eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Utworzenie portalu Centrum Użyteczności Publicznej wraz z podstronami organizacji pozarządowych oraz portalu bibliotek@ dla Biblioteki Powiatowej w Ostródzie w ramach projektu e-cup - Internetowy Portal Integracyjny Organizacji Pozarządowych Powiatu Ostródzkiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-23

Ostróda: Utworzenie portalu Centrum Użyteczności Publicznej wraz z podstronami organizacji pozarządowych oraz portalu bibliotek@ dla Biblioteki Powiatowej w Ostródzie w ramach projektu e-cup - Internetowy Portal Integracyjny Organizacji Pozarządowych Powiatu Ostródzkiego
Numer ogłoszenia: 167801 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96833 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429800, faks 089 6429817.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie portalu Centrum Użyteczności Publicznej wraz z podstronami organizacji pozarządowych oraz portalu bibliotek@ dla Biblioteki Powiatowej w Ostródzie w ramach projektu e-cup - Internetowy Portal Integracyjny Organizacji Pozarządowych Powiatu Ostródzkiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa utworzenia portalu Centrum Użyteczności Publicznej wraz z podstronami organizacji pozarządowych oraz portalu bibliotek@ dla Biblioteki Powiatowej w Ostródzie w ramach projektu e-cup - Internetowy Portal Integracyjny Organizacji Pozarządowych Powiatu Ostródzkiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013, zgodnie z Opisem szczegółowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz oraz rzutami kondygnacji stanowiącymi załącznik nr 4 do siwz, w zakresie: Część 1 - Portal e-CUP 1.1. Informacje ogólne Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i utrzymanie portalu internetowego, którego zadaniem będzie przekazywanie informacji dotyczących działalności Centrum Użyteczności Publicznej w Ostródzie oraz działających w nim organizacji pozarządowych z terenu Powiatu Ostródzkiego. Portal został podzielony na serwis główny tzn. portal e-CUP oraz serwisy podrzędne czyli podstrony organizacji pozarządowych. Grupę docelową portalu stanowią osoby zainteresowane działalnością sektora pozarządowego. Serwis powinien zapewnić bezawaryjne działanie dla 100 użytkowników korzystających jednocześnie z serwisów. 1.2. Wymagania techniczne Ogólne cechy portalu i podstron: 1)technologia wykonania HTML/XHTML, CSS, PHP, Javascript, Flash lub HTML5 - do odtwarzania multimediów, 2)silnik baz danych MySQL lub PostgreSQL, 3)zastosowana technologia wykonania umożliwiająca dalsze wykorzystywanie i rozwój systemu bez konieczności ponoszenia opłat licencyjnych, 4)budowa modułowa z możliwością rozbudowy o kolejne moduły, 5)portal oparty o system CMS (Content Management System), 6)portal musi spełniać standardy W3C, 7)kodowanie znaków w UTF-8, 8)portal e-CUP dostępny w polskiej wersji językowej oraz skróconej angielskiej i niemieckiej, 9)portal e-CUP oraz podstrony organizacji pozarządowych muszą funkcjonować na odrębnych bazach danych z odrębną lokalizacją plików. Warstwa wizualna portalu i podstron: 1)Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, na etapie składania ofert wstępnych, wraz z ofertą wstępną, przedłożą wstępną koncepcję wizualną i funkcjonalną wraz z opisem technicznym proponowanego portalu. Zamawiający, na podstawie przedstawionych propozycji oraz po przeprowadzeniu negocjacji z ww. Wykonawcami, dokona doprecyzowania i ewentualnego uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia, który przekaże Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert, 2)Wykonawca opracuje szaty okolicznościowe portalu tj. żałobną, Bożonarodzeniową oraz Wielkanocną, 3)koncepcja wizualna szablonu strony musi być jednolita dla portalu e-CUP i podstron organizacji pozarządowych oraz musi odzwierciedlać rolę, jaką pełni Centrum Użyteczności Publicznej w Ostródzie. Centrum Użyteczności Publicznej patronuje i wspiera działania kulturalne, edukacyjne, społeczne i inne na terenie Powiatu Ostródzkiego, podejmowane przez organizacje pozarządowe. Dlatego też ważne jest prezentowanie nie tylko społeczności lokalnej