Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-17
Nowy Sącz: Remont nawierzchni chodnika przy ul. Nawojowskiej w Nowym Sączu- odcinek od ul. Krętej do ul. B.Komorowskiego- strona prawa i lewa
Numer ogłoszenia: 168055 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Gorzkowska 30, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018-4427967, fax 018 4427800.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni chodnika przy ul. Nawojowskiej w Nowym Sączu- odcinek od ul. Krętej do ul. B.Komorowskiego- strona prawa i lewa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ułożenie 1 083 m2 chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm szarej i kolorowej na podbudowie z kruszywa naturalnego gr. 15 cm- strona prawa i lewa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art .22 ust 1 OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD OFERENTÓW: 1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez oferentów wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów, 2. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia pod uwagę będą brane oferty w których wykazano, iż posiadają uprawnienia w zakresie budowy dróg, 3. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia pod uwagę będą brane oferty oferentów którzy w ciągu 5 ostatnich lat wykonali z należytą starannością przynajmniej 2 zamówienia swoim rodzajem i wartością odpowiadające przedmiotowi zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA (art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych): 1/ Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1. B. DOKUMENTY potwierdzające między innymi spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat swoim rodzajem i wartością odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca robót,do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane z należytą starannością, 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg Nowy Sącz ul.Gorzkowska 30 pokój nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg Nowy Sącz ul.Gorzkowska 30 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.41.2024 Dostawa sprzętu komputerowego drukarek i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Przebudowa układu komunikacyjnego od ulicy Tarnowskiej do drogi wewnętrznej przy ulicy Głowackiego - etap I oraz etap II
- Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych
- Rozbudowa drogi polegająca na budowie chodnika oraz oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej nr 1466 K Stróże - Polna - Łużna w miejscowościach Stróże, Wyskitna, Polna w km 0+550 -1+725.
- "Dostawa owoców i warzyw do Zakładu Karnego w Nowym Sączu na okres Lipiec- Październik 2024"
- "Modernizacja - rozbudowa systemu PACS Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu."
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Knyszyn
- Remont dróg gminnych w Milanówku
- Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Wąsosz
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie miejscowości Bykowce i Stróże Wielkie
- "Budowa chodnika przy ul. Spacerowej w Czeladzi wraz z przebudową koniecznej infrastruktury drogowej"
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.