eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › przetarg nieograniczony w procedurze powyżej 130 000,00 EURO na usługę ochrony obiektów, osób i mienia wraz z obsługą portierni w Domach Studenckich AWF Józefa Piłsudskiego w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2006-03-31

POZYCJA 16813

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: przetarg nieograniczony w procedurze powyżej 130 000,00 EURO na usługę ochrony obiektów, osób i mienia wraz z obsługą portierni w Domach Studenckich AWF Józefa Piłsudskiego w Warszawie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, do kontaktów: W zakresie przedmiotu zamówienia: a/ w części dotyczącej Domów Studenckich:Pani Agnieszka Szmal - Dyrek, Kierownik Działu Spraw Studenckich i Doktoranckich tel. (022) 834-62-79,(022) 834-04-31 w. 386; pon.godz. 9.30, po uprzednim uzgod. tel., ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 834 05 14, fax 834 76 65, e-mail: zp@awf.edu.pl, awf.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego Dział Zamówień Publicznych (parter, budynek administracji), j.w. oraz:b/ w części dotyczącej obiektów sportowych: Pan Zbigniew Kubisiak - Kierownik Działu Obiektów Sportowych i Terenów Zielonych tel. (022) 834-20-21, (022) 834-04-31 w 317. Terminy do uzgodnienia., ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 834-04-31 w. 569; (022) 864-17-08, fax (022) 864-17-08, e-mail: zp@awf.edu.pl, www.awf.edu.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego Dział Zamówień Publicznych (parter, budynek administracji), jw. oraz:c/ w części dotyczącej pozostałych obiektów - Pan Wiesław Młodawski - Z-ca Kanclerza ds. Działaln.Podst.- tel. (022) 834-76-65; środa, czwartek, piątek w godz. 9.00 -11.00.W zakresie proced. udziel.zam.: Małgorzata Pawlak, kontakt j.n., ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 834-04-31 w. 569; (022) 864-17-08, fax (022) 864-17-08, e-mail: Zamawiający wyklucza drogę elektr., www.awf.edu.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego Dział Zamówień Publicznych (parter, budynek administracji), W zakresie proced. udziel.zam.: Małgorzata Pawlak, Dział Zamówień Publicznych kontakt j.n., ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 834-04-31 w. 569; (022) 864-17-08, fax (022) 864-17-08, e-mail: Zamawiający wyklucza drogę elektr., www.awf.edu.pl. 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony w procedurze powyżej 130 000,00 EURO na usługę ochrony obiektów, osób i mienia wraz z obsługą portierni w Domach Studenckich AWF Józefa Piłsudskiego w Warszawie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: przetarg nieograniczony w procedurze powyżej 130 000,00 EURO na usługę ochrony obiektów, osób i mienia wraz z obsługą portierni w Domach Studenckich AWF Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również instalację monitoringu. Szczegółowy opis w Załącznikach nr 1a i 1b SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie, 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 74.61.50.00 - Usługi patrolowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: postępowanie powyżej 130.000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 31 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. Informacje na temat form wnoszenia wadium zawarte są w SIWZ. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność prawidłowo wystawionych faktur VAT Wykonawcy następować będzie w formie przelewu bankowego na konto Wykonawcy wskazane na fakturach. Termin płatności Strony ustalają na 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę do jej wystawienia.Datą płatności jest dzień złożenia przez Zamawiającego dyspozycji przelewu w banku. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe określone w SIWZ : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; na tę okoliczność Wykonawca przedstawi dokumenty, wyszczególnione w pkt 8 SIWZ. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a/ Wykonawca biorący udział w postępowaniu wykaże, że w ciągu 3 lat tj.w okresie od kwietnia 2003 do marca 2006 r., a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał jedno zamówienie dotyczące wykonywania usługi ochrony z zakresu: 1) ochrony obiektów typu Domy Studenckie (hotele), w ciągu 12 kolejnych miesięcy; 2) ochrony obiektów sportowych (stadiony, hale, w tym ochrona imprez masowych), ochrona w okresie nie krótszym niż 6 kolejnych miesięcy, 3) ochrony i zabezpieczenia lądowiska dla śmigłowców ratunkowych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego ochrona w okresie nie krótszym niż 6 kolejnych miesięcy - złoży na tę okoliczność wykaz wykonanych usług zgodnie z Załącznikiem nr 3 z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. b/ Wykonawca dokona przeglądu przedmiotu zamówienia tj. zapozna się z usytuowaniem i specyfiką obiektów sportowych oraz innych obiektów, w tym Domów Studenckich po uprzednim umówieniu się z osobami upoważnionymi ze strony Zamawiającego wymienionymi w pkt. 10.2 SIWZ i sporządzi na tę okoliczność Oświadczenie, podpisane przez Wykonawcę i osoby wymienione w pkt 10.2 SIWZ. c/ Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł w treści oferty Oświadczenie iż zatrudnieni u niego pracownicy ochrony spełniają wymogi określone w art. 2 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. - O ochronie osób i mienia - Dz. U. Nr 114, poz 740 - z późn. zmianami. Pracownicy posiadają uprawnienia w zakresie obsługi imprez masowych jako członkowie służb porządkowych oraz co najmniej trzech pracowników ochrony - pracowników Wykonawcy zatrudnionych na podstawie umowy o pracę posiada uprawnienia Kierownika ds. ochrony imprez masowych zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. - O bezpieczeństwie imprez masowych Dz. U. Nr 106 poz. 680 z późn. zmianami, oraz trzech pracowników ochrony, zatrudnionych przez Wykonawcę na jednej zmianie na podstawie umowy o pracę musi posiadać świadectwo