eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czudec › Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Przedmieście Czudeckie, gmina Czudec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-17

Czudec: Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Przedmieście Czudeckie, gmina Czudec
Numer ogłoszenia: 168546 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec, woj. podkarpackie, tel. 017 2771090, fax 017 2771090.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czudec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Przedmieście Czudeckie, gmina Czudec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Przedmieście Czudeckie, gmina Czudec z wykorzystaniem Koncepcji technologicznej pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Czudec wykonanej przez firmę INWATEC Sp.z o.o. Zakres prac projektowych obejmuje : 1. Wykonanie szczegółowej inwentaryzacji całego obiektu - infrastruktury naziemnej i podziemnej, 2. Wykonanie badań i pomiarów w zakresie: a. ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów w oparciu o Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.09.1998 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów (Dz. U. z 1998 nr 126, poz. 839), w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. nr 137, poz. 984), a także z innymi obowiązującymi normami i aktami prawnymi wraz z wykonaniem wymaganych badań i sporządzeniem odpowiedniej dokumentacji geotechnicznej, b. geodezji, w szczególności: wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych dla celów projektowych w skali 1: 500, uzyskanie wypisów i wyrysów z mapy ewidencyjnej gruntów dla obszaru przeznaczonego pod inwestycję i obszaru, na który ta inwestycja będzie oddziaływać, 3. Opracowanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem opinii, uzgodnień i zatwierdzeń, celem złożenia przez Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę, 4. Opracowanie operatu wodno - prawnego na zrzut ścieków oczyszczonych i eksploatację oczyszczalni, 5. Opracowanie raportu oddziaływania inwestycji na środowisko, 6. Opracowanie wyciągu z dokumentacji technicznej (projekt i opis techniczny), który może być wymagany przy składaniu wniosku o przyznanie dofinansowania projektów realizowanych w ramach środków UE, 7. Uzyskanie pozwolenia na budowę oczyszczalni ścieków w Przedmieściu Czudeckim, 8. Opracowanie projektu wykonawczego obejmującego część opisową i rysunkową, 9. Przedmiary robót wykonane w zakresie, o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072), 10. Kosztorysy inwestorskie, które winny być opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18 maja 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389) oraz zgodnie z art. 33 Ustawy Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. nr 19, poz.. 177 z późniejszymi zmianami), 11. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. nr 202. poz. 2072) i zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, a w szczególności wymagań w odniesieniu do właściwości materiałów, sposobu wykonania robót, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, 12. Opis sposobu zagospodarowania odpadami wraz z uzgodnieniami, 13. Wstępna instrukcja obsługi i eksploatacji: obiektów, instalacji oraz urządzeń związanych z obiektami, 14. Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z Zamawiającym rozwiązań projektowych w tym materiałowych i technologicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych, 15. Dokumentacja techniczna winna posiadać wszelkie niezbędne uzgodnienia, nie uznaje się uzgodnień z uwagami. 2). Miejsce realizacji zamówienia: Miejscowość Przedmieście Czudeckie, gmina Czudec, woj. podkarpackie. 3). Wymagania, które musi spełniać zamawiana dokumentacja: a. Nie przewiduje się etapowania realizacji inwestycji, w związku z tym projekt należy opracować jako jedną całość , zawierający wszystkie niezbędne uzgodnienia i operaty. b. Dokumentacja projektowa zostanie wykonana w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formacie PDF.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. 2. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) do dnia 01.10.2007r. do godz.14:00 w wybranej przez siebie formie dopuszczonej ustawą Prawo zamówień publicznych 4. Wadium należy wnieść na adres Urzędu Gminy Czudec, 38-120 Czudec, ul. Starowiejska 6 . 5. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy wpłacić go na rachunek Urzędu Gminy Czudec w Banku Spółdzielczym Strzyżów O/Czudec nr rachunku: 98 9168 1014 3900 0286200 0010 . 6. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy - prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Oferenta będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie poświadczonej kserokopii umowy spółki; b) zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami z właściwego Urzędu Skarbowego, na terenie którego zarejestrowany jest Wykonawca, z wyjątkiem przypadków, w których Wykonawcy uzyskali zgodę na zwolnienie z takich płatności, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych ,wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne, z wyjątkiem przypadków, w których Wykonawcy uzyskali zgodę na zwolnienie z takich płatności, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust.1, pkt. 4 - 8 i pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) kosztorys ofertowy sporządzony w wersji uproszczonej lub szczegółowej, f) kopię wpłaty wadium. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Oferta wspólna 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające ich spełnienie zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowaniu ich w niniejszym postępowaniu i zawarciu Umowy . 3. Pełnomocnictwo winno upoważniać Pełnomocnika do podejmowania niezbędnych działań związanych z postępowaniem przetargowym i-lub dokonywania wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z wykonaniem Umowy w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną i winno być potwierdzone przekazaniem pisemnych uprawnień pełnomocnika podpisanych przez prawnie pełnomocnych przedstawicieli poszczególnych wykonawców. 4. Oferta powinna być podpisana w sposób wiążący prawnie wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem Umowy o realizacje niniejszego zamówienia musza przedstawić zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające co najmniej: - zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w odniesieniu do realizowanego przedmiotu Umowy - rolę i zadania każdego z Wykonawców w wykonaniu Umowy. 6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Inne dokumenty: 5.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, wykonawca składa następujące dokumenty: a). listę projektantów przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia z podaniem ich stażu pracy w charakterze projektantów oraz kopie nabytych uprawnień. Osoby znajdujące się na liście danego Wykonawcy nie mogą być umieszczone na listach innych Wykonawców biorących udział w tym postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ b).wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom c).wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług podobnych (projekty budowlane na budowę rozbudowę lub modernizację oczyszczalni ścieków o przepustowości powyżej 720 m3/d) , dla których wydane zostały prawomocne decyzje pozwolenia na budowę, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 4 5.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki i złożyć wymagane dokumenty: a). Wykonawca osiągnął w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -za ten okres, średnioroczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 200 000PLN. (słownie: dwieście tysięcy złotych). Przy innej walucie Zamawiający do przeliczenia przyjmie średni kurs tej waluty ogłoszony przez NBP i obowiązujący w dniu wszczęcia niniejszego postępowania . W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca składa: elementy sprawozdania finansowego w postaci bilansu ora rachunku zysku i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. b). Wykonawca posiada polisę, zapewniającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 200 000PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych), a w przypadku ubezpieczenia w walutach obcych wartość polisy musi odpowiadać kwocie co najmniej 200 000PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych) według kursu z dnia. c). Wykonawca posiada przeciętne roczne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie w liczbie co najmniej 5 osób. d). Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wykazująca posiadane środki finansowe co najmniej 200 000PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych) lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych). 6. Dokumenty dodatkowe: a. zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa); b. parafowany projekt umowy - załącznik Nr 2 do SIWZ Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czudec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Czudcu, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Czudcu, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec, pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.