eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bircza › Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudawka i Stara Bircza w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-01

Bircza: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudawka i Stara Bircza w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013
Numer ogłoszenia: 167675 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42944 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bircza, ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, tel. 016 672 60 91, faks 016 672 53 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudawka i Stara Bircza w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudawka i Stara Bircza w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 Nadzór inwestorski obejmował będzie zakres rzeczowy robót budowlano-montażowych na podstawie przedmiaru robót (dostępny w siedzibie Zamawiającego): - Nadzór nad budową kanalizacji dla miejscowości Rudawka i Stara Bircza zgodnie z załączonym przedmiarem robót - Zapoznanie się z aktualną dokumentacją robót budowlanych i jej weryfikacja, - Pomoc Zamawiającemu w przygotowaniu dokumentów do przetargów i ich rozstrzygnięcia zakończonych podpisaniem umowy z Wykonawcami - Przygotowywanie dokumentów na posiedzenia rady budowy - Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania Wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, - Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z zakresem zleconym przez Zamawiającego lub projektem i postanowieniami pozwolenia na budowę, umową, projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz udział w naradach technicznych, - Współpraca z Zamawiającym na jego rzecz w całym okresie trwania umowy w zakresie określonym w dokumentacji projektowej - Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robot lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, - Żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek lub ponownego wykonania wadliwie wykonanych robot, a także wstrzymania dalszych robot budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z zakresem zleconym przez Zamawiającego, projektem lub pozwoleniem na budowę czy zgłoszeniem robót, - Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac, ich opiniowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego, - Szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez kierownika budowy w zakresie rzeczowym i finansowym, - Kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenia dla właściwego przebiegu realizacji inwestycji, - Wstrzymanie robót w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, a zwłaszcza założeniami dokumentacji projektowej. - Egzekwowanie od Wykonawcy robót osiągnięcia założonych efektów rzeczowych, oraz terminowego przekazania inwestycji do użytku. - Egzekwowanie od kierownika budowy czynności związanych z przygotowaniem całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego (protokoły odbiorów częściowych i robót zanikających oraz ulegających zakryciu odebranie od wykonawcy robót dokumentacji powykonawczej), - Kontrola jakości używanych materiałów zgodnie z prawem żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowa analiza przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, - Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - Podejmowanie niezbędnych środków w celu usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz informowanie Zamawiającego o zwłoce Wykonawcy robót w usunięciu stwierdzonych wad, - Sprawdzenie i odbiór robot budowlanych ulęgających zakryciu lub robót zanikowych i sporządzanie protokołów lub odpowiednich wpisów w dzienniku budowy, - Udział w czynnościach odbioru końcowego inwestycji oraz stwierdzenie gotowości inwestycji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, - Potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad, - Nadzór nad wykonaniem robót zapewniających bezpieczeństwo obiektu budowlanego w trakcie jego realizacji, - Wizytowanie placu budowy co najmniej dwa razy w tygodniu z dostosowaniem czasu pobytu do zaistniałych potrzeb oraz na każde wezwanie zamawiającego oraz wykonawcy robót i dokumentowanie swoich wizyt wpisem do dziennika budowy, - Przedkładanie Zamawiającemu pisemnych raportów rozliczeniowych z postępu robót i o zgodności postępu robót z ustalonym harmonogramem w terminie do 3 dni od daty podpisania protokołu częściowego odbioru robót, - Prowadzenie dokumentacji fotograficznej w formie elektronicznej podczas całego procesu inwestycyjnego i przekazanie go na żądanie Zamawiającemu; - Kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów, sprawdzanie obmiarów robót, kosztorysów powykonawczych i zasadności faktur częściowych oraz faktury końcowej, oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, - Sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, - Rozliczenie końcowe nadzorowanych robót remontowych i inwestycji, - Przygotowanie niezbędnych dokumentów do odbioru końcowego, - Uczestnictwo w odbiorze końcowym i ostatecznym, - W uzasadnionych przypadkach - przygotowanie do akceptacji Zamawiającego protokołu konieczności na wykonanie robót dodatkowych bądź zamiennych oraz sprawdzenie kosztorysów na te roboty, - Wykonywanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi - informowanie Zamawiającego o stwierdzonych wadach w okresie rękojmi, a także okresie gwarancji, poświadczanie ich usunięcia. - Kontrola aktualności ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy robót. - Zapewnienie ciągłości wykonywania nadzoru, a w przypadku zmian osobowych wśród osób wymienionych w § 1 ust. 2 - niezwłoczne pisemne powiadomienie o powyższym Zamawiającego. - Przestrzeganie norm i zasad BHP. - Inne sprawy zlecone przez Zamawiającego w ramach tego zadania Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00 - 74.26.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Obsługi Inwestycyjnej w Przemyślu Sp. z o.o., Okrzei 2, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32342,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27847,20

  • Oferta z najniższą ceną: 27847,20 / Oferta z najwyższą ceną: 39360,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.