ale również szerszemu gronu działania podejmowane przez trzeci sektor i na rzecz trzeciego sektora, 4)każda organizacja pozarządowa musi mieć możliwość umieszczenia na swojej podstronie własnego logotypu oraz nazwy organizacji wkomponowanej w szatę graficzną strony 5)możliwość przeglądania portalu na ekranach telefonów komórkowych i innych urządzeniach mobilnych zalecane zastosowanie rozwiązania Responsive Web Design, 6)poprawne wyświetlanie oraz funkcjonowanie w najnowszych wersjach przeglądarek internetowych Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer, Safari, 7)możliwość włączenia i wyłączenia trybu tekstowego z wysokim kontrastem, 8)stopniowe powiększenie i pomniejszenie wielkości czcionki, 9)możliwość nawigacji z poziomu klawiatury (bez użycia myszki), 10)możliwość odsłuchania treści artykułów (synteza mowy w czasie rzeczywistym) bez limitu czasowego, limitu odsłuchań oraz bez konieczności instalowania przez Internautę dodatkowego oprogramowania. Odsłuchania strony przez Internautów nie mogą wiązać się z dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego. Dostarczenie przez Wykonawcę odpowiedniej wersji oprogramowania do syntezy mowy z licencją minimum na 5 lat od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, 11)możliwość wydrukowania artykułu z poziomu portalu, 12)możliwość wygenerowania pliku PDF z treścią artykułu, 13)możliwość włączenia szaty okolicznościowej tj. żałobnej, Bożonarodzeniowej, Wielkanocnej, 14)możliwość wyłączenia portalu i wyświetlenia informacji o przerwie technicznej, 15)wbudowana wyszukiwarka treści (słowa, frazy), 16)poleć znajomemu (możliwość polecenie artykułu), 17)możliwość wyświetlenia i edycji informacji o wykorzystywaniu ciasteczek (cookies), 18)Zamawiający nie dopuszcza wyświetlania komercyjnych reklam pod jakąkolwiek postacią, 19)każda strona portalu musi być oznakowana logotypami zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego Warmii i Mazur www.rpo.warmia.mazury.pl 20) dostęp do statystyki odwiedzin portalu e-CUP (akceptowalne Google Analytics, Piwik itp.), 21) umieszczenie na stronie głównej slidera zawierającego aktualności (max. 5 wiadomości) oraz slidera zawierającego listę/logotypy organizacji pozarządowych, które mają wykonaną podstrony w ramach projektu (20) z odnośnikami do ich podstron, 22) możliwość umieszczania (z poziomu CMS) na stronie głównej boxów informacyjnych, 23) dostarczenie do wglądu do Zamawiającego dokumentów potwierdzających tytuł prawny do zamieszczanych na portalu elementów graficznych. System Zarządzania Treścią (CMS) - struktura uprawnień: 1)hierarchiczna struktura uprawnień, 2)separacja i podział na operatorów portalu e-CUP i podstron organizacji pozarządowych, 3)nielimitowana liczba operatorów portalu e-CUP i podstron organizacji pozarządowych, (administratorów, redaktorów), 4)możliwość przydzielania przez administratora uprawnień do poszczególnych modułów portalu lub kategorii artykułów. System Zarządzania Treścią (CMS) - edycja treści: 1)edytor WYSIWIG z możliwością: a)formatowania tekstu (pogrubienie, pochylenie, podkreślenie), b)wyrównywania tekstu (do lewej, wyśrodkowany, do prawej, wyjustowany), c)zmiany koloru i fontu, d)numerowania lub wypunktowania, e)wstawianie linków w treści, f)umieszczania treści multimedialnych (z zewnętrznego adresu lub lokalnych zasobów serwera), g)tworzenia tabel, h)umieszczania w treść linków do dowolnego typu plików, i)wklejania treści z popularnych edytorów tekstów, 2)publikacja treści multimedialnych w formatach mpg, avi, flv, jpg, gif, png, mp3 a)materiały video z możliwością samodzielnego określenia rozmiarów odtwarzacza, 3)możliwość dodawania do artykułów dokumentów do pobrania oraz zarządzania ich kolejnością i opisami, podczas ich prezentacji automatycznie rozpoznawane powinny być formaty dokumentów (doc-docx, pdf, xls-xlsx, odt) charakteryzowane ikoną oraz wielkość załącznika (KB), prezentowana przy linku pliku do pobrania, 4)możliwość tagowania treści (artykuły, multimedia), 5)możliwość powiązywania artykułów, 6)możliwość określenia ramy czasowej publikacji artykułu, ankiety (od - do), 7)kreator