eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-16

Kraków: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Numer ogłoszenia: 168241 - 2011; data zamieszczenia: 16.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie , al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.krakow.pl [Administracja-Zamówienia Publiczne-Aktualne Postępowania]

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie:Część I - Komputery stacjonarne -Komputer stacjonarny dla Pracowni Komputerowej WR-E- 1 szt Komputer stacjonarny dla Działu Inwestycji i Remontów - 1 szt. Komputer stacjonarny dla Działu Inwestycji i Remontów - 1 szt., Komputer stacjonarny dla Katedry Inżynierii i Aparatury Przemysłu Spożywczego - 10 szt. Komputer stacjonarny dla Katedry Inżynierii i Aparatury Przemysłu Spożywczego - 1 szt. Komputer stacjonarny dla Katedry Chłodnictwa i Koncentratów Spożywczych - 1 szt. Komputer stacjonarny dla Katedry Geodezji - 1 szt.,Komputer stacjonarny dla Działu Informatycznego - 1 szt. Komputer stacjonarny dla Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji - 18 szt. Część II-Komputery przenośne: Komputer przenośny dla Katedry Ekologii Lasu - 1 szt. Komputer przenośny dla Biura Rektora, Sekcja Organizacyjno Prawna - 1 szt. Komputer przenośny dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej-2 szt. Komputer przenośny dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej-1 szt. Komputer przenośny dla Katedry Hodowli Roślin i Nasiennictwa- 1 szt. Komputer przenośny dla Katedry Hodowli Roślin i Nasiennictwa -1 szt. Komputer przenośny dla Dziekanatu Wydziału Technologii Żywności- 1 szt. Część III -Urządzenia peryferyjne:Skaner dla Uczelnianej Rady Samorządu Studentów - 1 szt.,Monitor dla Uczelnianej Rady Samorządu Studentów - 1 szt. Drukarka laserowa kolorowa dla Uczelnianej Rady Samorządu Studentów - 1 szt. Skaner dla Katedry Geodezji Rolnej Katastru i Fotogrametrii - 1 szt. Drukarka dla Biotechnologii - Studia Międzywydziałowe - 1 szt. Drukarka laserowa dla Katedry Analizy i Oceny Jakości Żywności -1 szt.Urządzenie wielofunkcyjne dla Zakład Ekonomiki i Organizacji Rolnictwa - 1 szt. Urządzenie wielofunkcyjne dla Katedry Uprawy Roślin i Nawożenia Roślin Ogrodniczych- 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.21.10-8, 30.23.60.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony druk Oferta. 2.Wypełnioną Tabelę Parametry Techniczne Przedmiotu Zamówienia. 3.Wypełniony Dokument Gwarancyjny. 4.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa albo inny dokument (np. kopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) dla osoby-osób podpisującej-podpisujących ofertę, upoważniający do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy dla poszczególnych czynności. 5.Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu -dotyczy Komputera stacjonarnego dla Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji. 6.Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych firmy serwisującej sprzęt komputerowy -dotyczy Komputera stacjonarnego dla Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji. 7.Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 (wydruk ze strony Microsoft WHCL)-dotyczy Komputera stacjonarnego dla Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji. 8.Deklarację Zgodności CE -dotyczy Komputera stacjonarnego dla Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji. 9.Raport z wynikami testu wydajności (SYSmark 2007 Preview Rating) oferowanego procesora -dotyczy Komputera stacjonarnego dla Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji. 10.Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem sprzętu -dotyczy Komputera stacjonarnego dla Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: a)gdy sprzęt, którego dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji, pod warunkiem, że sprzęt zamienny spełni wymagania zawarte w SIWZ dotyczące przedmiotu zamówienia oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie. b)zmiany adresu, pod który sprzęt ma być dostarczony, pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne miasta Krakowa oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie. c)zmiany miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego pod warunkiem, że lokalizacja będzie bliżej siedziby zamawiającego. d)zmiany terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu siły wyższej, strajków itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ur.krakow.pl[Administracja-Zamówienia Publiczne-Aktualne Postępowania]
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie 31-120 Kraków,Al. Mickiewicza 21 Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie 31-120 Kraków,Al. Mickiewicza 21 Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 37.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w zakresie Części II. Komputer przenośny dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej - szt. 2 i Komputer przenośny dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej szt.1 jest realizowane w ramach projektu Zastosowanie biomasy do wytwarzania polimerowych materiałów przyjaznych środowisku. Projekt nr POIG.01.01.02-10-123/09..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputer stacjonarny dla Pracowni Komputerowej WR-E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny dla Pracowni Komputerowej WR-E- 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komputer stacjonarny dla Działu Inwestycji i Remontów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny dla Działu Inwestycji i Remontów - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Komputer stacjonarny dla Katedry Inżynierii i Aparatury Przemysłu Spożywczego - 11 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny dla Katedry Inżynierii i Aparatury Przemysłu Spożywczego - 11 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: komputer stacjonarny dla Katedry Chłodnictwa i Koncentratów Spożywczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputer stacjonarny dla Katedry Chłodnictwa i Koncentratów Spożywczych - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Komputer stacjonarny dla Katedry Geodezji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny dla Katedry Geodezji - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Komputer stacjonarny dla Działu Informatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny dla Działu Informatycznego - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Komputer stacjonarny dla Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny dla Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji - 18 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Komputer przenośny dla Katedry Ekologii Lasu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny dla Katedry Ekologii Lasu - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Komputer przenośny dla Biura Rektora, Sekcja Organizacyjno Prawna - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny dla Biura Rektora, Sekcja Organizacyjno Prawna - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Komputer przenośny dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej -3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Komputer przenośny dla Katedry Hodowli Roślin i Nasiennictwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny dla Katedry Hodowli Roślin i Nasiennictwa - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Komputer przenośny dla Dziekanatu Wydziału Technologii Żywności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny dla Dziekanatu Wydziału Technologii Żywności - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Skaner dla Uczelnianej Rady Samorządu Studentów Monitor dla Uczelnianej Rady Samorządu Studentów Drukarka laserowa kolorowa dla Uczelnianej Rady Samorządu Studentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner dla Uczelnianej Rady Samorządu Studentów - 1 szt. Monitor dla Uczelnianej Rady Samorządu Studentów - 1 szt. Drukarka laserowa kolorowa dla Uczelnianej Rady Samorządu Studentów - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Skaner dla Katedry Geodezji Rolnej Katastru i Fotogrametrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner dla Katedry Geodezji Rolnej Katastru i Fotogrametrii - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Drukarka dla Biotechnologii - Studia Międzywydziałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka dla Biotechnologii - Studia Międzywydziałowe - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Drukarka laserowa dla Katedry Analizy i Oceny Jakości Żywności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa dla Katedry Analizy i Oceny Jakości Żywności - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne dla Zakład Ekonomiki i Organizacji Rolnictwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne dla Zakład Ekonomiki i Organizacji Rolnictwa- 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne dla Katedry Uprawy Roślin i Nawożenia Roślin Ogrodniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne dla Katedry Uprawy Roślin i Nawożenia Roślin Ogrodniczych- 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.