Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pszczyna: odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg utrzymywanych przez PZD Pszczyna Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, do kontaktów: Anna Kubiś, ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, fax (032) 212-80-69, e-mail: pzd.pszczyna@neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pzd.powiat.pszczyna.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:drogi wojewódzkie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg utrzymywanych przez PZD Pszczyna. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi wojewódzkie na terenie Powiatu Pszczyńskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest wykonanie odnowy oznakowania poziomego w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna. Szacunkowy zakres robót ustalono na 13.357,41 m2 odnowy oznakowania poziomego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: I.Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizowała prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum 2 zamówienia odpowiadające każda, rodzajem i wartością robotom związanym z przedmiotem zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał roboty związane z odnową lub wykonaniem oznakowania poziomego w ciągu dróg gminnych, powiatowych, miejskich, wojewódzkich lub krajowych na kwotę 130.000,00zł, potwierdzone referencjami wydanymi wyłącznie przez zarządców dróg publicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowy zakres robót ustalono na 13.357,41m2 odnowy oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych. Zakres robót będzie podzielony na dwa etapy w pierwszym etapie szacuje się wykonanie ok. 80% prac, w drugim 20%. Termin realizacji zamówienia: - I etap prac - w terminie 30 dni od daty podpisania umowy - II etap prac - w okresie po zakończeniu I etapu najdalej do 15.10.2007r. wg indywidualnych pisemnych zleceń - w terminach 2 tygodni. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający ymaga wniesienia wadium w wysokości 6.500,00zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeŜeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie w/w warunków będzie dokonane będzie na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia/ nie spełnia warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych odwykonawcy; 1/wypełniony formularz ofertowy, 2/Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeŜeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niŜ 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3/Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równowaŜne zaświadczenia właściwego organusądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niŜ 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4/Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równowaŜne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt od 1 do 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niŜ 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5/Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp; 6/Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, Ŝe uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoŜenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. PowyŜsze zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niŜ 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7/dowód wniesienia wadium; 8/. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, Ŝe Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia; 9/Informacje o osobach, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia; 10/Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu; 11/Wykonawca musi wykazać, Ŝe jako strona umowy (wykonawca) zrealizowała prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum 2 zamówienia odpowiadające kaŜda, rodzajem i wartością robotom związanym z przedmiotem zamówienia tj. udokumentuje, Ŝe wykonał roboty związane z odnową lub wykonaniem oznakowania poziomego w ciągu dróg gminnych, powiatowych, miejskich, wojewódzkich lub krajowych na kwotę 130.000,00zł, potwierdzone referencjami wydanymi wyłącznie przez zarządców dróg publicznych;
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2007 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.04.2007, godzina 10:00, Siedziba Powiatowego Zarządu Dróg w Pszczynie ul. Chopina 4 43-200 Pszczyna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.03.2007.
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Całodobowa ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór, ochrona i konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych
- Usługa ochrony osób i mienia
- REMONT ŚCIANY I POKRYCIA CZĘŚCI DACHU PRZY ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM W ŁĄCE
- Modernizacja sanitariatów, instalacji c.w.u oraz częściowo c.o. w SP6 w Pszczynie oraz likwidacja barier architektonicznych w toaletach SP6 w Pszczynie w ramach projektu "SZKOŁA BEZ BARIER".
- Sportowo i kulturalnie w Łące. Remont nawierzchni boiska przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łące.
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i budowa dróg gminnych Nr 300161W relacji Rzewin - Galominek - Pawłowo oraz drogi Nr 300156W relacji Pawłowo - Galomin.
- Remont DK32 Karpicko - Rostarzewo
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański w 2024 r.
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
- Oznakowanie poziome ulic na terenie miasta Przemyśla w 2024r.
- "BUDOWA PARKINGU Z REORGANIZACJĄ RUCHU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 I PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 4"
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.