszczeń Teatru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie numer 3: likwidacja skutków zalania z powodu nadmiernych opadów śniegu: zabezpieczenie balkonu III piętra przed przeciekaniem, remont ściany zewnętrznej pomiędzy balkonami, remont korytarza wewnętrznego przyległego do balkonów, celem usunięcia przyczyny i skutków zacieków z opadów atmosferycznych i zabezpieczenia przed dalszym zniszczeniem. Prace te obejmować w szczególności skucie tynków, skucie płytek na balkonie, położenie nowych tynków i ich malowanie, położenie nowej nawierzchni na balkonie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 004 NAZWA: Remont pomieszczeń Teatru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie numer 4: zabezpieczenie ogrodzenia budynku od ulicy Kapucyńskiej - na długości około 14 metrów bieżących..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.34.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.