eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skalbmierz › Modernizacja bazy lokalowej oraz infrastruktury technicznej niezbędnej do prowadzenia edukacji kulturalnej i artystycznej przez Miejsko Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-14

Skalbmierz: Modernizacja bazy lokalowej oraz infrastruktury technicznej niezbędnej do prowadzenia edukacji kulturalnej i artystycznej przez Miejsko Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu
Numer ogłoszenia: 167780 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skalbmierz, ul. Kościuszki 1, 28-530 Skalbmierz, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3529085, fax 041 3529085 w. 232.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tai.pl/skalbmierz, www.skalbmierz.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja bazy lokalowej oraz infrastruktury technicznej niezbędnej do prowadzenia edukacji kulturalnej i artystycznej przez Miejsko Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja bazy lokalowej oraz infrastruktury technicznej niezbędnej do prowadzenia edukacji kulturalnej i artystycznej przez Miejsko Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Prace o charakterze remontowym, w tym: - roboty rozbiórkowe; - roboty murowe; - roboty remontowe konstrukcji i pokrycia dachu; - stolarkę okienną; - stolarkę drzwiową, - tynki wewnętrzne i okładziny ścian; - podłoża i posadzki; - malowanie; - sufity podwieszane; - elewację; - roboty zewnętrzne; 2. Instalację elektryczną - branża elektryczna 3. Instalację teleinformatyczną; 4. Instalacje hydrauliczne - branża sanitarna 5. wykonanie dokumentacji po wykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. UWAGA! przedmiot zamówienia nie obejmuje ujętego w projekcie, STWiOR, przedmiarach robót: wykonania platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych ujętej w dziale Dźwig i wyposażenie wewnętrzne, która będzie stanowić odrębna część zaprojektowanego zadania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł do dnia 2007-10-05 godz. 9.00..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z 2006r. z późni. zmianami) na potwierdzenie czego złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z pkt 2.1.1. SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków (zgodnie z pkt 2.1.2. - 2.1.8 SIWZ). 2. Aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu, musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat (lata 2002-2006) był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Aby spełnić ten warunek, prace na które wykonawca się powołuje, muszą być ukończone, a ich wartość nie mniejsza niż 50% ceny ofertowej każda. Warunek ten oceniany będzie na podstawie danych przedstawionych w rozdziale E załącznik nr 3 do ofert - Informacje na temat doświadczenia oraz załączonych dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunków będzie polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (metoda ocen: spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 Oświadczenia wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia : a) Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. e) Oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; f) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się, w razie utrzymania się przy przetargu, podpisać umowę; g) Oświadczenie, że wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania prac w wymaganym czasie; h) Oświadczenie, że wykonawca obejrzał miejsce, w którym dokonywane będą prace; 2.1.2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. b) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. c) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich); d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wszystkich osób prawnych będących wykonawcami; w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich), e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, chyba, że dokument opiewa na wszystkie te podmioty; f) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, chyba, że dokument opiewa na wszystkie te podmioty; g) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia i wykonane w ciągu ostatnich pięciu lat zostały wykonane należycie(wykaz robót, referencje, listy polecające itp.), a jeżeli okres działalności jest krótszy niż pięć lat-w tym okresie; h) zaświadczenie z banku, w którym prowadzony jest rachunek bieżący o posiadaniu zdolności kredytowej wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; i) informacja o zatrudnionych pracownikach; j) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skalbmierz.eobip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz ul. T. Kościuszki 1 28-530 Skalbmierz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz ul. T. Kościuszki 1 28-530 Skalbmierz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany przy udziale środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.