formularzy - możliwość wygenerowania dowolnego formularza i osadzenia go na dowolnej podstronie serwisu, 8)wbudowany edytor html, 9)możliwość znakowania artykułów datą wytworzenia informacji, datą ostatniej zmiany informacji, autorem który wprowadził informację, 10)możliwość generowania z poziomu CMS portalu e-CUP nowych podstron dla organizacji pozarządowych o domyślnej strukturze zgodnej ze schematem nr 2 oraz z możliwością określenia adresu URL (subdomena lub ścieżka dostępu) oraz nadania uprawnień administratorowi podstony organizacji pozarządowej, 11)ilość możliwych podstron do wygenerowania - 20 szt., 12)nowa podstrona otrzyma swój odrębny panel administracyjny z możliwością zarządzania operatorami podstron, edycją treści, dostępem do modułu ankiet, modułu kalendarza, własnej galerii, oraz kreatora formularzy, 13)portal e-CUP oraz podstrony organizacji pozarządowych będą mogły wymieniać między sobą dane (np. aktualności - publikowane w portalu podrzędnym będą mogły być dostępne w portalu głównym po zatwierdzeniu przez administratora), 14)możliwość usunięcia, deaktywacji podstrony organizacji pozarządowych z poziomu CMS portalu e-CUP. System bezpieczeństwa: 1)obsługa protokołu HTTPS dla paneli zarządzania treścią - certyfikat zapewnia Wykonawca. Termin ważności certyfikatu minimum pięć lat od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, 2)hasła dostępowe przechowywane w postaci nieodwracalnego skrótu (hash), 3)minimalna siła hasła dostępowego do CMS: 8 znaków (małe i duże litery, cyfry, symbole) z walidacją, 4)minimalna siła hasła dostępowego do forum: 8 znaków, 5)możliwość zresetowania hasła z powiadomieniem na e-mail, 6)automatyczne wylogowanie nieaktywnej sesji, 7)portale muszą być odporne na znane ataki typu: SQL injection, shellinjection, cross-sitescripting, HTTP responsesplitting, codeinjection, sessionfixation, sessionpoisoning, e-mail injection, Hosting Hosting zapewnia Wykonawca na okres minimum pięciu lat od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Wymagane jest dostosowanie bazy danych, aplikacji i serwera do wymagań Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. W ramach hostingu wymagane jest zapewnienie bezpieczeństwa poprzez m.in.: 1)bezprzerwowego zasilania awaryjnego, 2)co najmniej dwóch niezależnych łączy do Internetu różnych operatorów z zastosowaniem routingu BGP, W ramach świadczonej usługi hostingowej Wykonawca zapewni: 1)rozwiązywanie problemów z działaniem sprzętu serwerowego, 2)utrzymanie i administrację systemu operacyjnego serwera, 3)wykonywanie kopii bezpieczeństwa systemu oraz baz danych. Minimalny okres przechowywania danych: 1 miesiąc, 4)możliwość odtwarzania systemów z kopii bezpieczeństwa, 5)infrastrukturę sprzętową oraz łącza o przepustowości umożliwiające obsłużenie portali. Wdrożenie: 1)w ramach wdrożenia Wykonawca opracuje i dostarczy szczegółową instrukcję obsługi portalu dla redaktorów i administratorów CMS, zawierającą szczegółowy opis wszystkich funkcji i możliwości systemu oraz przewodniki w formie How-to w postaci pytań, jak zrealizować określoną operację w systemie i szczegółowych (krok po kroku wraz ze zrzutami z ekranu) odpowiedzi na nie, 2)Wykonawca zapewni wsparcie dla operatorów portalu przez okres 6 miesięcy poprzez konsultacje indywidualne z administratorami i redaktorami portalu i podstron, 3)w ramach wdrożenia Wykonawca opracuje i dostarczy szczegółową dokumentację powykonawczą (m.in. instalacja, konfiguracja i parametryzacja systemu, struktura baz danych wraz z opisem przeznaczenia tabel i pól) oraz opis procedur i instrukcji eksploatacyjnych, a w szczególności procedury i instrukcje: a)wykonania kopii systemu i jej odtworzenia, b)bieżącego monitoringu oraz utrzymania systemu, c)postępowania w razie wystąpienia wad wraz z formularzami zgłoszeniowymi i osobami kontaktowymi (nr telefonu, fax, e-mail) do konsultacji rozwiązywania zaistniałych problemów. Gwarancja i licencja 1)Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego świadczenia usług gwarancyjnych przez okres minimum 5 lat od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego w szczególności usuwania wad portalu oraz wad konfiguracji systemu. 