eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Modernizacja Bloku Operacyjnegp

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-28

Piła: Modernizacja Bloku Operacyjnegp
Numer ogłoszenia: 167675 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90071 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile, ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, faks (067) 212 40 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Bloku Operacyjnegp.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Parce ogólnobudowlane (w tym demontażowe) a) roboty ogólnobudowlane w zakresie ścian, posadzek oraz sufitów, b) instalacje wod-kan i c.o., c) instalacje gazów medycznych, d) instalacje oświetleniowe, e) instalacje elektryczne, f) instalacje p.poż, g) sieć strukturalna, h) obwody separowane, i) system alarmowy z kontrola dostępu, j) instalacje klimatyzacji i wentylacji Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, projekcie umowy, które stanowią załączniki do SIWZ. Ze względów technicznych Zamawiający nie jest w stanie zamieścić całości dokumentacji na stronie internetowej. Zamawiający przygotował komplet dokumentacji projektowej, wykonawczej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w formie elektronicznej na płycie, którą zainteresowani otrzymają nieodpłatnie. Roboty muszą być wykonane zgodnie z specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury Dz. U nr 130 z 2004 r poz. 1389 ze zm.) 2) Dostawę sprzętu medycznego wg asortymentu: a) lampa operacyjna ledowa - 6 szt, b) stół operacyjny z wymiennymi blatami - 6 kpl, c) kolumna anestezjologiczna - 6 szt, d) kolumna chirurgiczna endoskopowo-laparoskopowa - 1 szt, e) kolumna chirurgiczna - szt 5 f) lampa mobilna diodowa - 1 szt g) diatermia chirurgiczna - 6 szt, h) mikroskop okulistyczny - 1 szt, i) podgrzewacz do płynów komorowy - 1 szt, j) sonda sródoperacyjna - izotopowa - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załącznikach nr 4.1 do 4.10 do SIWZ 3) Dodatkowę wyposażenie Bloku Operacyjnego: a) Fotel specjalistyczny dla operatora mikrochirurgii - szt. 1, b) Podnóżki - szt . 14 c) Rolki do przemieszczania pacjenta - szt. 5, d) Regał - szt. 32, e) Statyw - szt. 2, f) Stelaż na odpady - szt. 12 g) Mobilny zbieracz odpadów - szt. 6, h) Stelaż na worki do odpadów - szt. 1 i) Stojak (wózek koszowy) - szt. 6 j) Stojak koszowy - szt. 2 k) Stolik MAYO - szt. 18 l) Stolik transportowy - szt. 14 m) Stół do jałowych pakietów - szt. 6 n) Szafa na materiał operacyjny - szt. 2 o) Taboret pneumatyczny (hydrauliczny) - szt. 10 p) Taboret z regulacją na śrubę - szt. 14 r) Wieszak na odpady - szt. 6 s) Wieszak naścienny z koszami - szt. 6 t) Wieszak na fartuchy rtg - szt. 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ Dostarczony sprzęt musi być zgodny z ustawą z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004r poz. 896) 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu realizacji zadania i jego otoczenia, a także zdobył na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Z względu na charakter pomieszczeń objętych przetargiem wyznacza się wizję lokalna na dzień 26.04.2010r godz. 13:00 W sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej prosimy o kontakt z p. Zbigniewem Dziekanem w Dziale Organizacji Zamówienia Publiczne - tel. 67 210-62-07 we wszystkie dni robocze w godzinach 7:30 - 15:00 Zamawiający informuje, iż uzna odbycie wizji lokalnej wszystkim Wykonawcom, którzy w ramach pierwszego przetargu na Wykonanie kompleksowej modernizacji Bloku Operacyjnego z pełnym wyposażeniem sal operacyjnych w sprzęt medyczny ogłoszonego w dniu 12.12.2009r odbyli obowiązkową wizję lokalną w dniu 17.12.2009r. 5) Zamawiający dopuszcza składanie ofert jedynie w oparciu o sprzęt medyczny spełniający warunki i parametry wyspecyfikowane w załączniku nr 4.1 do 4.10 oraz w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. Urządzenia zaproponowane przez Wykonawcę muszą spełniać wszystkie wymagania zawarte w załącznikach nr 4 i 5 i nie mogą posiadać parametrów gorszych od ujętych w załącznikach nr 4 i 5. Wykonawca w przedłożonej ofercie musi udokumentować ten fakt przez załączenie do oferty dokumentów opisanych w załącznikach nr 4 i 5 (podstawa prawna art. 30 ust. 5 upzp). Zamawiający oceni, czy przedłożona oferta spełnia wymogi i zadecyduje o dopuszczeniu jej do tej części postępowania, jaka jest ocena złożonych ofert. Oferty nie spełniające powyższych wymagań zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 6) Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wydatków związanych z realizacja przedmiotu umowy na podstawie wniosku złożonego przez Wykonawcę. Płatność zaliczki zostanie zrealizowana zgodnie z harmonogramem płatności zawartym w § 7 umowy, stanowiącej integralny załącznik niniejszej specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinanswany przez Unię Europejsją z Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego w ramach Wielkopolsjiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Fundusze Europejskie-dla Rozwoju Innowacyjnej Wielkopolski..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Climatic Sp. z o.o., Reguły. ul. Żytnia 6, 05-816 Michałowice, kraj/woj. mazowieckie.
  • Maquet Polska Sp. z o.o., ul. Lirowa 27, 02-387 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8771431,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9982966,04

  • Oferta z najniższą ceną: 9982966,04 / Oferta z najwyższą ceną: 10082000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.