eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przeprowadzenie szkolenia w zakresieOperator koparki jednonaczyniowej w zakresie III klasy uprawnień

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-28

Łódź: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie: Operator koparki jednonaczyniowej w zakresie III klasy uprawnień
Numer ogłoszenia: 167939 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód , ul. Częstochowska 40/52, 93-121 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2531500, faks 042 6762945.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.lodz-wschod.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie: Operator koparki jednonaczyniowej w zakresie III klasy uprawnień.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w zakresie: Operator koparki jednonaczyniowej w zakresie III klasy uprawnień. 2. W terminie wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia przedmiotowego szkolenia w dwóch edycjach. Każda z edycji dla 15 osobowej grupy osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Łącznie: 30 osób. 3. Kod i nazwa przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego. 4. W wyniku realizacji szkolenia absolwent będzie potrafił samodzielnie obsługiwać koparkę jednonaczyniową kl. III. 5. Program szkolenia musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 118, poz. 1263). Część teoretyczna musi obejmować zagadnienia z zakresu: - dokumentacji technicznej maszyn roboczych, - bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji maszyn roboczych, - technologii wykonywania robót ziemnych, - użytkowania i obsługi maszyn roboczych. Część praktyczna szkolenia musi obejmować naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych. 6. Kadra dydaktyczna, która będzie uczestniczyć w realizacji szkolenia musi być zgodna z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 118, poz. 1263). Przedmiotowe szkolenie może być prowadzone jedynie przez kadrę dydaktyczną podaną w ofercie. 7. Każda edycja szkolenia musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. 8. Organizacja szkolenia: a) Szkolenie ma być zrealizowane dla 30 osób bezrobotnych (dwie edycje w odrębnych terminach). Każda z edycji dla 15 osobowej grupy. Terminy poszczególnych edycji oraz wykaz uczestników każdego szkolenia zostaną podane Wykonawcy przez Zamawiającego z 7 dniowym wyprzedzeniem, b) Każda z 2 edycji szkolenia musi być zrealizowana w ciągu 210 godzin zegarowych zajęć teoretycznych i praktycznych, a program powinien być tak ułożony by można go zrealizować w ciągu 2 miesięcy. Jedną godzinę Zamawiający rozumie jako 60 minut (zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwa licząca 15 minut). c) Szkolenie ma być zrealizowane w dwóch 15 osobowych edycjach, z tym że formy takie jak ćwiczenia, zajęcia praktyczne, mogą odbywać się w podziale na mniejsze grupy z uwzględnieniem, że na jedno stanowisko szkoleniowe (w tym praktycznej nauki obsługi koparki) musi przypadać jedna osoba. 9. Szkolenie musi odbywać się od poniedziałku do piątku. 10. Maksymalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć ośmiu. 11. W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania egzaminu przeprowadzonego przez Komisję egzaminacyjną powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Osoby uczestniczące w szkoleniu, które uzyskały pozytywny wynik egzaminu mają otrzymać świadectwo oraz uzyskać wpis do książki operatora. 12. Na jednego uczestnika musi przypadać jedno stanowisko szkoleniowe. 13. Miejsce wykonywania usługi: Miasto Łódź. 14. Przedmiot zamówienia nie obejmuje świadczenia przez Wykonawcę usług cateringowych na rzecz uczestniczących w szkoleniu osób bezrobotnych skierowanych przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu jeżeli posiada upoważnienie wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, zgodnie z § 26 ust 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 118 poz. 1263).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ze Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeżeli posiada zdolność kredytową na poziomie co najmniej 60.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) Aktualne zaświadczenie Wojewódzkiego Urzędu Pracy o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych uprawnionych do prowadzenia szkoleń dla bezrobotnych zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub zaświadczenie wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej w 2010 roku. b) Dokument wydany przez Centrum Koordynacji Szkolenia Operatorów Maszyn Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, potwierdzający, że wykonawca spełnia wymagania o których mowa w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych rządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 118 poz. 1263) UWAGA: Należy złożyć dokument, o którym mowa w pkt. b SIWZ, o ile potwierdzenie spełnienia wymagań z § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych, nie wynika z treści dokumentu, o którym mowa w pkt. IV.1.b. SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U z 2007 r Nr 47 poz. 315) program szkolenia obejmujący zagadnienia wymienione w pkt. I ust. 5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zawierający: - nazwę i zakres szkolenia, - czas trwania i sposób jego organizacji, - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, - cele szkolenia, - plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, - treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - sposób sprawdzenia efektów szkolenia. b) Opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U z 2007 r Nr 47 poz. 315) oświadczenie o warunkach lokalowych i wyposażeniu dydaktycznym ośrodka, zawierające opis lokalu, z informacją o dostosowaniu ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt, w tym koparek i pomoce dydaktyczne do potrzeb przedmiotowego szkolenia, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, na podstawie Załącznika Nr 8 do SIWZ, c) Preliminarz kosztów szkolenia obliczonego dla całego zamówienia tj. 30 osób - Załącznik Nr 6 do SIWZ, d) Oświadczenie o zapoznaniu się z projektem umowy i akceptujące jej warunki - Załącznik Nr 5 do SIWZ, e) Wzór świadectwa oraz książki operatora. f) wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w realizacji szkolenia (wypełniony na podstawie Załącznika Nr 7 do SIWZ) uwzględniając: - imię i nazwisko, - poziom wykształcenia, - staż pracy dydaktycznej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w części dotyczącej § 4 pkt. 10 o ile wykonawca udokumentuje, iż którakolwiek z wymienionych osób z przyczyn od niej niezależnych /np. długotrwała choroba/ nie jest w stanie uczestniczyć w dalszej realizacji szkolenia. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest wskazać Zamawiającemu następcę, który musi spełniać określone przez Zamawiającego wymogi tj. musi spełniać warunki Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 118, poz. 1263).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.lodz-wschod.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy Łódź - Wschód, Łódź, ul. Częstochowska 40/52, pok. 122.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy Łódź - Wschód, Łódź, ul. Częstochowska 40/52, pok. 124.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.