2)Wykonawca zobowiązuje się do aktualizacji portalu pod względem bezpieczeństwa oraz zapewni i wykona instalację stosownych łatek na własny koszt przez okres minimum 5 lat od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, 3)Wykonawca dostarczy bezterminowe licencje na oprogramowanie dla portalu wraz z kodami źródłowymi. Licencja udzieli prawa Zamawiającemu do kopiowania i umieszczania na dowolnych nośnikach oraz modyfikowania na własną odpowiedzialność i własne potrzeby. Licencja pozwoli przede wszystkim na nieograniczone co do liczby użytkowników i czasu użytkowanie programu. Zamawiający nie będzie udostępniał kodu źródłowego innym firmom i instytucjom oraz bierze odpowiedzialność za pracowników, którzy wejdą w jego posiadanie. Zamawiający nie będzie odsprzedawał oraz dzierżawił kodu źródłowego. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z rozwiązań opartych na licencji GNU lub Open Source licencja udzielona przez Wykonawcę na użytkowanie produktu końcowego musi być zgodna z wymogami powyższych licencji. W takim przypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pełną treść obu licencji na produkt. 4)Wykonawca w dniu spisania protokołu zdawczo - odbiorczego, stanowiącego zakończenie realizacji umowy złoży oświadczenie o nieodpłatnym przeniesieniu na Zamawiającego całości autorskich praw majątkowych (nieograniczonych czasowo ani terytorialnie) w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Część 2 - Portal bibliotek@ 1.1. Informacje ogólne. Celem projektu jest zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i utrzymanie portalu internetowego, którego zadaniem będzie przekazywanie informacji dotyczących działalności Powiatowej Biblioteki Publicznej w Ostródzie oraz możliwość korzystania z e-usług świadczonych przez bibliotekę, przeglądania katalogów zbiorów, itp. Serwis internetowy oparty na technologii systemu CMS, z elementami portalu społecznościowego (chat), będący ogólnodostępną częścią projektu. Serwis powinien zapewnić bezawaryjne działanie dla 50 użytkowników korzystających jednocześnie z systemu. 2.Wymagania techniczne. Ogólne cechy portalu: 1)technologia wykonania HTML/XHTML, CSS, PHP, Javascript, Flash lub HTML5 - do odtwarzania multimediów, 2)silnik baz danych MySQL lub PostgreSQL, 3)zastosowana technologia wykonania umożliwiająca dalsze wykorzystywanie i rozwój systemu bez konieczności ponoszenia opłat licencyjnych, 4)budowa modułowa z możliwością rozbudowy o kolejne moduły, 5)portal oparty o system CMS (Content Management System), 6)portal musi spełniać standardy W3C, 7)kodowanie znaków w UTF-8. Warstwa wizualna portalu: 1)Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, na etapie składania ofert wstępnych, wraz z ofertą wstępną, przedłożą wstępną koncepcję wizualną i funkcjonalną wraz z opisem technicznym proponowanego portalu. Zamawiający, na podstawie przedstawionych propozycji oraz po przeprowadzeniu negocjacji z ww. Wykonawcami, dokona doprecyzowania i ewentualnego uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia, który przekaże Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert, 2)Wykonawca opracuje szaty okolicznościowe portalu tj. żałobną, Bożonarodzeniową oraz Wielkanocną, 3)koncepcja wizualna szablonu strony musi odzwierciedlać rolę jaką pełni Powiatowa Biblioteka Publiczna w Ostródzie. Biblioteka jest publiczną biblioteką powiatu. Zapewnia obsługę biblioteczną mieszkańcom powiatu. Służy rozwijaniu i zaspokajaniu potrzeb czytelniczych i informacyjnych mieszkańcom powiatu, upowszechnianiu wiedzy i nauki, rozwojowi kultury, dba o sprawne funkcjonowanie sieci bibliotecznej i systemu informacyjnego na terenie miasta i powiatu, 4)możliwość przeglądania portalu na ekranach telefonów komórkowych i innych urządzeniach mobilnych zalecane zastosowanie rozwiązania Responsive Web Design, 5)poprawne wyświetlanie oraz funkcjonowanie w najnowszych wersjach przeglądarek internetowych Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer, Safari, 6)możliwość włączenia i wyłączenia trybu tekstowego z wysokim kontrastem, 7)stopniowe