eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › remont instalacji elektrycznej w budynku Kuratorium Oświaty w Łodzi przy al. Kościuszki 120a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-17

Łódź: remont instalacji elektrycznej w budynku Kuratorium Oświaty w Łodzi przy al. Kościuszki 120a
Numer ogłoszenia: 167995 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Łodzi, al. Kościuszki 120a, 90-446 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371867, fax 042 6360385.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuratorium.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont instalacji elektrycznej w budynku Kuratorium Oświaty w Łodzi przy al. Kościuszki 120a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: Etap I obejmuje: - remont instalacji elektrycznej klatki schodowej, Etap III obejmuje: - remont instalacji elektrycznej parteru.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a ) posiadają uprawnienia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) dysponują kadrą techniczną posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektryka oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową , oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego d) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną realizację w zakresie robót budowlanych, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 60 000,00 zł brutto, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. g) spełniają wszystkie warunki określone niniejszą specyfikacją 2. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w punkcie VI SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych o wartości netto powyżej 60 000 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się odpis wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowej. Za ważne uznaje się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. Za ważne uznaje się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Uprawnienia budowlane dla osoby kierującej robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 6. Posiadają aktualną polisę potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 50 000 zł na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz gotowi są do złożenia zobowiązania do jej odnowienia, jeśli jej ważność będzie się kończyć w okresie realizacji zamówienia. 7. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Zobowiązanie Wykonawcy o odnowieniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (o ile ważność polisy będzie wygasała w trakcie wykonywania umowy o zamówienie publiczne) wymogów zawartych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych 9. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu 10. Oświadczenie o akceptacji warunków umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Termin wykonania zamówienia w dniach od daty podpisania umowy - 20
  • 3. Okres udzielonej gwarancji w pełnych miesiącach - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kuratorium.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90-446 Łódź al. Kościuszki 120a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Kuratorium Oświaty w Łodzi - sala konferencyjna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.