eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zarszyn › Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z przeznaczeniem dla jednostki OSP Pielnia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-22

Zarszyn: Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z przeznaczeniem dla jednostki OSP Pielnia.
Numer ogłoszenia: 167929 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zarszyn, ul. Zarszyn 53, 38-530 Zarszyn, woj. podkarpackie, tel. 013/ 4671038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z przeznaczeniem dla jednostki OSP Pielnia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z przeznaczeniem dla jednostki OSP Pielnia - szt.1. Samochód będący przedmiotem zamówienia musi spełniać następujące wymagania: 1.Rok produkcji 2008. 2.Silnik wysokoprężny o pojemności powyżej 2500 cm3 spełniający normy EURO-4. 3.Moc silnika powyżej 100 KM. 4.Dopuszczalna masa całkowita - max. 3,5 t. 5.Kabina, zabudowa - czerwień sygnałowa, zderzaki i błotniki lakierowane w kolorze białym -lakier akrylowy. 6.Napęd na oś tylną i przednią - 4x4. 7.Podwójne koła na tylnej osi. 8.Układ kierowniczy ze wspomaganiem. 9.Przystosowany do przewozu 5-6 osób. 10.Podłoga kabiny w wykonaniu antypoślizgowym. 11.Drzwi tylne dwuskrzydłowe. 12.Wysuwany podest i półki wykonane z profili stalowych pokrytych blachą aluminiowana na następujący sprzęt (bez dostawy n.w. sprzętu): a)motopompa PO-5, b)pompa do brudnej wody HONDA WTX-30, c)agregat prądotwórczy, d)piła spalinowa. 13.Uchwyty do mocowania wyposażenia zgodne z wymaganiami określonymi przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie dla pojazdów o masie całkowitej do 3,5 t. 14.Sygnały świetlne i dźwiękowe (belka na dachu pojazdu z napisem STRAŻ, lampa błyskowa z tyłu zabudowy). 15.Lampy pulsacyjne z przodu pojazdu. 16.Oświetlenie wewnętrzne pojazdu. 17.Wyłożenie ścian bocznych i podłogi przedziału ładunkowego blachą aluminiową ryflowaną. 18.Przednia część pojazdu chroniona konstrukcją rurową. 19.Hak kulowy + gniazdo. 20.Wykonawca wykona napisy na samochodzie OSP+nazwa+numer operacyjny zgodnie z życzeniem zamawiającego. 21.Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych. 22. Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji (wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest dostarczyć świadectwo zamawiającemu w dniu przekazania samochodu). 23.Pojazd musi posiadać ważną opinię lub świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej. 24.Serwis dla podwozia i zabudowy pojazdu na terenie Polski - w odległości maksymalnie 300 km od siedziby zamawiającego. 25.Pojazd po wykonaniu zabudowy zostanie odebrany od producenta z pełnym zbiornikiem paliwa i niezbędnymi mediami (oleje i płyny), wraz z dokumentami niezbędnymi do jego rejestracji w wydziale komunikacji oraz z wszelkimi instrukcjami obsługi niezbędnymi do jego eksploatacji -w języku polskim. 26.Parametry nie określone w powyższej specyfikacji muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143 poz. 1002), z wyłączeniem elementów wyposażenia nie wchodzących w skład zamówienia. 27.Wykonawca udzieli gwarancji na samochód i jego podzespoły na okres: min. 24 miesiące.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1)Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów: spełnia lub nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ, 2)wykaz (opis) parametrów technicznych i wyposażenia oferowanego samochodu, 3)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ, 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 6)koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 7)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10)Ważna opinia lub świadectwo dopuszczenia pojazdu do stosowania w ochronie przeciwpożarowej, 11)parafowany projekt umowy - załącznik Nr 3 do SIWZ, 12)wykaz podwykonawców - załącznik Nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarszyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Zarszyn Zarszyn 53 38-530 Zarszyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Gmina Zarszyn Zarszyn 53 38-530 Zarszyn Pokój nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.