powiększenie i pomniejszenie wielkości czcionki, 8)możliwość nawigacji z poziomu klawiatury (bez użycia myszki), 9)możliwość odsłuchania treści artykułów (synteza mowy w czasie rzeczywistym) bez limitu czasowego, limitu odsłuchań oraz bez konieczności instalowania przez Internautę dodatkowego oprogramowania. Odsłuchania strony przez Internautów nie mogą wiązać się z dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego. Dostarczenie przez Wykonawcę odpowiedniej wersji oprogramowania do syntezy mowy z licencją na minimum 5 lat od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, 10)możliwość wydrukowania artykułu z poziomu portalu, 11)możliwość wygenerowania pliku PDF z treścią artykułu, 12)możliwość włączenia szaty okolicznościowej tj. żałobnej, Bożonarodzeniowej, Wielkanocnej, 13)możliwość wyłączenia portalu i wyświetlenia informacji o przerwie technicznej, 14)wbudowana wyszukiwarka treści (słowa, frazy), 15)poleć znajomemu (możliwość polecenie artykułu), 16)możliwość wyświetlenia i edycji informacji o wykorzystywaniu ciasteczek (cookies), 17)Zamawiający nie dopuszcza wyświetlania komercyjnych reklam pod jakąkolwiek postacią, 18)każda strona portalu musi być oznakowana logotypami zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego Warmii i Mazur www.rpo.warmia.mazury.pl 19)dostęp do statystyki odwiedzin portalu (akceptowalne Google Analytics, Piwik itp.) 20)umieszczenie na stronie głównej slidera zawierającego aktualności (max. 3 wiadomości) oraz slidera zawierającego nowości książkowe. System Zarządzania Treścią (CMS) - struktura uprawnień: 1)hierarchiczna struktura uprawnień, 2)nielimitowana liczba operatorów portalu, 3)możliwość przydzielania przez administratora uprawnień do poszczególnych modułów portalu lub kategorii artykułów, System Zarządzania Treścią (CMS) - edycja treści: 1)edytor WYSIWIG z możliwością: a)formatowania tekstu (pogrubienie, pochylenie, podkreślenie), b)wyrównywania tekstu (do lewej, wyśrodkowany, do prawej, wyjustowany), c)zmiany koloru i fontu, d)numerowania lub wypunktowania, e)wstawianie linków w treści, f)umieszczania treści multimedialnych (z zewnętrznego adresu lub lokalnych zasobów serwera), g)tworzenia tabel, h)umieszczania w treść linków do dowolnego typu plików, i)wklejania treści z popularnych edytorów tekstów, 2)publikacja treści multimedialnych w formatach mpg, avi, flv, jpg, gif, png, mp3 a)materiały video z możliwością samodzielnego określenia rozmiarów odtwarzacza, 3)możliwość dodawania do artykułów dokumentów do pobrania oraz zarządzania ich kolejnością i opisami, podczas ich prezentacji automatycznie rozpoznawane powinny być formaty dokumentów (doc-docx, pdf, xls-xlsx, odt) charakteryzowane ikoną oraz wielkość załącznika (KB), prezentowana przy linku pliku do pobrania, 4)możliwość tagowania treści (artykuły, multimedia), 5)możliwość powiązywania artykułów, 6)możliwość określenia ramy czasowej publikacji artykułu, ankiety (od - do), 7)kreator formularzy - możliwość wygenerowania dowolnego formularza i osadzenia go na dowolnej podstronie serwisu, 8)wbudowany edytor html, 9)możliwość znakowania artykułów datą wytworzenia informacji, datą ostatniej zmiany informacji, autorem który wprowadził informację, System bezpieczeństwa: 1)obsługa protokołu HTTPS dla panelu zarządzania treścią - certyfikat zapewnia Wykonawca. Termin ważności certyfikatu minimum pięć lat od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, 2)hasła dostępowe przechowywane w postaci nieodwracalnego skrótu (hash), 3)minimalna siła hasła dostępowego do CMS: 8 znaków (małe i duże litery, cyfry, symbole) z walidacją, 4)możliwość zresetowania hasła z powiadomieniem na e-mail, 5)automatyczne wylogowanie nieaktywnej sesji, 6)portal musi być odporny na znane ataki typu: SQL injection, shellinjection, cross-sitescripting, HTTP responsesplitting, codeinjection, sessionfixation, sessionpoisoning, e-mail injection. Hosting Hosting zapewnia Wykonawca na okres minimum pięciu lat od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Wymagane jest dostosowanie bazy danych, aplikacji i serwera do wymagań Generalnego Inspektor