eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Huszlew › Zagospodarowanie terenu w centrum Huszlewa oraz kompleksowe wyposażenie Świetlicy Wiejskiej, jako konsekwentne działanie na rzecz odnowy tej miejscowości.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-23

Huszlew: Zagospodarowanie terenu w centrum Huszlewa oraz kompleksowe wyposażenie Świetlicy Wiejskiej, jako konsekwentne działanie na rzecz odnowy tej miejscowości.
Numer ogłoszenia: 168320 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Huszlew , Huszlew 77, 08-206 Huszlew, woj. mazowieckie, tel. 083 3580123, 3580108, faks 083 3580108.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.huszlew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu w centrum Huszlewa oraz kompleksowe wyposażenie Świetlicy Wiejskiej, jako konsekwentne działanie na rzecz odnowy tej miejscowości..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie terenu w centrum Huszlewa oraz kompleksowe wyposażenie Świetlicy Wiejskiej, jako konsekwentne działanie na rzecz odnowy tej miejscowości Zamówienie realizowane w ramach działania Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju PROW 2007 -2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ : a/ przedmiar robót Nr 1- załącznik Nr 6 do SIWZ b/ przedmiar robót Nr 2 / uzupełnienie / - załącznik Nr 7 do SIWZ b/projekt techniczny budowy parkingu, dróg, chodnika oraz odprowadzenie wód opadowych z ich powierzchni wokół budynku świetlicy wiejskiej w Huszlewie - załącznik Nr 8 do SIWZ Zamówienie podzielone jest na 2 zadania . Zadanie Nr 1 - zagospodarowanie terenu w centrum Huszlewa /działki w otoczeniu Ośrodka Kultury /świetlicy wiejskiej /, utwardzenie terenu ,zieleń i mała architektura, ogrodzenie centralnego placu wsi na działkach ewidencyjnych nr. 85/1 , 821/2 , 85/4. Zadanie Nr 2 - .Wyposażenie Świetlicy Wiejskiej Ośrodka Kultury w Huszlewie -zakup mebli sprzętu i osprzętu elektromechanicznego-Wyposażenie kuchni i instalacyjne Wymagana jest dostawa wyposażenia świetlicy fabrycznie nowego. Dostawa wyposażenia świetlicy zostanie dostarczona do świetlicy w Huszlewie transportem i na koszt Wykonawcy . Uwaga. 1.Cena ofertowa oceniania oceniana będzie odrębnie dla każdego zadania . 2.W przypadku składania oferty na zadanie Nr 1 należy złożyć wraz z ofertą dwa kosztorysy ofertowe - osobny kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru Nr 1 i osobny kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru Nr 2 . Powyższe konieczne jest dla prawidłowego rozliczenia dotacji przez Zamawiającego. 2.W przypadku składania oferty na zadanie Nr 2 należy złożyć wraz z ofertą kosztorys ofertowy ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2, 45.34.20.00-6, 45.11.27.10-5, 45.23.32.50-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie : 1/ na zadanie Nr 1 i 2 - w kwocie 5000,00 złotych/pięć tysięcy złotych/ 1/ na zadanie nr 1 - w kwocie 3000,00 złotych /słownie: trzy tysiące złotych/. 2/ na zadanie Nr 2 - w kwocie 2000,00 złotych /słownie: dwa tysiące złotych/. / z zaznaczeniem na które zadanie wadium jest wnoszone/ 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy, w zależności od wyboru wykonawcy , to jest : 1)w pieniądzu przelewem na rachunek Zamawiającego, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości/Dz. U z 2000 r. Nr 109 poz. 1158 ze zmianami/ 3. Wadium wnoszone pieniądzu należy przelać na rachunek Bankowy Zamawiającego : Nr konta 20 8038 0007 0000 1111 2000 0100 BS o/Huszlew 4.Zamawiajacy uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony ,jeżeli kwota ,o której mowa w ust. 1 zostanie wpłacona na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert . 5. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna za spełniony ,jeżeli dokument wadium będzie zawierał co najmniej elementy wymienione w ust.6 i jego oryginał zostanie złożony przed upływem terminu składania ofert w Urzędzie Gminy Huszlew - pokój nr 10 - (w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 7,30 do 15,30) Kopia dokumentu wadium powinna zostać załączona do oferty. 6. Dokument wadium winien zawierać co najmniej następujące elementy : 1) nazwę i dokładny adres gwaranta, 2)zobowiązanie gwaranta /poręczyciela ,podmiotu ubezpieczającego/ do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty beneficjentowi/Zamawiającemu oznaczonej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust.4a i art. 46 ust. 5 Ustawy . 3) zobowiązanie gwaranta do wypłacenia pełnej kwoty wadium w terminie nie dłuższym niż 21 dni licząc od otrzymania od Zamawiającego pierwszego pisemnego wezwania do zapłaty, 4)okres ważności wadium musi pokrywać się z terminem związania ofertą wskazanym w SIWZ. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 1, w formie lub formach, o których mowa w ust. 2 zostanie wykluczony z postępowania . 8.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom ,niezwłocznie po wyborze oferty lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana , z zastrzeżeniem ust. 13. 9.Wykonawcy ,którego oferta została wybrana ,Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy . 10.Wadium złożone w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane ,pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę .Wadium złożone w formie innej niż pieniężna Zamawiający zwróci poprzez przekazanie oryginału dokumentu . 11.Wykonawca ,którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku , gdy : 1)odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania , 3)zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę ,któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8 ,jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy ,nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ,że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie .

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku robót budowlanych Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej jedną robotę polegającą na utwardzeniu terenu z kostki betonowej brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 300 m 2 i wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Huszlewie 08-206 Huszlew pok. Nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: pok.Nr 1- Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach działania Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju PROW 2007 -2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - zagospodarowanie terenu w centrum Huszlewa działki w otoczeniu Ośrodka Kultury świetlicy wiejskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - zagospodarowanie terenu w centrum Huszlewa /działki w otoczeniu Ośrodka Kultury /świetlicy wiejskiej /, utwardzenie terenu ,zieleń i mała architektura, ogrodzenie centralnego placu wsi na działkach ewidencyjnych nr. 85/1 , 821/2 , 85/4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 45.11.27.10-5, 45.23.32.50-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie Świetlicy Wiejskiej Ośrodka Kultury w Huszlewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Świetlicy Wiejskiej Ośrodka Kultury w Huszlewie -zakup mebli sprzętu i osprzętu elektromechanicznego-Wyposażenie kuchni i instalacyjne Wymagana jest dostawa wyposażenia świetlicy fabrycznie nowego. Dostawa wyposażenia świetlicy zostanie dostarczona do świetlicy w Huszlewie transportem i na koszt Wykonawcy ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.02-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.