eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brusy › Budowa sali gimnastycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Kosobudach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-22

Brusy: Budowa sali gimnastycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Kosobudach
Numer ogłoszenia: 168126 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brusy, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, woj. pomorskie, tel. (052) 3969302, fax (052) 3969303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Kosobudach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i dostawy oznaczone tytułem: Budowa sali gimnastycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Kosobudach obejmujące: salę gimnastyczną; zaplecze sanitarno-szatniowe; łącznik budynku sali z budynkiem szkoły, w którym zlokalizowano: ogólnodostępne sanitariaty, salę lekcyjną, szatnie, pomieszczenie gospodarcze; instalację c.o. i c.w.u. zasilaną z kotłowni zlokalizowanej w budynku szkoły; instalację wodociągową z podłączeniem do istniejącego budynku wraz z wymianą głównego przyłącza; instalację kanalizacyjną włączoną do istniejącej sieci kanalizacyjnej; przebudowę istniejącej sieci kanalizacyjnej na terenie działki i wykonanie nowego przyłącza; instalację elektryczną z wykonaniem nowego przyłącza elektroenergetycznego; wentylację mechaniczną; zagospodarowanie terenu; wyposażenie sali.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 PLN (Słownie: trzydzieści tysięcy złotych ) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić do dnia 12 sierpnia 2008 r. do godz.11.00 na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: Wadium nr sprawy ZP 341-15 08 (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument wadium należy dołączyć do oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) rodzajowo i wartościowo porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia - należy przez to rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, remoncie budynku o wartości co najmniej 1.500.000 zł brutto i powierzchni zabudowy min. 500 m2. - Wykonawca musi posiadać odpowiednią kadrę niezbędną do wykonania przedmiotowego zamówienia, tzn. Kierownik budowy - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi - bez ograniczeń, 5 lat pracy w branży budowlanej,3 lata pracy na stanowisku kierownika robót Kierownik robót - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, 2 lata pracy w branży instalacyjnej, Kierownik robót - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, 2 lata pracy w branży instalacyjnej, Ww. osoby muszą należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 500.000 zł. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych/) - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi - bez ograniczeń (kierownik budowy), uprawnienia budowlane instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (kierownik robót/), uprawnienia budowlane instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych (kierownik robót). - Zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa osoby posiadających wyżej wymagane uprawnienia - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru określonego w załączniku Nr 5. - Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz ich wartości - wg wzoru określonego w załączniku Nr 6. - Wykaz wykonanych robót budowlanych (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) rodzajowo i wartościowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia - należy przez to rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, remoncie budynku o wartości co najmniej 1.500.000 zł brutto i powierzchni zabudowy min. 500 m2 z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru określonego w załączniku Nr 4. - Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brusy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, pok. 35.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, pok. 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.