eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Kurs o nazwie Pracownik ogólnobudowlany - wykończenie wnętrz I-11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-21

Wejherowo: Kurs o nazwie Pracownik ogólnobudowlany - wykończenie wnętrz I-11
Numer ogłoszenia: 168200 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Sobieskiego 302, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 7787900, 7787922, faks 058 7787904.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Służby Więziennej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs o nazwie Pracownik ogólnobudowlany - wykończenie wnętrz I-11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie jednego szkolenia w formie kursu o nazwie -Pracownik ogólnobudowlany - wykończenie wnętrz I-11 , dla 12 -stu osadzonych. Kurs odbędzie się w ramach Projektu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków unijnych Europejskiego Funduszu Społecznego. Ilość kursów: 1 Ilość osób do przeszkolenia: 12 - stu osadzonych w jednej grupie szkoleniowej Czas trwania kursu: 96 godz. dydaktycznych na 1 uczestnika, w tym 16 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych ( pod godziną lekcyjną należy rozumieć 45 minut). -Kurs może być prowadzony w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach wyznaczonych przez zamawiającego, jednak nie wcześniej niż od 8.00 i nie później niż do 16.00, Uwzględniając przerwę na obiad (11.45- 13.00), -Miejsce realizacji zamówienia -pomieszczenia zamawiającego -Płatność za realizację zamówienia - przelewem bankowym na numer konta wskazany przez wykonawcę z 30 - to dniowym terminem płatności, -Transport prowadzących i sprzętu na koszt wykonawcy -Ubezpieczenie uczestników zajęć kursu Pracownik ogólnobudowlany - wykończenie wnętrz I-11 od następstwnieszczęśliwych wypadków powstających w związku ze szkoleniem na koszt wykonawcy. -Materiały szkoleniowe tj. zeszyty, długopisy, teczki papierowe, skrypty opracowane przez wykładowców Wykonawca przekaże uczestnikom kursu i zajęć. Materiały szkoleniowe po zakończeniu kursu przejdą na własność uczestników kursu i zajęć. Jeden komplet materiałów dydaktycznych wykonawca przekaże Zamawiającemu. Obowiązkiem wykonawcy jest oznaczenie materiałów szkoleniowych logotypami zgodnymi z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na prośbę wykonawcy, zamawiający może udzielić wskazówek dotyczących odpowiedniego oznaczenia materiałów przekazywanych kursantom. Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia: -odzież (kombinezon ochronny, koszulka z krótkim rękawem, polar, rękawice, okulary, nakolanniki, czapki,) i obuwie niezbędne do skutecznej nauki zawodu. Odzież po zakończeniu kursu nie przechodzi na własność kursantów. -drabiny bądź rusztowania umożliwiające malowanie sufitu w pomieszczeniu o wysokości powyżej 4m -materiał konieczny do przeprowadzenia kursu tj. emulsja wewnętrzna sufitowa w ilości wystarczającej do pokrycia powierzchni 80m2, emulsję wewnętrzną kolorową - barwa wg katalogu RAL nr 1003 w ilości wystarczającej do pokrycia powierzchni 100m2, wewnętrzny tynk mineralny typu gramaplast o grubości ziarna od 1mm do 2mm w ilości wystarczającej do pokrycia powierzchni 80m2 -materiały pomocnicze np. masa szpachlowa, podkład gruntujący itp. Celem kursu Pracownik ogólnobudowlany - wykończenie wnętrz I-11 jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do wykonywania prac w zakresie wykończenia ( remontu ) powierzchni wewnętrznych pomieszczeń. Program kursu powinien zawierać minimum następujące treści programowe: -W zakresie części teoretycznej: przepisy Bhp przy wykonywaniu prac remontowych i wykończenia wnętrz; rodzaje używanych materiałów, narzędzi i sprzętu oraz stosowane technologie, organizacja prac, materiałoznawstwo. -W zakresie części praktycznej: a)przygotowanie powierzchni do malowania i nakładania tynku mineralnego tj np. szpachlowanie, gruntowanie z zabezpieczeniem przed zabrudzeniem b)malowanie pędzlem i wałkiem c)nakładanie tynku typy gramaplast Materiały powinny być dostosowane do jednej grupy 12-osobowej szkolących się przez okres 96 godz. dydaktycznych, w ilości niezbędnej do ćwiczeń praktycznych. W trakcie kursu pracownik ogólnobudowlany - wykończenie wnętrz wykonawca bada indywidualne postępy w nauce uczestników szkolenia. Wykonawca w ostatnim dniu zajęć teoretycznych kursu przeprowadzi egzamin teoretyczny sprawdzający nabytą wiedzę, a w ostatnim dni zajęć praktycznych egzamin praktyczny mający na celu sprawdzenie nabytych umiejętności w czasie kursu. Wykonawca będzie posiadać własny sprzęt (np. szpachle folie taśmy zabezpieczające, wałki malarskie, papier ścierny, wiadra, drabiny itp.) niezbędne do realizacji kursu Pracownik ogólnobudowlany - wykończenie wnętrz I-11 Wykonawca zapewnia odpowiednią ilość materiałów do zajęć praktycznych w celu szkolenia uczestników, w umiejętnościach w zakresie zawodu pracownik ogólnobudowlany - wykończenie wnętrz. Koszt materiałów przeznaczonych do części praktycznej kursu nie może przekroczyć 40 % całkowitej wartości kursu. Wykonawca ma obowiązek wystawić zaświadczenie o ukończeniu kursu pracownik ogólnobudowlany - wykończenie wnętrz dla kursanta, który uczestniczył w przynajmniej 80% godzin lekcyjnych w ramach całego kursu, a dla kursanta, który zdał egzamin teoretyczny i praktyczny - zaświadczenie o posiadaniu umiejętności zawodowych. Zaświadczenia powinny być zgodne ze wzorami załączonymi do rozporządzenia przywołanego w pkt. 3. Zamawiający zapewnia: -Salę do przeprowadzenia zajęć teoretycznych wyposażoną w sprzęt audiowizualny -Pomieszczenie do przechowywania sprzętu oraz materiałów w sali szkoleniowej -Przeprowadzenie badań lekarskich dopuszczających do szkolenia - Posiadanie listy rezerwowej uczestników przedmiotowego szkolenia umożliwiające łatwe wprowadzenie nowej osoby na miejsce osoby rezygnującej. -Pomieszczenia do przeprowadzenia części praktycznej w tym co najmniej : 260 m2 powierzchni tj. : - 80 m2 sufit - emulsja wewnętrzna sufitowa, -100 m2 ściany emulsja wewnętrzna kolorowa o barwie wg katalogu RAL nr 1003, -80 m2 powierzchni do nałożenia tynku mineralnego typu gramaplast - kolor jasny beż wielkość ziarna od 1mm do 2mm.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie okreśła sposobu dokonywania oceny spełnienia powyższego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Wejherowie 84-200 wejherowo ul. Sobieskiego 302 biuro st. inspektora ds. organizacyjno -prawnych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy w Wejherowie 84-200 wejherowo ul. Sobieskiego 302 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków unijnych Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.