eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługi serwisowe aparatury będącej własnością Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (UM-ZP-262-14/14)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-01

Lublin: Usługi serwisowe aparatury będącej własnością Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (UM-ZP-262-14/14)
Numer ogłoszenia: 167685 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86455 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowe aparatury będącej własnością Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (UM-ZP-262-14/14).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych polegających na wykonywaniu napraw oraz przeglądów technicznych aparatury naukowo-badawczo-dydaktycznej, będącej w użytkowaniu jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, w 14 zadaniach: Zadanie nr 1 - Urządzenia do destylowania Zadanie nr 2 - Sterylizacja - urządzenia nowe Zadanie nr 3 - Sterylizacja Zadanie nr 4 - Wagi laboratoryjne Zadanie nr 5 - Spektrofotometria - bioanalizatory Zadanie nr 6 - Dejonizatory Zadanie nr 7 - Aparatury laboratoryjna Zadanie nr 8 - Mikroskopy dydaktyczne Zadanie nr 9 - Inkubatory z CO2 Zadanie nr 10 - Wirówki Zadanie nr 11 - Urządzenia do stomatologii Zadanie nr 12 - Unity stomatologiczne Zadanie nr 13 - Endoskopia Zadanie nr 14 - Cytometry 2. Wykaz aparatury naukowo-badawczo-dydaktycznej, o której mowa w pkt 1 zawiera załącznik nr 5 do SIWZ, uwzględniający poszczególne zadania. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50340000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych 50344100-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu fotograficznego 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej 50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej 4. Przez pojęcie Naprawa Zamawiający rozumie: 4.1. wykonanie pracy jak przy przeglądzie oraz wymiana części szybko zużywających się, bez dokonywania rozbiórki urządzenia (tzw. naprawa bieżąca), 4.2. przywrócenie prawidłowej eksploatacji części lub też całego urządzenia; czynności te połączone są z częściową rozbiórką urządzenia i obejmują wymianę i naprawę zużytych części lub podzespołów, zapewniając im prawidłową dalszą eksploatację (tzw. naprawa średnia), 4.3. przywrócenie urządzeniu funkcjonalności pierwotnej; czynności te połączone są z wymianą lub naprawą wszystkich zużytych części, w tym w razie potrzeby związane są z całkowitym demontażem urządzenia oraz podwyższeniem właściwości eksploatacyjnych urządzenia (tzw. remont kapitalny). Naprawy wykonywane będą na podstawie pisemnego zgłoszenia - przesłanego Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną. 5. Przez pojęcie Przegląd techniczny Zamawiający rozumie: 5.1 sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowość do pracy; 5.2 sprawdzenie i oczyszczenie systemów chłodzenia i odwodniania części; 5.3 sprawdzanie bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego; 5.4 konserwację ruchomych części mechanicznych; 5.5 inspekcję zużycia części; 5.6 prowadzenie na bieżąco dokumentacji przeglądów i dokonywanie wpisów do paszportów technicznych aparatury naukowo-badawczo-dydaktycznej z określeniem m. in. stanu sprawności technicznej i bezpieczeństwa użytkowania po przeglądzie; 6. Zamawiający przewiduje, że będą zrealizowane następujące ilości roboczogodzin napraw i przeglądów technicznych: Numer zadania: Szacunkowa ilość roboczogodzin przeznaczonych na naprawy w 2014 r. Szacunkowa Ilość przeglądów technicznych przeznaczonych na 2014 r. Numer zadania 1. 150,00 7 2. 65,00 4 3. 80,00 6 4. 30,00 38 5. 50,00 4 6. 25,00 3 7. 150,00 80 8. 50,00 71 9. 20,00 6 10. 60,00 26 11. 60,00 63 12. 1100,00 75 13. 120,00 35 14. 10,00 24 przegląd techniczny danej aparatury nie może być wykonany częściej niż 1 raz w roku kalendarzowym 7. Wszystkie czynności napraw i przeglądów technicznych wykonywane będą przez Wykonawcę w miejscu ich użytkowania, chyba że specyfika naprawy bądź przeglądu technicznego wymagać będzie wykonania tych czynności w siedzibie Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić pisemnie wydanie przez Zamawiającego urządzenia do naprawy/przeglądu technicznego. Koszty transportu i ubezpieczenia urządzenia w takiej sytuacji pokrywa Wykonawca. 8. W przypadku urządzeń objętych gwarancją, pogwarancyjna usługa określona w pkt 1 zlecona zostanie po upływie terminu gwarancji. 9. W przypadku wyłączenia urządzenia z użytkowania, do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia w niesprawnym urządzeniu, czytelnej informacji: Urządzenie niesprawne - nie używać. 10. Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania karty pracy i dokonania wpisu do dokumentacji eksploatacji urządzenia (paszportu technicznego) wykonanych czynności, pod rygorem uznania usługi za niewykonaną. W przypadku gdy urządzenie nie posiada paszportu technicznego Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania o tym Zamawiającego przed wystawieniem karty pracy i jego założenia - paszporty udostępnia Zamawiający. 11. W przypadku napraw, w zależności od potrzeb danej naprawy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i wmontować części zamienne i materiały eksploatacyjne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania urządzenia. Wymiana części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania naprawy następuje po uprzednim, każdorazowym zatwierdzeniu przez Zamawiającego kosztorysu naprawy, który zawiera następujące informacje: 13.1 nazwę i adres jednostki organizacyjnej Zamawiającego (miejsce użytkowania urządzenia), 13.2 typ urządzenia, 13.3 numer inwentarzowy urządzenia, 13.4 wartość przewidywanej usługi z wyszczególnieniem: a) ilości roboczogodzin; b) kosztu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych przewidywanych do użycia przy naprawie wraz z ich specyfikacją; 12. W przypadku nieopłacalnej naprawy Wykonawca poinformuje o tym Zamawiającego oraz wystawi na tą okoliczność ekspertyzę techniczną określającą uzasadnienie nieopłacalności przeprowadzenia naprawy. W takim przypadku Wykonawcy należy się zapłata za roboczogodziny jakie zostały przeznaczone przez Wykonawcę na przeprowadzenie diagnozy stanu opłacalności przeprowadzenia naprawy. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wycofania z przedmiotu umowy urządzeń zakwalifikowanych do kasacji. 14. Wykonawca zapewnia materiały i narzędzia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 15. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystywania części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, nie wpływających negatywnie na pracę urządzenia, akceptowanych przez producenta urządzenia, pełnowartościowych technicznie oraz - o ile to dotyczy danego urządzenia - spełniających wszystkie wymagania bezpieczeństwa dotyczące bezpieczeństwa wyrobów medycznych. 16. W sytuacjach tego wymagających Wykonawca, na pisemne żądanie Zamawiającego wystawi oświadczenie techniczne o przyczynach i skutkach awarii urządzeń dotyczy to w szczególności awarii losowych i podlegających pod ubezpieczenia majątkowe. Koszty z tym związane muszą być uwzględnione w cenie oferty. 17. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy: terminowo i rzetelnie, w sposób zapewniający utrzymanie sprzętu w stałej sprawności eksploatacyjnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i aktualną wiedzą techniczną, w sposób uwzględniający szczególny charakter działalności prowadzonej przez Zamawiającego. 18. W trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się podjąć czynności naprawy i/lub przeglądu technicznego w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7:15 - 15:15) od czasu otrzymania zgłoszenia faksem lub e-mailem. 19. Maksymalny czas wykonywania przeglądu technicznego ustala się na 7 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia. 20. Maksymalny czas usunięcia awarii ustala się na 21 dni licząc od daty zgłoszenia, przy czym w sytuacjach uzasadnionych Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o przedłużenie tego terminu, wskazując przyczyny z jakich termin umowny nie jest możliwy do dotrzymania. 21. W przypadku przedłużającej się naprawy powyżej okresu określonego w pkt 21 Zamawiający może żądać od Wykonawcy dostarczenia na czas przedłużającej się naprawy urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż urządzenie zgłoszone do naprawy lub o ile to dotyczy, zlecić na koszt Wykonawcy realizację prowadzonych badań do innej jednostki. 22. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest stosować wszelkie normy związane z bezpieczeństwem serwisowym i/lub przeglądowym w szczególności w zakresie ochrony p. poż. 23. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia zewnętrznego audytu wykonanych przez Wykonawcę usług podmiotowi trzeciemu, a w razie wykrycia nieprawidłowości w zrealizowaniu przez Wykonawcę usługi obciążenie Wykonawcy kosztami audytu i zwrotu przez Wykonawcę kosztu wykonanej usługi. 24. W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu występują zamówienia mieszane, na podstawie art. 6 ust. 1 Pzp, do udzielenia zamówienia stosuje się przepisy dotyczące usług.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.00.00-0, 50.34.41.00-9, 50.40.00.00-9, 50.41.00.00-2, 50.44.10.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 Urządzenia do destylowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATANER Zakład Usługowy Elektroniki inż. Kazimierz Fic, ul. Oliwkowa 30, 20-140 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8943,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8285,28

