Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-22
Oświęcim: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu umiejętności aktywnego poszukiwania pracy
Numer ogłoszenia: 168217 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8444144, fax 033 8444144 w. 230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.oswiecim.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu umiejętności aktywnego poszukiwania pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu umiejętności aktywnego poszukiwania pracy. Szkolenie przeznaczone jest dla 42 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu i Filii PUP w Kętach. Ilość osób do przeszkolenia 42 tj. 3 grupy szkoleniowe po 14 osób. Ilość godzin szkolenia jednej osoby - 55 godzin.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.70.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego Kod CPV wg słownika 2008: 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1. spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 jak też nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Tekst jed. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655), 2. posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Tekst jed. Dz. U. Nr 69. poz. 415 z 2008r.), lub dokument potwierdzający kontynuowanie działalności szkoleniowej w roku 2008, (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem), 3. wykonawca zapewnia pracowników o odpowiednich kwalifikacjach do realizacji zamówienia - Lider Klubu Pracy przewidziany do realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem, tj. przeprowadził przynajmniej jedno szkolenie w Klubie Pracy z zakresu umiejętności aktywnego poszukiwania pracy, zgodnie z wymaganymi warunkami stawianymi przez zamawiającego, w ciągu ostatnich 3 lat od dnia składania ofert. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczenia lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Wykonawca dostarcza wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca dostarcza oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 oraz art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Tekst jed. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarcza wykaz osób wskazanych prze podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz przeprowadzonych szkoleń z zakresu aktywnego poszukiwania pracy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca dostarcza oświadczenie osoby wskazanej przez podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia do realizacji zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 5. Wykonawca dostarcza zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Tekst jed. Dz. U. Nr 69. poz. 415 z 2008r.), lub dokument potwierdzający kontynuowanie działalności szkoleniowej w roku 2008, (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem). 6. Wykonawca dostarcza pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku, jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 7. Wykonawca dostarcza aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 40
- 3. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- PRZEBUDOWA ODDZIAŁU DZIECIĘCEGO
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Dostawa ładowarki kołowej
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych na podstawie kart/ karnetów/ abonamentów dla pracowników Państwowego Muzeum Auschwitz- Birkenau w Oświęcimiu oraz ich osób towarzyszących.
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 933 ul. Pszczyńska w Rajsku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa chodnika wraz z odwodnieniem i oświetleniem wzdłuż DW 933-ul. Pszczyńska w Rajsku-etap I (...)
- "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.