szkolenia w przedmiocie znajomości zasad współpracy i bezpieczeństwa przy lądowaniu śmigłowców w LPR, w obu przypadkach wystawionych nie później niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. d/ Wykonawca przedstawi aktualne świadectwa szkolenia w przedmiocie znajomości zasad współpracy i bezpieczeństwa przy lądowaniu śmigłowców ratowniczych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego co najmniej 3 pracowników Wykonawcy zatrudnionych na umowę o pracę na jednej zmianie i wystawionych nie później niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. e/ Wykonawca przedstawi aktualne uprawnienia Kierownika ds. ochrony imprez masowych - co najmniej 3 pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wystawionych nie później niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej lub deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na kwotę równą wynagrodzeniu łącznemu brutto, której termin ważności będzie dłuższy co najmniej o trzy miesiące od okresu 36 miesięcy liczony od terminu składania ofert. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Numeracja dokumentów zgodna z SIWZ: 1. Formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1. 2. Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 a i 1b. 3. Mapa sytuacyjna - Załącznik nr 1 c. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 2. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.Aktualna ważna koncesja Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonanie usług ochrony osób i mienia - w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę /osoby upoważnioną/e do występowania w imieniu firmy Wykonawcy. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz ofertą. Pełnomocnictwo dla lidera Konsorcjum w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, upoważnionego do reprezentowania Konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego Zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 17. 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5, 9, 10 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów , o których mowa w ust. 1 oraz w pkt 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 18. Kopia dokumentu wniesienia wadium. 19. Podpisany wzór umowy - Załącznik nr 4. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 16. Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej lub deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na kwotę równą wynagrodzeniu łącznemu brutto, której termin ważności będzie dłuższy co najmniej o trzy miesiące od okresu 36 miesięcy liczony od terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług tj.w okresie od kwietnia 2003 r. do marca 2006 r. a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie jednego zamówienia dotyczącego wykonywania usługi ochrony z zakresu: a/ ochrony obiektów typu uczelnia w tym Domy Studenckie, (hotele) w ciągu 12 kolejnych miesięcy, b/ ochrony obiektów sportowych (stadiony, hale, w tym ochrona imprez masowych, ochrona w okresie nie krótszym niż 6 kolejnych miesięcy, c/ ochrony i zabezpieczenia lądowiska dla śmigłowców ratunkowych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w okresie nie krótszym niż 6 kolejnych miesięcy - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 3. 12. Oświadczenie Wykonawcy podpisane przez Wykonawcę i osoby wymienione w pkt 10.2 SIWZ, że dokonał przeglądu przedmiotu zamówienia tj. zapoznał się z usytuowaniem i specyfiką obiektów sportowych oraz innych obiektów, w tym Domów Studenckich po uprzednim umówieniu się z osobami upoważnionymi ze strony Zamawiającego wymienionymi w pkt. 10.2 SIWZ. 13. Oświadczenie Wykonawcy, informujące iż zatrudnieni u niego pracownicy ochrony spełniają wymogi określone w art. 2 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. - O ochronie osób i mienia - Dz. U. Nr 114, poz 740 - z późn. zmianami. Pracownicy posiadają uprawnienia w zakresie obsługi imprez masowych jako członkowie służb porządkowych oraz co najmniej trzech pracowników ochrony - pracowników Wykonawcy zatrudnionych na podstawie umowy o pracę posiada uprawnienia Kierownika ds. ochrony imprez masowych zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. -O bezpieczeństwie imprez masowych Dz. U Nr 106 poz. 680 z późn. zmianami, oraz trzech pracowników ochrony, zatrudnionych przez Wykonawcę na jednej zmianie na podstawie umowy o pracę musi posiadać świadectwo szkolenia w przedmiocie znajomości zasad współpracy i bezpieczeństwa przy lądowaniu śmigłowców w LPR, w obu przypadkach wystawionych nie później niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 14. Wykonawca przedstawi aktualne świadectwa szkolenia w przedmiocie znajomości zasad współpracy i bezpieczeństwa przy lądowaniu śmigłowców ratowniczych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego dla co najmniej 3 pracowników oferenta zatrudnionych na umowę o pracę na jednej zmianie i wystawionych nie później niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert . 15. Wykonawca przedstawi aktualne uprawnienia Kierownika ds. ochrony imprez masowych - co najmniej 3 pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wystawionych nie później niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, O Ochronie osób i mienia -Dz.U.Nr 114,poz 740,O bezp.imprez masowych Dz.U. Nr 106 poz.680z późn.zm. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZP-371-5/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.05.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.05.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa i Wykonawcy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.05.2006, godzina 10:30, Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie, 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Dział Zamówień Publicznych (parter, budynek administracji).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 2009 r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.