Ochrony Danych Osobowych. W ramach hostingu wymagane jest zapewnienie bezpieczeństwa poprzez m.in.: 1)bezprzerwowego zasilania awaryjnego, 2)co najmniej dwóch niezależnych łączy do Internetu różnych operatorów z zastosowaniem routingu BGP, W ramach świadczonej usługi hostingowej Wykonawca zapewni: 1)rozwiązywanie problemów z działaniem sprzętu serwerowego, 2)utrzymanie i administrację systemu operacyjnego serwera, 3)wykonywanie kopii bezpieczeństwa portalu oraz baz danych. Minimalny okres przechowywania danych: 1 miesiąc, 4)możliwość odtwarzania portalu z kopii bezpieczeństwa 5)infrastrukturę sprzętową oraz łącza o przepustowości umożliwiające obsłużenie portalu Wdrożenie: 1)w ramach wdrożenia Wykonawca opracuje i dostarczy szczegółową instrukcję obsługi portalu dla redaktorów i administratorów CMS, zawierającą szczegółowy opis wszystkich funkcji i możliwości systemu oraz przewodniki w formie How-to w postaci pytań, jak zrealizować określoną operację w systemie i szczegółowych (krok po kroku wraz ze zrzutami z ekranu) odpowiedzi na nie, 2)Wykonawca zapewni wsparcie dla operatorów portalu przez okres 6 miesięcy poprzez konsultacje indywidualne z administratorami i redaktorami portalu i podstron, 3)w ramach wdrożenia Wykonawca opracuje i dostarczy szczegółową dokumentację powykonawczą (m.in. instalacja, konfiguracja i parametryzacja systemu, struktura baz danych wraz z opisem przeznaczenia tabel i pól) oraz opis procedur i instrukcji eksploatacyjnych, a w szczególności procedury i instrukcje: a)wykonania kopii systemu i jej odtworzenia, b)bieżącego monitoringu oraz utrzymania systemu, c)postępowania w razie wystąpienia wad wraz z formularzami zgłoszeniowymi i osobami kontaktowymi (nr telefonu, fax, e-mail) do konsultacji rozwiązywania zaistniałych problemów, Gwarancja i licencja 1)Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego świadczenia usług gwarancyjnych przez okres minimum 5 lat od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego w szczególności usuwania wad portalu oraz wad konfiguracji systemu. 2)Wykonawca zobowiązuje się do aktualizacji portalu pod względem bezpieczeństwa oraz zapewni i wykona instalację stosownych łatek na własny koszt przez okres minimum 5 lat od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, 3)Wykonawca dostarczy bezterminowe licencje na oprogramowanie dla portalu wraz z kodami źródłowymi. Licencja udzieli prawa Zamawiającemu do kopiowania i umieszczania na dowolnych nośnikach oraz modyfikowania na własną odpowiedzialność i własne potrzeby. Licencja pozwoli przede wszystkim na nieograniczone co do liczby użytkowników i czasu użytkowanie programu. Zamawiający nie będzie udostępniał kodu źródłowego innym firmom i instytucjom oraz bierze odpowiedzialność za pracowników, którzy wejdą w jego posiadanie. Zamawiający nie będzie odsprzedawał oraz dzierżawił kodu źródłowego. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z rozwiązań opartych na licencji GNU lub Open Source licencja udzielona przez Wykonawcę na użytkowanie produktu końcowego musi być zgodna z wymogami powyższych licencji. W takim przypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pełną treść obu licencji na produkt, 4)Wykonawca w dniu spisania protokołu zdawczo - odbiorczego, stanowiącego zakończenie realizacji umowy złoży oświadczenie o nieodpłatnym przeniesieniu na Zamawiającego całości autorskich praw majątkowych (nieograniczonych czasowo ani terytorialnie) w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. U W A G A: 1.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje z ogłoszeniem

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Priorytet: 7 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego. Działanie 7.2 Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych. Poddziałanie 7.2.1. Usługi i aplikacje dla obywateli..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NFINITY.PL Spółka z o.o, ul. Wandy 7/4, 53-320 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196677,00

  • Oferta z najniższą ceną: 196677,00 / Oferta z najwyższą ceną: 196677,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.