eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywcza › Przebudowa i remont nawierzchni dróg gminnychnr 0 16233 w Ruszelczycach, nr 0 16204 w Skopowie, nr 0 16208 w Babicach



Ogłoszenie z dnia 2008-07-22

Krzywcza: Przebudowa i remont nawierzchni dróg gminnych: nr 0 16233 w Ruszelczycach, nr 0 16204 w Skopowie, nr 0 16208 w Babicach
Numer ogłoszenia: 168199 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzywcza, Krzywcza 36, 37-755 Krzywcza, woj. podkarpackie, tel. 016 6727430, 6711486, fax 016 6727430.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugkrzywcza.pl; www.ugkrzywcza.pu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont nawierzchni dróg gminnych: nr 0 16233 w Ruszelczycach, nr 0 16204 w Skopowie, nr 0 16208 w Babicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i remont nawierzchni dróg gminnych: nr 0 16233 w Ruszelczycach, nr 0 16204 w Skopowie, nr 0 16208 w Babicach na terenie gminy Krzywcza. Należy zastosować na łącznym odcinku 850m nawierzchnię z mieszanki mineralno - bitumiczną grysową o łącznej grubości 7 cm po zagęszczeniu. Roboty winny być wykonane zgodnie z kosztorysem ofertowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 7 279,00 PLN wnoszony może być w jednej lub kilku formach przewidzianych ustawą Pzp (art. 45) Konto odbiorcy BS Dynów, Oddział Dubiecko Filia Krzywcza Nr 29-9093-1046-2003-0300-0071-0002.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych w tym: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 zadania o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 złotych odpowiadające swoim rodzajem i właściwością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; - dysponują osobami do kierowania robotami budowlanymi posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane i należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (budowlano - montażowej) 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunki określone w pkt 1: - ppkt 1.1, 1. i 1.4 spełnić i udokumentować musi każdy wykonawca, - ppkt 1.2 należy spełnić i udokumentować łącznie. Wadium wnosi jeden wykonawca. 3. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, o których mowa w pkt 6, żądanych przez zamawiającego i potwierdzających spełnienia tych warunków. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: - wykonawca spełnia albo nie spełnia. 5. Jeżeli wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów, o których mowa w pkt 6 (wymienionych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) to po nieskutecznym wezwaniu do ich uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy zamawiający wykluczy wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 Wypełniony i podpisany Formularz Oferty (wzór załączony do SIWZ). Do formularza należy dołączyć kosztorys ofertowy opracowany przez wykonawcę W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp wykonawca składa następujące dokumenty: Załącznik nr 2 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Załącznik nr 3 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Załącznik nr 4 - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Załącznik nr 5 - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: Załącznik nr 6 - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (co najmniej 2 zadania o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 złotych), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - (wzór załączony do SIWZ); Załącznik nr 7 - Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór załączony do SIWZ); Załącznik nr 8 - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Wykonawca dołączy aktualny dokument potwierdzający wpisanie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W celu opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: Załącznik nr 9 - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (budowlano - montażowej). Inne dokumenty: Załącznik nr 10 - Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór załączony do SIWZ); Załącznik nr 11 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wynikającego z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór załączony do SIWZ); Załącznik nr 12 - Dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa dla osoby/osób działającej/działających w imieniu podmiotu gospodarczego, wystawiony przez osobę/osoby kompetentną/kompetentne pod rygorem odrzucenia oferty (jeżeli dotyczy) Załącznik nr 13 - Kserokopia dokumentu wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugkrzywcza.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzywcza pok. nr 6 lub przesłaną pocztą za pobraniem.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 08:45, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Krzywcza, pok. Nr 7,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.