  • Oferta z najniższą ceną: 7705,09 / Oferta z najwyższą ceną: 8285,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 Sterylizacja - urządzenia nowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sterimed sp. z.o.o., ul. Żwirki I Wigury 47 lok. 7, 02-091 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30894,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12453,75

  • Oferta z najniższą ceną: 9266,21 / Oferta z najwyższą ceną: 12453,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 Sterylizacja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATANER Zakład Usługowy Elektroniki inż. Kazimierz Fic, ul. Oliwkowa 30, 20-140 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8536,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6568,20

  • Oferta z najniższą ceną: 6568,20 / Oferta z najwyższą ceną: 11426,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 Wagi labolatoryjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mikrolab Tadeusz Gągała, ul. Puławska 25 lok. U5, 20-051 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4471,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8364,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8364,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8364,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5 Spektrofotometria- bioanalizatory

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATANER Zakład Usługowy Elektroniki inż. Kazimierz Fic, ul. Oliwkowa 30, 20-140 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7627,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7627,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7627,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6 Dejonizatory

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mikrolab Tadeusz Gągała, ul. Puławska 25 lok. U5, 20-051 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7317,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4132,80

  • Oferta z najniższą ceną: 4132,80 / Oferta z najwyższą ceną: 4132,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7 Aparatura labolatoryjna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATANER Zakład Usługowy Elektroniki inż. Kazimierz Fic, ul. Oliwkowa 30, 20-140 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17886,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12915,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12915,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12915,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8 Mikroskopy dydaktyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATANER Zakład Usługowy Elektroniki inż. Kazimierz Fic, ul. Oliwkowa 30, 20-140 Lublin, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19918,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6528,84

  • Oferta z najniższą ceną: 6528,84 / Oferta z najwyższą ceną: 14883,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Zadanie nr 10 Wirówki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATANER Zakład Usługowy Elektroniki inż. Kazimierz Fic, ul. Oliwkowa 30, 20-140 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6676,44

  • Oferta z najniższą ceną: 4220,62 / Oferta z najwyższą ceną: 10578,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Zadanie nr 11 Urządzenia do stomatologii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANMED-SERWIS Andrzej Kowalczyk, ul. Ciecierzyn 144A, 21-003 Ciecieszyn, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26829,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8154,90

  • Oferta z najniższą ceną: 8154,90 / Oferta z najwyższą ceną: 8154,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Zadanie nr 12 Unity stomatologiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANMED-SERWIS Andrzej Kowalczyk, ul. Ciecierzyn 144A, 21-003 Ciecierzyn, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83086,50

  • Oferta z najniższą ceną: 57665,48 / Oferta z najwyższą ceną: 83086,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.